Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Zielona Góra: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I SUROWIC
Numer ogłoszenia: 504042 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3298360, faks 068 3298399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I SUROWIC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub w częściach dostaw odczynników i surowic, partiami określonymi odrębnie wg potrzeb Zamawiającego, na zasadach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dalej zwanej SIWZ. 2.Każda część przedmiotu zamówienia stanowi odrębne zadanie. 3.Każdy z Wykonawców musi przystąpić, do co najmniej jednego całego zadania. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości dalszego podziału zadań. Szczególowe zestawienie asortymentowe: Zadanie 1) poz. 1. Neutralna 1 op. a 100 szt. (Kasety do mikrometody) ilość 8 op. poz. 2. Anti human globulin anti IgG do testu PTA 1 op. a 100 szt. (Kasety do mikrometody) ilość 2 op. poz. 3. Anti human globulin IgG+C3d do testu PTA 1 op. a 100 szt.( Kasety do mikrometody) ilość 9 op. poz. 4. Blood gruping reagents anti-C, anti-E, anti-c, anti-e, anti-K1 op. a 100 szt. (Kasety do mikrometody) ilość 7 op. poz. 5. Bliss 1 op. a 3 x10 ml ilość 10 op. Zadanie 2) poz. 1. Paski wskaźnikowe ph 5,0-8,0 DUOTEST 1 rolka a 5 m ilość 1 rolka poz. 2. Odczynnik Türka 1 op. a 1 litr ilość 1 op. poz. 3. Trombina 500inj.400 j.m. 5 amp. + rozp. ilość 4 op. poz. 4. Dimetylosulfotlenek - DMSO 99,5% 1 op. a 500 ml ilość 2 op. poz. 5. Witamina C inj. 500 mg /5ml 1 op. a 10 amp. ilość 15 op. poz. 6. Paski do moczu 10 parametrowe 1 op. a 100 szt. ilość 1 op. Zadanie 3) poz. 1. Koncentrat PBS 1 szt. a 1000 ml ilość 14 szt. poz. 2. Roztwór PBS gotowy do użycia 1 op. a 5l ilość 20 op. Zadanie 4) poz. 1. Zestaw odczynników do elucji kwaśnej przeciwciał klasy IgG /20/5/8/ml ilość 1 op. Zadanie 5) poz. 1. Surowica / odczynnik antyglobulinowy monoklonalny anty-IgG, przezroczysty, nie barwiony a 10 ml ilość 100 ml Zadanie 6) poz. 1. Surowica anti-D standard 1 op. a 2 ml ilość 15 szt. poz. 2. Roztwór LISS 1 op. a 100 ml ilość 36 op. poz. 3. Dolichotest a 2 ml ilość 20 szt. poz. 4. Papaina do bezpośredniego użycia 1 op. a 3 ml ilość 10 op.. poz. 5. PEG - glikol poletylenowy a 4 ml ilość 15 szt. Zadanie 7) poz. 1. Płytki Coun-Tact 1 op. a 20 szt.( do monitorowania biologicznego skażenia powierzchni) ilość 600 op. Zadanie 8) poz. 1. Roztwór ACD 1 szt. a 250 ml ilość 60 szt. poz. 2. Roztwór ACD 1 szt. a 500 ml ilość 50 szt. Zadanie nr 9) poz. 1. Sól fizjologiczna inj.Na Cl 0,9% w workach 1 op. a 200 - 250 ml ilość 360 op. poz. 2. Sól fizjologiczna inj.Na Cl 0,9% w butelkach z tworzywa sztucznego 1 op. a 500ml ilość 20 op. poz. 3. Sól fizjologiczna NaCl 0,9% w workach 1 op. a 100 ml ilość 400 op. Zadanie nr 10) poz. 1. Surowica antyglobulinowa poliwalentna a 5 ml z kroplomierzem, nieliofilizowana bezpośrednio do użycia, bezbarwna, przezroczysta ilość 20 szt. Zadanie nr 11) poz. 1. Odczynnik monoklonalny Anty C a 5 ml ilość 36 szt. poz. 2. Odczynnik monoklonalny Anty E a 5 ml ilość 36 szt. poz. 3. Odczynnik monoklonalny Anty c a 5 ml ilość 30 szt. poz. 4. Odczynnik monoklonalny Anty e a 5 ml ilość 30 szt. poz. 5. Odczynnik monoklonalny Anty Cw a 2 ml ilość 18 szt. poz. 6. Odczynnik monoklonalny Anty Lea a 2 ml ilość 18 szt. poz. 7. Odczynnik monoklonalny Anty Leb a 2 ml ilość 14 szt. poz. 8. Odczynnik monoklonalny Anty JKa a 2 ml ilość 14 szt. poz. 9. Odczynnik monoklonalny Anty JKb a 2 ml ilość 14 szt. poz. 10.Odczynnik monoklonalny Anty S a 2 ml ilość 15 szt. poz. 11.Odczynnik monoklonalny Anty s a 2 ml ilość 12 szt. poz. 12.Odczynnik monoklonalny Anty M a 2 ml ilość 16 szt. poz. 13.Odczynnik monoklonalny Anty N a 2 ml ilość 10 szt. poz. 14.Odczynnik monoklonalny Anty P1 a 2 ml ilość 10 szt. poz. 15.Odczynnik monoklonalny Anty D RUM-1 a 10 ml lub równoważny ilość 20 szt. poz. 16.Odczynnik monoklonalny Anty D