Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Fałków: Zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Fałków
Numer ogłoszenia: 503950 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fałków , ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie, tel. 44 7873535, faks 44 7873535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.falkow.asi.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Fałków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Fałków, będących w grupach taryfowych: C11, C12a, C12b, C21, G11, B11 i B21 w rozumieniu art. 3 ust. 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U z 2012 r. poz. 1059) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Fałków. Zamawiający na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy Pzp wyznaczył Urząd Gminy w Fałkowie jako uprawnionego do przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego z udzieleniem zamówienia przez wszystkie jego jednostki organizacyjne, wskazane niżej: Płatnikami/odbiorcami energii będą: 1) Gmina Fałków (zasilanie w energię m. in. hydroforni, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków i innych); 2) Urząd Gminy Fałków (zasilanie w energię m. in. budynków UG, oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Fałków, remiz OSP i świetlic wiejskich); 3) Publiczna Szkoła Podstawowa w Fałkowie (zasilanie w energię szkoły), 4) Publiczna Szkoła Podstawowa w Czermnie(zasilanie w energię szkoły), 5) Publiczne Gimnazjum w Fałkowie(zasilanie w energię hali sportowej), 6) Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Fałkowie (zasilanie w energię biblio-teki w Czermnie), Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych: - w ustawie - Prawo energetyczne - przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.), - Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, - Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), - Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustaw wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających z Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Taryfy Sprzedawcy. Wykonawca musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego Miejsce dostawy i usług: teren Gminy Fałków. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru w zakresie zawartych umów, lokalizacji, stosowanej taryfy, mocy itd. zostały przedstawione w załączonym dokumencie o nazwie: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 5 do SIWZ. Zużycie energii w 2011 roku przez Gminę Fałków i wszystkie jednostki organizacyjne, wyniosło 599 895 kWh. Uwzględniając nowe punkty odbioru powstałe w roku 2012, szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/-10%) w okresie dostawy (24 miesiące) wyniesie 1 216 752 kWh. Wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej. Obecnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź-Teren oraz PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna. Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 533 kW. Na wniosek Zamawiającego tj. Gminy Fałków, możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości punktów poboru energii wymienionych w załączniku nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a także zużycia energii elektrycznej oraz mocy umownej. Jednakże powyższe zmiany nie mogą łącznie dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej (zarówno Gminy Fałków jak i jednostek organizacyjnych) przekroczyć 15% w ciągu jednego roku. Zmiany ilości obiektów oraz wolumenu energii elektrycznej jednostek organizacyjnych będą możliwe jedynie za pośrednictwem Gminy Fałków. Wykonanie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie przez Wykonawcę umów na kompleksową dostawę energii z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi tj. Gminą Fałków, Urzędem Gminy Fałków, Publiczną Szkołą Podstawową w Fałkowie, Publiczną Szkołą Podstawową w Czermnie, Publicznym Gimnazjum w Fałkowie, Zespołem Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół z siedzibą w Fałkowie. Realizacja wyżej wymienionych zadań oparta będzie na warunkach określonych w SIWZ oraz podpisanych umowach. Z każdą z wyżej wymienionych jednostek Wykonawca rozliczał się będzie oddzielnie za wykonanie świadczenia będącego przedmiotem umowy. Aktualnie jednostki mają podpisane umowy kompleksowe na czas nieokreślony. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wypowiedzenie aktualnych umów kompleksowych na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej Ilość nabytej energii elektrycznej będzie rozliczana według rzeczywistego zużycia tej energii przez poszczególnych odbiorców,płatników. Zamawiający informuje, iż obecnie obowiązującymi umowami są umowy kompleksowe zawarte w większości na czas nieokreślony. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz pierwszy. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie niezwłoczne wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2013 r. (termin pożądany, z zastrzeżeniem czasu koniecznego do skutecznego rozwiązania istniejących umów kompleksowych) do dnia 31.12.2014 r. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż od pierwszego dnia po upływie terminu wypowiedzenia obowiązujących umów kompleksowej sprzedaży i dystrybucji energii oraz nie wcześniej niż z dniem wejście w życie umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy świadczenia usług dystrybucji. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniem usta-wy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 20% wartości realizowanego zamówienia podstawowego wynikające z przyłączenia nowych punktów odbioru energii elektrycznej i rozbudowy istniejących obiektów. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: - aktualną Koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetycznej; - aktualną Koncesję na dystrybucję energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetycznej (w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) albo umowa zawarta z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii, tj. PGE Dystrybucja S.A. oddział Skarżysko-Kamienna i PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź lub oświadczenie o posiadaniu zawartej ww. umowy (zał. nr 7 do SIWZ) (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumentów oraz oświadczeń wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, Formularz cenowy, Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucji na świadczenie usług dystrybucyjnych na terenie którym objęty jest przedmiot zamówienia, dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty(np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy), Pełnomocnictwo-o ile dotyczy,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy (w formie aneksu) w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp w następujących przypadkach: a. zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT i wysokości podatku akcyzowego od energii elektrycznej. Za-mawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki po-datku VAT czy podatku akcyzowego jeszcze nie wykonano, b. zmiana ceny ofertowej w przypadku zmian cen jednostkowych energii elektrycznej i stawek za świadczenie usług dystrybucji wyłącznie w przypadku zmiany taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki c. zmiany grupy taryfowej, w przypadku gdyby w trakcie trwania umowy obiekty zamawiają-cego zmieniłyby charakter użytkowania, bądź gdyby stosowanie strefy pozaszczyto-wej/nocnej byłoby nieekonomiczne, lub też zastosowanie strefy pozaszczytowej/nocnej sta-łoby się ekonomiczniejsze d. zmiany mocy umownej w przypadku gdy w czasie trwania umowy zwiększyłoby się lub zmniejszyło zapotrzebowanie na moc w związku ze zmianą charakteru obiektu lub jego modernizacji. e. zmiany ilości punktów poboru energii w przypadku wybudowanych, oddanych do użytku nowych obiektów Zamawiającego na terenie Gminy Fałków a nie wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ lub też zlikwidowanych. Zmiany dokonywane będą na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zawierający uzasadnienie dla ich wprowadzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.falkow.asi.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Fałkowie, ul.Zamkowa 1A, 26-260 Fałków, pok.202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Fałkowie, ul.Zamkowa 1A, 26-260 Fałków, (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Związku Gmin Bolesław i Mędrzechów w 2025 r.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Police
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.