eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecPrzedmiotem zamówienia jest bezgotówkowe wydawanie artykułów spozywczych z wyłaczeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych na podstawie decyzji administracyjnej dotyczącej pomocy w formie zasiłku celowego, okresowego i stałego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lublińcu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Lubliniec: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowe wydawanie artykułów spozywczych z wyłaczeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych na podstawie decyzji administracyjnej dotyczącej pomocy w formie zasiłku celowego, okresowego i stałego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lublińcu.
Numer ogłoszenia: 503898 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 447618 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu, ul. Oświęcimska 30, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3562005, faks 34 3513378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowe wydawanie artykułów spozywczych z wyłaczeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych na podstawie decyzji administracyjnej dotyczącej pomocy w formie zasiłku celowego, okresowego i stałego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lublińcu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szacunkowa ilość świadczeniobiorców miesięcznie - 100 osób. 2. Wymaga się, aby Wykonawca posiadał co najmniej jedną placówkę handlową prowadzącą sprzedaż detaliczną w Lublińcu ( z wyłączeniem dzielnic: Kokotek, Steblów, Wymyślacz). 3. Wymaga się, aby placówka handlowa była otwarta od godz. 7:00 do godz. 17:00 od poniedziałku do piątku, a w soboty minimum 4 godziny. 4. Wykonawca powinien posiadać w ciągłej sprzedaży pełny asortyment artykułów spożywczych (tj. pieczywo, produkty mleczarskie, ryby, warzywa, owoce, przyprawy i koncentraty, mięso, wędliny, konserwy mięsne i rybne, cukier, mąka i produkty mączne, ryż, kasza oraz inne produkty spożywcze). Wykaz podstawowych artykułów, które powinny być w ciągłej sprzedaży zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zastrzega się, że podany asortyment w załączniku nr 5 do SIWZ stanowi jedynie wykaz najczęściej kupowanych towarów i może ulec zmianie w miarę zaistniałych potrzeb. 5. Oferowany towar musi być świeży i musi posiadać świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie aktualnie obowiązujące normy i przepisy wymagane w zakresie żywności. Ponadto wszystkie artykuły spożywcze powinny być w przystępnych cenach, a równocześnie dobrej jakości. 6. Artykuły spożywcze będą wydawane na podstawie decyzji administracyjnej wystawione na świadczeniobiorcę. Decyzja administracyjna będzie określała między innymi: imię i nazwisko, adres zamieszkania klienta, kwotę jaką klient może zrealizować w ramach jednego świadczenia oraz za jaki okres przyznano pomoc. 8. Zabrania się wydawania klientom skierowanym przez Zamawiającego napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.90.00.00 - Usługi handlu detalicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASARNIĄ BOROWE J.B. Pluta Spółka Jawna, Borowe, ul. Długa 114, 42-133 Węglowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 239,97

  • Oferta z najniższą ceną: 239,97 / Oferta z najwyższą ceną: 239,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.