IgM+IgG a 10 ml lub równoważny ilość 20 szt. poz. 17.Odczynnik monoklonalny Anty A IgM 1 klon a 10 ml ilość 20 szt. poz. 18.Odczynnik monoklonalny Anty A IgM inny klon a 10 ml ilość 20 szt. poz. 19.Odczynnik monoklonalny Anty B IgM 1 klon a 10 ml ilość 20 szt. poz. 20.Odczynnik monoklonalny Anty B IgM inny klon a 10 ml ilość 20 szt. poz. 21.Odczynnik monoklonalny Anty K 1 op. a 5 - 10 ml. ilość 400 ml poz. 22.Odczynnik monoklonalny Anty k (Celano) a 2 ml ilość 15 szt. Zadanie nr 12) poz. 1. Odczynnik monoklonalny Anty Fya a 2 ml Zamawiający dopuszcza surowicę ilość 5 szt. Zadanie nr 13) poz. 1. Odczynnik monoklonalny Anty Fyb a 2 ml Zamawiający dopuszcza surowicę ilość 7 szt. Zadanie nr 14) poz. 1. Surowica Anty Lua a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny ilość 2 szt. poz. 2. Surowica Anty Lub a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny ilość 2 szt. poz. 3. Surowica Anty Kpa a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny ilość 2 szt. poz. 4. Surowica Anty Kpb a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny ilość 2 szt. Zadanie nr 15) poz. 1. Perhydrol 1 op. 0,5 - 1 litra ilość 16 litr poz. 2. Etanol 1 op. 0,5 - 1 litra ilość 4 litr poz. 3. Glicerol (gliceryna bezwonna cz.d.a ) 1 op. a 1l ilość 4 op. Zadanie nr 16 ) Krwinki do badań serologicznych poz. 1. Standaryzowane krwinki wzorcowe uczulone 0Rh+opłaszczone p/c anty-D a 2 ml, do metody probówkowej PTA stężenie od 25% do 40%13 dostaw po 2 sztuki - dostawa raz w miesiącu ilość 13x2=26 szt. poz. 2. Zestaw krwinek wzorcowych do układu ABO w płynie konserwującym a 4-5ml stężenie od 25% do 40% 13 dostaw po 7 zestawów - dostawa raz w miesiącu ilość 13x7=91 zestawów poz. 3. Zestaw krwinek wzorcowych do wykrywania przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40% 13 dostaw po 1 zestawy - dostawa raz w miesiącu ilość 13x1=26 zestawów poz. 4. Zestaw krwinek wzorcowych do wykrywania przeciwciał w LISS a 4-5 ml bezpośrednio do użycia do metody probówkowej PTA 13 dostaw po 1 zestawie - dostawa co najmniej raz w miesiącu ilość 13x1=13 zestawów poz. 5. Zestaw krwinek wzorcowych do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40%13 dostaw po 2 zestawy - dostawa raz w miesiącu,jeden zestaw zawiera od 10 do 11 sztuk krwinek wzorcowych ilość 13x2=26 zestawów poz. 6. Dopełniający zestaw krwinek wzorcowych (do poz. 5) do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40%, 13 dostaw po 1 zestawie - dostawa raz w miesiącu, jeden zestaw zawiera od 6 do 8 sztuk krwinek wzorcowych ilość 13x1=26 zestawów poz. 7. Surowica grupy AB a 2-5 ml2 dostawy po 1 zestawe, 1 zestaw zawiera 2 sztuki ilość 2x1=2 zestawy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - PZP
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne 36.69.62.00 - 36.69.62.00 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi 33.65.15.00 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Dodatkowo Wykonawca do oferty załączy wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonana i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia Zamawiający uzna, gdy Wykonawca: dla zadania nr 1 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 24 000,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 2 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 1 900,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 3 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 700,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 4 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 800,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 5 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 700,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 6 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 700,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 7 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 1 400,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 8 