Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Warszawa: Modernizacja bazy serwerowej Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/SZP-75/12)
Numer ogłoszenia: 504168 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja bazy serwerowej Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/SZP-75/12).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja bazy serwerowej Polskiego Radia S.A. Szczegółowy opis przedmiotu, w tym szczegółowe wymogi i warunki jego realizacji, zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 7 do SIWZ (Wzór umowy).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 15.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 13.500,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych). Wadium wpłaca / wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1. pieniądzu, wpłaconym na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. w Warszawie, numer rachunku: 47 1240 5918 1111 0010 3740 7871; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz.U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza złożenie dyspozycji przelewu określonej kwoty pieniężnej nie jest wystarczające do uznania wniesienia wadium, jego skuteczność następuje dopiero w przypadku uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 15.2.1. SIWZ, konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie Polskiego Radia S.A., nowy budynek, parter, kasa czynna jest w dni robocze (pn. - pt.) w godzinach 11:00-13:00, tel. +48 (22) 645-92-22
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1. SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednej dostawy (dostarczenie lub modernizacja) serwerów kasetowych, o minimalnej wartości 300.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów wymienionych w pkt. III.4.1. niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.2. i 10.1.3. SIWZ) w oparciu o kryterium spełnia / nie spełnia. Za spełniających przedmiotowy warunek Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykazując, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy, polegać będą na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązani są udowodnić Zamawiającemu, że będą dysponowali zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, o którym mowa poniżej w pkt. III.6 niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.6. SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1. SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.3. Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą, posiadającą certyfikat ścieżki szkoleniowej minimum na poziomie IBM Certified Specialist - System x Technical Fundamentals oraz co najmniej jedną osobą, posiadającą certyfikat ścieżki szkoleniowej minimum na poziomie IBM Certified Specialist - Midrange Storage Technical Support. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów wymienionych w pkt. III.4.1. niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.4. SIWZ) w oparciu o kryterium spełnia / nie spełnia. Za spełniających przedmiotowy warunek Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykazując, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy, polegać będą na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązani są udowodnić Zamawiającemu, że będą dysponowali zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, o którym mowa poniżej w pkt. III.6 niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.6. SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna wykonawców, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną co najmniej 300.000,00 złotych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów wymienionych w pkt. III.4.1. niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.5. SIWZ) w oparciu o kryterium spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dokumentacja techniczna oferowanych urządzeń (Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentacji w języku angielskim) - na potwierdzenie, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ (pkt. 10.4.3. SIWZ)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty: 1. wypełniony Formularz oferty wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ (pkt 10.4.1. SIWZ); 2. wypełniony Formularz cenowy wg wzoru na Załączniku nr 9 do SIWZ (pkt 10.4.2. SIWZ); 3. 10.4.4. szczegółowa lista oferowanych urządzeń opisująca typ, model urządzenia oraz ilość urządzeń danego typu; 10.4.5. oświadczenie producenta, że wszystkie dostarczane urządzenia są fabrycznie nowe; 10.4.6. oświadczenie producenta, że wszystkie dostarczane urządzenia pochodzą z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Rzeczypospolitej Polskiej; 10.4.7. wypełniony Załącznik nr 8 do SIWZ - Warunki gwarancji i serwisu; 10.4.8. dowód wniesienia wadium; 10.4.9. pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 10.5. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika, stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy oraz do przedłożenia pełnomocnictwa (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i określającego zakres umocowania pełnomocnika, a ponadto: 10.5.1. w celu wykazania spełnienia warunków udziału, określonych w pkt. 8.1. SIWZ, do przedłożenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 10.1.1. SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.2. SIWZ - 10.1.5. SIWZ; 10.5.2. w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, wykazując spełnienie warunków udziału, określonych w pkt. 8.1.2. SIWZ i w pkt. 8.1.3. SIWZ, polegać będą na zasobach innych podmiotów, do przedłożenia w szczególności dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.1.6. SIWZ; 10.5.3. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia, przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.2.1. SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.2.2. SIWZ, a w przypadku, gdy jednym z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia będzie osoba fizyczna, tylko oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.2.1. SIWZ. Postanowienie pkt. 10.3. SIWZ ma zastosowanie; 10.5.4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedłożenia dokumentów wymienionych w pkt. 10.4.1. SIWZ - 10.4.8. SIWZ. W przypadku, gdy w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się przedmiotowego dokumentu lub dokumentów, wykonawca zastępuje go (je) oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którzy wykazując, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy, spełnienie warunków udziału, o których mowa w pkt III.3.2) i III.3.4) niniejszego ogłoszenia (pkt. 8.1.2. - 8.1.3 SIWZ), polegać będą na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązani są udowodnić Zamawiającemu, że będą dysponowali zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie) - w przypadku, o którym mowa w pkt. 8.5. SIWZ, z którego wynikać będzie faktyczna dostępność zasobów podmiotów trzecich w okresie realizacji zamówienia, tj. rzeczywista możliwość dysponowania przez wykonawcę zasobami podmiotu trzeciego przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia. Dla skutecznego złożenia, w myśl art. 26 ust. 2b) ustawy, zobowiązania podmiotu trzeciego, jego treść winna zawierać: oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby (potencjał), oznaczenie podmiotu przejmującego zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego (opis - konkretyzacja udostępnianych zasobów), sposób wykonania zobowiązania (w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane - w przypadku gdy zasoby są nierozerwalnie związane z podmiotem je udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia - również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa podmiotu w wykonaniu zamówienia), wskazanie czasu, na jaki zasoby zostaną udostępnione. Ponadto, dla wykreowania skutecznego zobowiązania, złożonego w myśl art. 26 ust. 2b) ustawy, wymagane jest oświadczenie wykonawcy o przyjęciu zobowiązania (udostępnianych zasobów) podmiotu trzeciego (oświadczenie może być złożone na dokumencie zawierającym pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, może być też złożone przez wykonawcę na odrębny dokumencie) - (pkt. 10.1.6. SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z paragrafem 10 ust. 2 Wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ: Zmiany istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy są dopuszczalne pod warunkiem, że zmiany te są konieczne dla Zamawiającego lub związane są z wystąpieniem następujących okoliczności: a) zmiany nazw podmiotów będących stronami niniejszej Umowy, b) zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa, w tym podatku VAT, c) dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę po zaakceptowaniu przez Zamawiającego urządzeń o wyższych parametrach niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie zgodnie ze szczegółową listą oferowanych urządzeń i dokumentacją techniczną oferowanych urządzeń, odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia określonemu przez Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem ich funkcjonalności oraz ceny jednostkowej urządzenia określonej w ofercie w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 8 do Umowy, d) dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania Umowy z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio S.A., al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok. 351, III piętro, budynek O-1 (stary budynek).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2013 godzina 11:45, miejsce: Polskie Radio S.A., al. Niepodległości 77/85, Warszawa, skrzynka w holu głównym budynku O-1 (stary bud.), oznaczonej Oferty na modernizację bazy serwerowej Polskiego Radia S.A. (BZ/SZP-75/12).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1. pieniądzu, wpłaconym na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. w Warszawie, numer rachunku: 47 1240 5918 1111 0010 3740 7871; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz.U. 2007 r., Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, nie podlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, podmiot udzielający gwarancji lub poręczenia oraz warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. 21.2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do przedłożenia przed zawarciem umowy, polisy ubezpieczeniowej w zakresie jak określono w § 7 ust. 1 Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Ponadto, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych wykonawców..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem dla Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
- "Dostawa 2 szt. serwerów wraz z systemami operacyjnymi i wirtualizacyjnymi oraz licencjami dostępowymi" w ramach projektu " Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa w Gminie Mszanie"
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Boguchwale
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - serwery
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.