eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaPrzetarg nieograniczony na dostawę skroplonego tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbionika oraz tlenu medycznego i dwutlenku węgla w butlach wraz z dzierżawa butli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Słupca: Przetarg nieograniczony na dostawę skroplonego tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbionika oraz tlenu medycznego i dwutlenku węgla w butlach wraz z dzierżawa butli
Numer ogłoszenia: 504222 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy , ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2752300, faks 063 2752116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę skroplonego tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbionika oraz tlenu medycznego i dwutlenku węgla w butlach wraz z dzierżawa butli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawę skroplonego tlenu medycznego w ilości rocznej ok. 45000kg Dzierżawa zbiornika na skroplony tlen. Dostawa tlenu w butlach w ilości rocznej - 50 butli - 40 l Dzierżawa butli tlenowych Dostawa medycznego dwutlenku węgla w ilości 6 butli o pojemności 7,5kg Dzierżawa butli z dwutlenkiem węgla. Do każdej dostawy należy dołączyć dowód dostawy określający parametry i skład chemiczny dostarczonego gazu. Szacunkowe zapotrzebowanie: około 45 ton przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy. Rzeczywista ilość potrzebnego tlenu określana będzie na bieżąco w składanych telefonicznie zamówieniach. Dzierżawa zbiornika stacjonarnego obejmuje także montaż ( w momencie demontażu zbiornika przez poprzedniego Wykonawcę), podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej urządzenia Zamawiającego oraz demontaż po zakończeniu umowy. Zbiornik musi być zarejestrowany i podlegać okresowym przeglądom przez Urząd Dozoru Technicznego. Minimalne parametry zbiornika: wydajność 2600m3, wydajność parownicy 50m3/h. Wszelkie koszty montazu zbiornika oraz ewentualnej adaptacji istniejącej instalacji ponosi Wykonawca. we własnym zakresie zobowiązany jest sprawdzić warunki miejscowe, w tym dojazd na teren szpitala cysterny oraz istniejącą infrastrukturę dla zbiornika. W trakcie okresu dzierżawy Wykonawca gwarantuje bezpłatny,całodobowy serwis techniczny zbiornika na własny koszt, a w przypadku awarii zbiornika Wykonawca zapewni inne urządzenie do przechowywania tlenu na czas naprawy zbiornika. Dostawy będą realizowane średnio raz na trzy tygodnie, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, uzgodnionych telefonicznie . -Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kartę charakterystyki oferowanego przedmiotu zamówienia - Dostarczany tlen ciekły medyczny musi odpowiadać obowiązującym normom i przepisom , jakość każdej dostawy będzie potwierdzona odpowiednim atestem a w przypadku spełniania norm Farmakopei Europejskiej tlen medyczny powinien być dostarczony w cysternach oznaczonych zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. W ramach oferty należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej Wymagania stawiane Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Wykonawca wyrazi zgodę na minimum 60-dniowy termin płatności. - Wykonawca powinien zapewnić pełny asortyment , płynną realizację zamówień oraz transport do Zamawiającego na własny koszt. - Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen jednostkowych netto przez cały okres trwania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne 24.11.19.00 - Tlen .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (nie dotyczy producenta) lub licencję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.). tj Pozwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu gazami medycznymi oraz Pozwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytworzenie produktu leczniczego , w przypadku , gdy Wykonawca jest wytwórcą produktu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz minimum dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonacę oświaczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonacę oświaczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonacę oświaczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - aktualna karta charakterystyki oferowanego produktu; - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego, a jeżeli produkt jest wytwarzany bezpośrednio przez Wykonawcę Pozwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytworzenie produktu leczniczego w postaci ciekłego tlenu medycznego - świadectwo rejestracji tlenu medycznego jako leku oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany tlen medyczny posiada czystość nie mniejszą niż 99,5 % zgodnie z Farmakopeą Europejską, pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego , a jeżeli produkt jest wytwarzany

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, budynek C, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.