eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskZakup i dostawa fabrycznie nowej trzyosiowej naczepy z ruchomą podłogą oraz przystosowanie ciągnika siodłowego marki MAN TGA 01 A12 do współpracy z naczepą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-01-11



Ogłoszenie nr 504274-N-2018 z dnia 2018-01-11 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.: Zakup i dostawa fabrycznie nowej trzyosiowej naczepy z ruchomą podłogą oraz przystosowanie ciągnika siodłowego marki MAN TGA 01 A12 do współpracy z naczepą.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 13031457400000, ul. ul. Mickiewicza  4 , 09100   Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6624278 w, 35, e-mail zamowienia@pgk.plonsk.pl, faks 236 624 278.
Adres strony internetowej (URL): www.pgk.plonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.pgk.plonsk.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.pgk.plonsk.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
PGK w Płońsku Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowej trzyosiowej naczepy z ruchomą podłogą oraz przystosowanie ciągnika siodłowego marki MAN TGA 01 A12 do współpracy z naczepą.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej trzyosiowej naczepy z ruchomą podłogą oraz przystosowanie ciągnika siodłowego marki MAN TGA 01 A12 do współpracy z naczepą. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Parametry techniczne naczepy: o Naczepa fabrycznie nowa, rok produkcji 2018. o Ilość osi - 3. o Naczepa przeznaczona do ciągnika siodłowego MAN TGA 01 A12 o rozstawie osi 3 600mm i kabiną sypialną. o Wysokość siodła nie załadowanego 1 150 - 1 200 mm. o Masa własna około 8 300 kg. o Długość wewnętrzna użytkowa około 13 430 mm. o Szerokość wewnętrzna około 2 470 mm. o Wysokość wewnętrzna około 2 685 mm. o Konstrukcja ramy podwozia naczepy bez obrzeża przystosowana do zamontowania zabudowy i mechanizmu ruchomej podłogi (bez drzwi bocznych). o Pojemność minimum 89 m3. o Trzy osie na zawieszeniu pneumatycznym. o Nośność każdej osi min. 9 000 kg każda. o Hamulce tarczowe. o Zawieszenie pneumatyczne z zaworem do podnoszenia i opuszczania. o Bezazbestowe okładziny hamulcowe. o Automatyczna regulacja luzu hamulcowego. o Pierwsza oś podnoszona. o Podnoszenie osi automatyczne ze wspomaganiem przyciskiem lub ręczne, mocowane na konsoli. o Felgi stalowe 6 szt. w kolorze szarym. o Opony 385/65R22,5" - firmy zachodniej. o Błotniki nad każdym kołem, tylne z chlapaczami. o Mocowanie nadkoli na rurkach ocynkowanych, przykręcanych do ramy pojazdu. o Aluminiowy zderzak tylny z lampami LED i uchylną klapą zakrywającą lampy. o Boczne zderzaki ochronne, aluminiowe przed osiami z zamocowaniem uchylnym. o Kosz podwójny na dwa koła zapasowe naczepy, montowany przed lub za osiami między belkami głównymi. o Kliny pod koła mocowane przy nogach podporowych. o Skrzynka narzędziowa, plastikowa mocowana z prawej strony pojazdu nie zakryta zderzakami bocznym. o Zbiornik na wodę, mocowany z prawej lub lewej strony przed lub za osiami. o Laska do zaczepiania plandeki dachowej mocowana na uchwytach zderzaków bocznych pod podwoziem z lewej lub prawej strony pojazdu. o Drabinka aluminiowa dł. max. 3 m, mocowana na uchwytach zderzaków bocznych pod podwoziem z lewej lub prawej strony przed osiami. o Szeroki chlapacz tylny. o Dodatkowe uchwyty na szczotkę i łopatę. o Dwuprzewodowy układ powietrzny z automatyczną regulacją siły hamowania system EBS, 2S/2M. o Automatyczny hamulec postojowy. o RSS - system stabilizacji toru jazdy. o Plastikowe zbiorniki powietrza - 2 szt. o Przyłącze pneumatyczne standardowe. o Instalacja elektryczna 24 V, wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami. o Elektryczny przewód zasilający, zamontowany do wspornika na ścianie czołowej, ze standardowymi wtyczkami. o Okrągłe światła tylne LED (pozycyjne/stop, światło cofania, przeciwmgielne). o Oświetlenie tablicy rejestracyjnej LED i podkładka tablicy wmontowane w zderzak tylny. o Światła zewnętrzne "lizaki" zamontowane do boków lamp lub zderzaka tylnego. o Pomarańczowe, obrysowe światła boczne mocowane do podwozia wzdłuż naczepy. o Przednie, białe światła, mocowane w dolnych lub górnych narożnikach kłonic przednich. o Tylne, czerwone światła obrysowe mocowane w górnych narożnikach kłonic. o Lakierowane podwozie - kolor czarny. o Osie, piasty i nogi podporowe lakierowane w kolorze podwozia. o Cynkowane wspornik ściany czołowej. o Śrutowanie wszystkich elementów stalowych podwozia. o Ściana czołowa i boczne wykonane z profili aluminiowych szer. min. 350 mm i na całą wysokość zabudowy. o Na zewnętrznej stronie ścianie czołowej przymocowany