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 1 600,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 9 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 2 100,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 10 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 400,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 11 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 36 700,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 12 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 900,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4. dla zadania nr 13 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 1 600,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 14 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 1 700,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 15 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 2 000,000 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4, dla zadania nr 16 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę odczynników i surowic, których wartość jest większa od 11 300,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedstawić następujące dokumenty: 1) Deklarację zgodności CE z normami UE potwierdzająca oznakowanie oferowanych odczynników znakiem CE, 2)Deklarację Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikaty Jednostki Notyfikowanej, jeśli tego wymaga Ustawa o wyrobach medycznych - Dz.U. 2010 nr 107, poz. 679, 3)dla zadań nr 1, 3, 4, 5, 6, 10, 11, 12, 13, 14, 16: oświadczenie, że: wszystkie odczynniki dla zadań nr 1, 3, 4, 5, 6, 10, 11, 12, 13, 14, 16 spełniają wymagania Instytutu Hematologii i Transfuzjologii zawarte w przepisach Medyczne zasady pobierania krwi, oddzielania jej składników i wydawania - obowiązujące w jednostkach organizacyjnych publicznej służby krwi pod redakcja Magdaleny Łętowskiej (aktywność, miano, moc, swoistość) - załącznik 2.5 do SIWZ, 4)dla zadania 11 od pozycji 15 (piętnastej) do 20 (dwudziestej): oświadczenie, że moc odczynników: aglutynacja pojawia się po 10 sekundach przy czym po trzech minutach osiąga nasilenie powyżej 3 plusów, wyraźna reakcja z antygenami o osłabionej ekspresji antygenów (A2 i większość Du) załącznik 2.5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP: a) zmiany warunków i terminów dostawy przedmiotu zamówienia - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostaw, trudności transportowych, celnych, b) zmiany terminu i sposobu spełnienia świadczeń na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami - niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofania z rynku materiałów lub urządzeń, jeśli ta zmiana nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie umowne, - pojawienie się na rynku materiałów lub nowszych urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotów umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, c) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, d) zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków lub ceł, które podwyższają lub obniżają cenę przedmiotu zamówienia, co będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia, e) zmiany wynikające z niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i-lub SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP w przypadku: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy przez zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji umowy, b) powstanie nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą) grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. 3. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK)
ul. Zyty 21
65-046 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Całodobowe żywienie pacjentów i dowóz posiłków do Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych-II etap
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- LI.262.13.2024 Zakup aspiratora ultradźwiękowego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.