Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Katowice: Dostawy odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 504286 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 13 Pakietów: Pakiet nr 1 -Drobny sprzęt laboratoryjny (1), Pakiet nr 2 -Drobny sprzęt laboratoryjny (2), Pakiet nr 3 -Drobny sprzęt laboratoryjny (3), Pakiet nr 4 -Drobny sprzęt laboratoryjny (4), Pakiet nr 5 -Odczynniki dla Pracowni Biochemii do dzierżawionego analizatora biochemicznego Beckman Coulter/AU680, Pakiet nr 6 -Odczynniki dla Pracowni Analityki Ogólnej, Pakiet nr 7 - Odczynniki dla Pracowni Serologii, Pakiet nr 8 -Odczynniki dla Pracowni Cytometrii do Cytometru BD FACSCALIBUR firmy Becton Dicinson, Pakiet nr 9 -Odczynniki dla Pracowni Biochemii, Pakiet nr 10 -Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki (1), Pakiet nr 11 -Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki (2), Pakiet nr 12 -Odczynniki dla Pracowni Wad Metabolicznych Pakiet nr 13 -Odczynniki dla Pracowni Biochemii do aparatu Mini Bos.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 33.69.65.00-0, 22.10.00.00-1, 38.43.71.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia (podać numer pakietu) posiada wszystkie wymagane przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2010 Nr 107 poz. 679/ dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z ustawą i, że dokumenty będą udostępniane na każde wezwanie Zamawiającego. W przypadku zaoferowania wyrobów określonych przez Wytwórcę jako ogólno laboratoryjne Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie. 2. Oświadczenie, że oferowane odczynniki posiadają karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, i że będą one udostępnione na każde wezwanie Zamawiającego, a w przypadku wyrobów nie wymagających w/w kart stosowne oświadczenie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w punkcie 1. 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień określonych w punkcie III.3.1. b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c) zmiany konfekcjonowania przy założeniu, że cena proponowanego opakowania w przeliczeniu na ilości z oferty nie będzie wyższa niż dotychczasowa, d) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, e) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towaru innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy, f) przedłużenia terminu płatności, g) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych, h) zmiany numeru katalogowego przez producenta, i) w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczd.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego. Cena 10 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Korki plastikowe do probówek o śr 12 mm żeberkowe , j.m. szt ilość 5 000 , wielkość opakowania op=1000szt 2. Korki plastikowe do probówek o śr 15-16 mm, żeber. , j.m. szt ilość 5 000 , wielkość opakowania op=1000szt 3. Probówki Eppendorf 200 ?l z zatyczką , j.m. op. ilość 3 , wielkość opakowania op=1000szt 4. Probówki Ependorf 2 ml z zatyczka , j.m. op. ilość 1 , wielkość opakowania op=500szt 5. Końcówki do pipet automatycznych poj. 5 ml , j.m. op. ilość 6 , wielkość opakowania op=250 szt 6. Końcówki do pipet automatycznych niebieskie , j.m. op. ilość 36 , wielkość opakowania op=1000szt 7. Końcówki do pipet automatycznych żółte , j.m. op. ilość 60 , wielkość opakowania op=1000szt 8. Mikrokokońcówki typu Gilson , j.m. op. ilość 1 , wielkość opakowania op=1000szt 9. Probówki Eppendorfa 1,5 ml. , j.m. szt ilość 30 000 , wielkość opakowania op=500szt 10. Szkiełka podstawowe grubości 1mm do rozmazów,szlifowane krawędzie pod kątem 45 stopni,ścięte rogi. , j.m. szt ilość 300 , wielkość opakowania op=100szt 11. Pipety Pasteura szklane o średnicy 7 mm, długości 150 mm. , j.m. szt. ilość 500 , wielkość opakowania op=250 szt 12. Smoczki do pipet Pasteura. , j.m. szt. ilość 250 , wielkość opakowania op=50szt 13. Szkiełka nakrywkowe 22mm x 22 mm. , j.m. szt. ilość 24 000 , wielkość opakowania op=200 szt 14. Szkiełka