Ogłoszenie z dnia 2005-09-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: usługa udzielenia kredytu bankowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Specjalistyczny Rehabilitacyjno-Ortopedyczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Jerzy Krukowski, ul. Poświęcka 8, 51-128 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3527661, fax 071 3529400, e-mail: azp_spozoz@epf.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa udzielenia kredytu bankowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 6 100 000,00 PLN, z przeznaczeniem na restrukturyzację. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Specjalistyczny Rehabilitacyjno-Ortopedyczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu, ul. Poświęcka 8. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej kwoty 130 000,00 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 96;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 40 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Spłata kredytu w ratach przez okres 8 lat. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Dokumenty i oświadczenia potwierdzajace spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienione w punkcie III.2.1-3 oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Zezwolenie - dokument potwierdzający, że wykonawca jest bankiem na podstawie ustwy Prawo bankowe, 2) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust, 1 pkt 9 ustawy Pzp (dotyczy podmiotów zbiorowych), 5) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzezcypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, wymienionych w punktach: 2, 4, 5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto wobec niego liwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym ma siedzibę nie wydaje się dokumentó, o których mowa w punkcie 6 oraz w punkcie 3 zastępuje się dokumentem zawierającym oswiadczenie złożone przed notariuszem, sądem, organem administracyjnym albo przed samorzadem zawodowym lub gospodarczym swojego kraju. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: wysokość odsetek - 90% wysokość prowizji - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: AZP/11/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.11.2005, godzina 10:15, Siedziba zamawiającego, budynek C, sala konferencyjna - nr lok. 30.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.09.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA - NAPRAWA SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO I ZABEZPIECZENIA RUCHU WOJSK
- 4.2025 Sukcesywna dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w jednostkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz w Filii Uniwersytetu Medycznego w Wałbrzychu
- Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach techn., szpitalnych i administracyjnych przez okres 12 miesięcy
- Remont budynku pałacu, położonego na dz. nr 607/44 w miejscowości Ligota, gmina Góra, powiat górowski w zakresie naprawy więźby dachowej z wymianą pokrycia dachowego
- 11.2025 Przedłużenie wsparcia dla licencji oprogramowania antywirusowego ESET na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
- Usługi udzielania kredytu.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.