Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-07
Bielsko-Biała: Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu bramowiec
wraz z osprzętem do Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 50406 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej , ul. Krakowska 315d, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8297590 do 592, faks 033 8297590.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu bramowiec wraz z osprzętem do Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego bramowiec wraz z osprzętem do Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku - Białej. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługi pozostające w związku z realizowaną dostawą, w szczególności uruchomienie, szkolenie personelu Zamawiającego, obecność przedstawiciela Wykonawcy przy uruchomieniu, dostawie, przegląd w okresie gwarancyjnym oraz serwis gwarancyjny. Parametry techniczne pojazdu: - fabrycznie nowy, rok produkcji 2016, podwozie 4x4 (2-osiowe) - silnik wysokoprężny o pojemności min. 7 litrów, o mocy min. 270 KM - system SCR - maksymalny moment obrotowy min. 1100 Nm - silnik pojazdu winien spełniać normę EURO 6 pod względem emisji tlenków azotu, cząsteczek stałych oraz węglowodorów - dopuszczalna masa całkowita min. 18 000kg - masa podwozia min. 7 000kg - wzmocnione podwozie: wzmocniona rama podwozia - skrzynia biegów zautomatyzowana z możliwością manualnej zmiany biegów bez pedału sprzęgła - skrzynia biegów max. 12 biegów - układ wspomagania ruszania pod górę zapobiegający staczaniu się pojazdu - przystawka odbioru mocy do napędu zabudowy bramowca - przystawka odbioru mocy niezależna od skrzyni biegów (umożliwiająca pracę podczas jazdy pojazdu) z zabudowaną dwusekcyjną pompą hydrauliczną o wydajności min. 16 dm3/min do napędu posypywarki oraz 11 dm3/min do napędu pługa - podgrzewany filtr paliwa lub ogrzewany układ paliwowy - wydech wyprowadzony do góry - rozstaw osi 3 500mm do 3 800mm - oś przednia na zawieszeniu parabolicznym o nośności technicznej min. 8,0 ton - oś tylnia na zawieszeniu parabolicznym o nośności technicznej min. 11,5 ton - przyłączany napęd kół przednich - stabilizator przedniej oraz tylnej osi - blokada mechanizmu różnicowego osi przedniej oraz tylnej - hamulce bębnowe osi przedniej i tylnej - przedni zderzak metalowy - przedni zaczep holowniczy wraz z przyłączem powietrza - opony 315/80R22,5 z bieżnikiem szosowo-terenowym renomowanych firm - ABS, hamulec silnikowy - mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów - 2 akumulatory o pojemności min. 150Ah - Alternator min 120A - Zbiornik paliwa stalowy min. 200dm3, zbiornik AdBlue min. 30dm3 - sprzęg przyczepy D40 mm z instalacją pneumatyczną i elektryczną podwozia - tylna belka przeciw najazdowa - kabina dzienna trzymiejscowa w kolorze RAL 2011 - oświetlenie wejścia kierowcy i pasażera - klimatyzacja - lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, ogrzewane i elektrycznie sterowane - lusterko krawężnikowe oraz przednie zgodne z EU - elektrycznie sterowane szyby boczne po obu stronach - zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą, przyciemniana - szyba tylna osiatkowana - dwie lampy ostrzegawcze LED o kolorze pomarańczowym (typu kogut) zamontowane na dachu kabiny, dwie lampy robocze LED na tylnej ścianie kabiny oraz jedna LED na tyle pojazdu - oświetlenie zewnętrzne światła obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego - światła do jazdy dziennej LED - oświetlenie pojazdu służb zimowych zamontowane na podszybiu kabiny sterowane przełącznikiem na tablicy rozdzielczej wewnątrz kabiny - koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem - regulacja zasięgu świateł - zabezpieczenie świateł tylnych przed uszkodzeniami demontowalną kratką - akustyczny ostrzegawczy sygnał cofania - pneumatyczny fotel kierowcy - fabryczny radioodtwarzacz wraz z anteną oraz głośnikami - przygotowane miejsce wraz z instalacją elektryczną 12V i antenową dla radiotelefonu PMR - tempomat - tachograf cyfrowy - komputer pokładowy z interfejsem w j. polskim - fabryczny centralny zamek z pilotem - fabryczny immobiliser - fabryczny autoalarm - dywaniki gumowe - obicie drzwi zmywalne - koło zapasowe mocowane za pomocą windy - korek wlewu paliwa oraz AdBlue zamykany na kluczyk - pojazd wyposażony w: dwa trójkąty ostrzegawcze, dwa kliny pod koła, komplet żarówek i bezpieczników, klucz do kół, podnośnik min 10t, podstawowy zestaw narzędzi, przewód elastyczny z manometrem na sprężone powietrze do pompowania kół - pojemnik na siatkę kontenerową lub plandekę zamontowany na pojeździe - pojazd wyposażony w apteczkę, sól fizjologiczną lub wodę destylowaną, zbiornik na wodę i gaśnicę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009r (Dz. U. 104 poz. 868) Parametry techniczne zabudowy bramowej - montaż urządzenia na podwoziu wraz z dopuszczeniem do eksploatacji przez UDT - przeszkolenie w zakresie obsługi urządzenia pracowników Zamawiającego - rodzaj obsługiwanych kontenerów wg normy DIN 30720 - nominalny udźwig urządzenia przy złożonych ramionach teleskopowych min 13000 kg - możliwość załadunku kontenera z obniżonego poziomu: min. 700 mm - nominalny udźwig urządzenia przy złożonych ramionach teleskopowych z obniżonego poziomu min 700mm wynosi min. 8800 kg - masa urządzenia wraz z zabudową max. 3000kg - niezależne sterowanie ramion teleskopowych - jeden hak blokujący oraz min 2 łańcuchy do opróżniania pojemników - szerokość zabudowy: max. 2540 mm - skok ramion teleskopowych: min. 1400 mm - długość ramion: min. 2850 mm - długość ramion z teleskopami: min. 4200 mm - ograniczniki ustawienia kontenera z przodu: nie mniej niż dwie sztuki - ograniczniki ustawienia kontenera z boku: przynajmniej po dwie sztuki na stronę - ramiona teleskopowe bez belki poprzecznej - stalowy zbiornik oleju hydraulicznego z filtracją i wskaźnikiem zabrudzenia - stalowa konstrukcja w przedniej części urządzenia chroniąca kabinę pojazdu - główna oś wywrotu zintegrowana z ramionami - nogi podporowe sterowane niezależnie - stalowa platforma z ogranicznikami kontenera - rozdzielacz zamontowany na zewnątrz pojazdu - układ sterowania urządzeniem z zewnątrz z lewej strony pojazdu - zdalne sterowanie z pilotem o zasięgu min 20m z funkcją gaszenia i uruchamiania silnika oraz stacją dokującą wewnątrz pojazdu - szybki ruch przy opuszczaniu nieobciążonych ramion lub odstawianiu pustego pojemnika - łańcuchy z regulowaną długością co jedno oczko zakończone zaczepem z zabezpieczeniem przed wyczepieniem się z polera, atestowane - minimum 3 przeglądy serwisowe zabudowy bramowej w okresie gwarancji w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy - lakierowanie w kolorze czarnym RAL 9005 Parametry techniczne pługa do odśnieżania: - szerokość odkładnicy: min. 3200mm - wysokość min: 1100mm - szerokość odśnieżania przy skręcie pługa pod kątem 300: min. 2700 mm - maksymalna prędkość jazdy w czasie odśnieżania: min. 55 km/h - prześwit okładnicy podczas transportu: min. 300 mm - podwozie wyposażone w kompletny układ hydrauliczny, zakończony szybkozłączami do napędu pługa i posypywarki - odkładnica dwuwarstwowa wykonana jako jednolita całość z pustą przestrzenią wewnątrz, wykonana z tworzywa sztucznego, trudnościeralnego o małym współczynniku tarcia oraz odpornego na uderzenia, w kolorze pomarańczowym. Wytrzymałość i elastyczność tworzywa sztucznego zachowana w temperaturze do: min. - 400C - lemiesz zgarniający dzielony, gumowy tworzący z odkładnicą jedną płaszczyznę zgarniającą śnieg: min. 5 segmentów - ciężar kompletnego pługa: max 600 kg - łatwy montaż przez jednego pracownika - system uchylny lemiesza - lemiesz mocowany przy pomocy śrub i sprężyn działających na ściskanie, które zabezpieczają go przed uszkodzeniem w przypadku najechania na przeszkodę - oscylacja poprzeczna pługa umożliwiająca dopasowanie odkładnicy do pochylenia jezdni: min. +/- 100 - skręcanie pługa za pomocą jednego siłownika hydraulicznego - realizacja funkcji pracy z kabiny kierowcy przy pomocy pulpitu sterowniczego. Funkcja pracy pługa: podnoszenie, opuszczanie, skręt w lewo/prawo, pływanie, docisk - układ sterowania funkcjami pługa hydrauliczny zamontowany na pługu - wszystkie części stalowe zabezpieczone antykorozyjnie - elementy takie jak śruby, nakrętki, sworznie: ocynkowane - tłoczyska siłowników: wykonane ze stali szlachetnej - kółka podporowe prowadzące: wykonane z pełnej gumy z możliwością regulacji wysokości mocowania - oświetlenie konturowe: czerwono - białe zintegrowane z odkładnicą - części odkładnicy wystające poza obrys pojazdu: oznakowane pasami barwy na przemian białej i czerwonej Inne wymagania: - dostawa do siedziby Zamawiającego w zakresie Wykonawcy i na jego koszt - min. 36 miesięcy pełnej gwarancji na pojazd z zabudową liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru - książka gwarancyjna (również dla urządzeń zamontowanych na pojeździe) - czas reakcji serwisu nie będzie krótszy niż 48 godzin - karta pojazdu - książka przeglądów serwisowych - instrukcja obsługi i użytkowania (również dla urządzeń zamontowanych na pojeździe w j. polskim - kompletne schematy elektryczne i hydrauliczne dla urządzeń zamontowanych na pojeździe w j. polskim - deklaracja CE dla urządzeń zamontowanych na pojeździe (certyfikat zgodności z normami UE) w j. polskim - dokumentacja umożliwiająca rejestrację kompletnego pojazdu do użytkowania w ruchu miejskim - zamontowane urządzenia zabudowy na pojeździe muszą pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się prototypu ani pierwszego urządzenia z serii - odbiór UDT (po otrzymaniu pełnomocnictwa). Termin wykonania zamówienia - do 21 tygodni od daty podpisania umowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.51 - Wozy bramowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 147.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN) 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja lub poręcznie powinny gwarantować wypłatę kwoty wadium bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust 5 oraz 4a u.p.z.p. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 24 1750 1178 0000 0000 2224 2423 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem- przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale dołączonym do oryginału oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a u.p.z.p. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Ofercie; 3) Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu: według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej IDW, - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1. u.p.z.p.- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej IDW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnione ww warunki, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu bramowiec o wartości zamówienia nie mniejszej 400.000 PLN netto, każda z nich. Wykonawca złoży wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu stanowi załączniku nr 5 do niniejszej IDW) wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu: według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej IDW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu: według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej IDW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: co najmniej 600.000,00 PLN. Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy lub podmiotu, na którego zdolnościach finansowych wykonawca polega, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności za dowód uznaje się pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Wszelkie spory powstałe w związku z wykonywaniem Umowy będą rozstrzygane w drodze negocjacji na skutek pisemnego wezwania drugiej strony umowy do przystąpienia do negocjacji. W przypadku braku osiągnięcia porozumienia w terminie 30 dni od dnia otrzymania wezwania do przystąpienia do negocjacji każda ze Stron ma prawo wnieść sprawę do polskiego sądu powszechnego właściwego miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 2) Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych w ust. 3 niniejszego paragrafu, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ oraz strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 3) Niezależnie od treści innych zapisów niniejszej Umowy, zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności: - zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; - zmiany spowodowane okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dacie upływu terminu składania ofert; - zmiany będące następstwem działania organów administracji; b) zmiana zasad oznaczania rzeczy, jeśli oznaczenie nie narusza prawa i zasad bezpieczeństwa; c) zmiana technologiczna polegająca na zaproponowaniu przez wykonawcę Urządzenia o lepszych parametrach niż wskazane w Ofercie przy braku podwyższenia wynagrodzenia; d) zmiana technologiczna, wynikające w szczególności z konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na niezależne od Stron okoliczności np. zmiany obowiązującego prawa; e) pozostałe zmiany: - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ; - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; - wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi, o dowolny okres.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgo.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krakowska 315 d
43-300 Bielsko-Biała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2016 godzina 09:45, miejsce: Zakład Gospodarki Odpadami S.A. Budynek Administracyjny ul. Krakowska 315 d 43-300 Bielsko-Biała.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.