podstawowe o grubości 1 mm. , j.m. szt. ilość 1 000 , wielkość opakowania Op=50 szt 15. Szkiełka podstawowe z polem do opisu. , j.m. szt. ilość 20 000 , wielkość opakowania op=50 szt 16. Szalki Petriego sterylne, aseptyczne, plastikowe o średnicy 60 mm. , j.m. szt. ilość 1 000 , wielkość opakowania op=500szt 17. Szalki Petriego sterylne, aseptyczne, plastikowe o średnicy 90 mm. , j.m. szt. ilość 3 000 , wielkość opakowania op=500szt 18. Kuwety do spektrofotometru Makro z tworzywa sztucznego o poj. 1-4 ml. , j.m. szt. ilość 1 000 , wielkość opakowania Op=100 szt 19. Pojemniki na preparaty mikroskopowe 20,7 cm x 16,00 cm x 3 cm na 100 szt. plastikowe , j.m. szt. ilość 10 20. Pojemniki plastikowe na kał z łopatką. , j.m. szt. ilość 4 000 , wielkość opakowania Op=100 szt 21. Probówki do wirowania moczu o pojemności 12 ml. ze stożkiem na 1 ml. osadu , j.m. szt. ilość 10 000 , wielkość opakowania Op=100 szt 22. Wymazówki jednorazowe bez podłoża transportowego sterylne z plastikowym patyczkiem. , j.m. szt. ilość 9 000 , wielkość opakowania Op=100 szt 23. Wymazówki jednorazowe z podłożem transportowym Amie, sterylne. , j.m. szt. ilość 8 000 , wielkość opakowania Op=150 szt 24. Zakręcane pojemniki do moczu o poj. ok. 120 ml, plastikowe, , j.m. szt. ilość 24 000 , wielkość opakowania op=500 szt 25. Zakręcane pojemniki na mocz, pakowane pojedyńczo o poj. 120 ml, sterylne, plastikowe , j.m. szt. ilość 9 000 , wielkość opakowania op=250 szt 26. Płytki Petriego szklane o średnicy 60 mm. , j.m. szt. ilość 200 27. Probówki serologiczne plastikowe o średnicy 12 mm, długości 7,5 cm. , j.m. szt. ilość 50 000 , wielkość opakowania op=1000szt 28. Kapilary hematokrytowe o poj. 75 ml bez heparyny w fiolkach , j.m. szt. ilość 3 000 , wielkość opakowania op=1000szt 29. Wymazówki z podłożem transportowym w kierunku bakterii beztlenowych, sterylne wykonane z tworzywa sztucznego, dł. całkowita 15 cm. , j.m. szt. ilość 600 , wielkość opakowania op=50 szt 30. Probówki plastikowe stożkowe o objętości 10 ml., średn. 15 mm., dł.100 mm. , j.m. szt. ilość 500 , wielkość opakowania Op=100 szt 31. Probówki z polipropylenu o poj 10 ml śr. 15 mm, okrągłodenne , j.m. szt ilość 3 500 , wielkość opakowania op=1000szt 32. Komora Thoma , j.m. szt ilość 1 33. Komora FUCHS-ROSENTAL , j.m. szt ilość 1 34. Zestaw do oznaczania płytek Thrombo Plus -probówki , j.m. szt ilość 50 , wielkość opakowania op=50 szt 35. Pudełko plastikowe do zamrażania 10 x 10 dołkówwysokość 5 cm , j.m. szt ilość 10 36. Zlewki szklane o poj. 800 ml , j.m. szt. ilość 2 37. Zlewki szklane o poj. 500 ml niskie , j.m. szt. ilość 5 38. Zlewki szklane o poj. 250 ml niskie , j.m. szt. ilość 10 39. Zlewki szklane o poj. 100 ml niskie , j.m. szt. ilość 5 40. Cylindry miarowe o poj. 25 ml , j.m. szt. ilość 10 41. Szkiełka nakrywkowe 24 mm x 50 mm , j.m. op ilość 5 42. Probówki szklane o śr. 12 mm, dł. 100 mm , j.m. szt. ilość 600 43. Cylindry miarowe poj. 250 ml. , j.m. szt. ilość 5 44. Cylindry miarowe poj. 50 ml. , j.m. szt. ilość 5 45. Probówki szklane okrągłodenne śr. 15-16 mm, dł 10 cm , j.m. szt ilość 5 000 , wielkość opakowania op=250 szt 46. Barwiacze szklane Cotlina na 5 dołków , j.m. szt. ilość 5 47. Barwiacze plastikowe Cotlina na 10 dołków , j.m. szt. ilość 10 48. Bagietki szklane 4mm x 250 mm. , j.m. op ilość 1 49. Bagietki szklane 5mm x 250 mm. , j.m. op ilość 1 50. Etykiety samoprzylepne na probówki , j.m. op ilość 10 , wielkość opakowania 1 op = 1000 szt 51. Folia parafilm w rolce 10cm na 75m , j.m. szt. ilość 1 52. Pisaki laboratoryjne do szkła , j.m. szt. ilość 60 53. Statyw z drutu powlekany na 20 probówek śr.12 mm , j.m. szt ilość 30 54. UROMETR 1000 - 1030 , j.m. szt ilość 2 55. Probówki Eppendorfa 500 ul z zatyczką , j.m. szt ilość 3000 56. Cylinder miarowy 100 ml , j.m. szt ilość 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bibuła Whatman 1 75 x 100 mm , op=500 szt, ilość 1 2. Sączki bibułowe średnio jakościowe śr. 9 cm, op=100 szt, ilość 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny (3).