stalowy, ocynkowany podest do obsługi zwijania plandeki dachowej. o Drabinki wejściowe do podestu po lewej lub prawej stronie lub z obu stron (jak najbliżej ściany przedniej). o Na ścianie czołowej zamontowana konsola do przyłączy elektrycznych i pneumatycznych. o Aluminiowe drzwi tylne z uszczelkami i z jednym lub dwoma zewnętrznymi zamkami na każde skrzydło. o Uchwyty utrzymujące otwarte drzwi mocowane do podwozia. o Belki/poprzeczki dachowe usztywniające ściany boczne - 2 szt. demontowane. o Belka dachowa tylna- uchylna. o Przesuwna na rolkach aluminiowa ściana wewnętrzna zawieszona na łańcuchach z podłogową plandeką uszczelniającą długości ok. 1 200 mm zawieszana na ścianie i z uszczelnieniami bocznymi o Drzwi wejściowe małe wmontowane po lewej lub prawej stronie ściany przedniej. o Aluminiowe odboje z tyłu podwozia. o Hydrauliczny mechanizm napędu ruchomej podłogi zamocowany między belkami głównymi po środku podwozia. o Aluminiowe deski podłogowe gładkie lub karbowane grubości 10 mm. o Sterowanie napędem ruchomej podłogi z konsoli mocowanej przed lub za osiami z lewej strony. o Bezprzewodowy pilot do sterowania ruchomą podłogą. o Wyjście przewodów hydraulicznych w dolnej części ściany przedniej. o Plandeka dachowa o gramaturze min 650g/m2 w kolorze szarym zwinięta na aluminiowej listwie i rolowana za pomocą korby na prawą (pobocze) stronę naczepy. o Napinanie boczne zasuniętej plandeki dachu za pomocą pasów zaczepionych w uchwytach/ grzechotkach mocowanych do podwozia naczepy z lewej strony (kierowca) - 4szt. o Napinanie przednie plandeki dachu za pomocą ekspanderów lub pasów mocowanych na ścianie przedniej i tylnej za pomocą ekspanderów na belce dachowej tylnej. o Gumowe odboje pod pasami zapinające plandekę dachu, mocowane na ścianie bocznej - 3 szt. w pionie na każdy pas. o Gumowe odboje pod pasami mocowane na dolnym obrzeżu ściany bocznej - 1 szt. na każdy pas. o Z prawej strony profilu bocznego u góry, zamontowane uchylne odboje do blokowania zwiniętej plandeki dachu - 4 szt. o Korba do zwijania plandeki, mocowana w uchwycie na ścianie przedniej przy balkonie. o Oznaczenie konturowe zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 2.2. W zakres zamówienia wchodzi również przystosowanie ciągnika siodłowego MAN TGA 01 A12 do współpracy z naczepą, w tym w szczególności: o montaż przystawki przenoszenia napędu, o montaż pompy hydraulicznej, o montaż kompletnej instalacji hydraulicznej i elektrycznej oraz inne nie wymienione czynności umożliwiające współpracę naczepy z ciągnikiem siodłowym. 2.3. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego. a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji: o 12 miesięcy na podwozie, o 24 miesiące na układ hamulcowy, o 24 miesiące na instalację elektryczną, o 24 miesiące na mechanizm napędu ruchomej podłogi, o 24 miesiące na osie. b) Wykonawca zapewni dostępność serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 2 dni od daty pisemnego (dopuszcza się porozumiewanie za pomocą poczty elektronicznej) zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni. c) Wykonawca musi posiadać serwis zlokalizowany w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. 2.4. Wymagane dokumenty i świadectwa do przekazania wraz z przedmiotem zamówienia: a) instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim, b) katalog części zamiennych, c) deklaracja zgodności dla naczepy, d) gwarancja oraz adresy serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, e) schemat instalacji elektrycznej w jęz. polskim. 2.5. Pozostałe wymagania Zamawiającego. a) Do odbioru naczepy Zamawiający powoła komisję, która oceni zgodność parametrów technicznych i eksploatacyjnych z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ofercie. b) W ramach zamówienia Wykonawca dokona rozruchu kompletnego zestawu (ciągnik + naczepa) oraz przeprowadzi szkolenie minimum trzech pracowników Zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji.

II.5) Główny kod CPV: 34.22.31.00 - Naczepy
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 84
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
84

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu z powyższym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2a do siwz.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu z powyższym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2a do siwz.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu z powyższym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2a do siwz.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena65,00
Termin realizacji zamówienia35,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.