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówko-strzykawka do uzyskania surowicy z granulatem , Objętość 1-1,5 ml , j.m. szt , ilość 22 000. Probówko-strzykawka do uzyskania surowicy z żelem , Objętość 2-3 ml , j.m. szt , ilość 33 000. Probówko-strzykawka do uzyskania surowicy z granulatem , Objętość 4-6 ml , j.m. szt , ilość 5 000 2. Probówko-strzykawka do uzyskania osocza z cytrynianem sodu do oznaczeń koagulologicznych , Objętość 1-1,6 ml , j.m. szt , ilość 12 000 3. Probówko-strzykawka do oznaczeń hematologicznych z K3 EDTA , Objętość 1-1,5 ml , j.m. szt , ilość 25 000 4. Probówko-strzykawka z heparyną litową , Objętość 1-1,5 ml , j.m. szt , ilość 1 000 5. Igła systemowa 0,7-0,9 mm , , j.m. szt , ilość 10 000 6. Igła motylkowa 0,6-0,9 mm , , j.m. szt , ilość 5 000 7. Adapter do posiewu krwi igła motylkowa z adapterem do posiewu , , j.m. szt , ilość 3 600 8. Łącznik do końcówek luer (multiadapter) , , j.m. szt , ilość 10 000 9. Łącznik do gazometrii Adapter membrana , , j.m. szt , ilość 3 000 10. Probówko-strzykawka z EDTA , Objętość 9-10 ml , j.m. szt , ilość 800 11. Strzykawka do gazometrii z heparyną litową zbalansowaną wapniem, obj.1 - 2 ml , Objętość 1- 2 ml , j.m. szt , ilość 4 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny (4).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Butelka hodowlana sterylnie pakowana o poj 50 ml, pow 25 cm 2 szt. 1000 2. Pipeta Pasteura plastikowa, o poj 3 ml z podziałką, niesterylna. szt. 13000 3. Końcówka bezbarwna MLA 250-1000 ?l szt. 12500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki dla Pracowni Biochemii do dzierżawionego analizatora biochemicznego Beckman Coulter/AU680.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Vankomycyna op 3 2. Calibrator Vancomycin op 1 3. Gentamycin op 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynniki dla Pracowni Analityki Ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Barwnik May Grunwalda , j.m. op , ilość 16 , wielkość opakowania 500 ml 2. Barwnik Giemsy , j.m. op , ilość 10 , wielkość opakowania 500 ml 3. Bufor fosporanowy ph 7,2 koncentrat , j.m. op , ilość 8 , wielkość opakowania 500 ml 4. Olejek imersyjny , j.m. op , ilość 25 , wielkość opakowania 25 ml 5. Testy wieloparametrowe do oznaczania narkotyków w moczu (amfetamina, kokaina metamfetamina, morfina, benzodiazepiny,trójpierścieniowe antydepresanty,marichuana, opiaty, ekstazy (MDMA) , j.m. szt , ilość 500 6. Zestw do oznaczania krwi utajonej w kale (bez diety) , j.m. test , ilość 500 7. Helicobacter Pylori test kasetkowy w kale , j.m. test , ilość 700 8. Rotawirusy i adenowirusy w kale - test kasetkowy , j.m. test , ilość 1700 9. OdczynnikRosina , j.m. but. , ilość 1 , wielkość opakowania 1but=100ml 10. Odczynnik Ehrliha , j.m. but. , ilość 4 , wielkość opakowania 1 but=500 ml 11. Odczynnik Lugola , j.m. but. , ilość 1 , wielkość opakowania 1 but=100 ml 12. Sudan III , j.m. but. , ilość 1 , wielkość opakowania 1 but=50 ml 13. Odczynnik Pandiego , j.m. but. , ilość 1 , wielkość opakowania 1 but=100 ml 14. Odczynnik Samsona , j.m. but. , ilość 1 , wielkość opakowania 1 but=100 ml 15. ASO latex z kontrolami (+) i (-) , j.m. op , ilość 4 , wielkość opakowania 100 ozn. 16. RF latex z kontrolami (+) i (-) , j.m. op , ilość 3 , wielkość opakowania 100 ozn. 17. Kwas sulfosalicylowy cz.d.a. 2-hydrat , j.m. op , ilość 3 , wielkość opakowania 1 kg 18. Mononukleoza test kasetkowy , j.m. szt , ilość 300 19. Sulfitest- paski do oznaczania siarczynów w moczu , j.m. op , ilość 1 , wielkość opakowania 1op=100 szt 20. Giardia lamblia - test EIA do badania lambli w kale , j.m. op , ilość 7 , wielkość opakowania 1 op=96 test. 21. Barwnik Grama , j.m. op , ilość 3 , wielkość opakowania 1 op= 4 x 250 ml 22. Mikroalbumina-test paskowy , j.m. szt , ilość 250 , wielkość opakowania 1 op=25 szt 23. Paski do moczu 10 parametrowe(ciężar właściwy,odczyn moczu, glukoza, białko, krew, leukocyty,azotyny, bilirubina, urobilinogen, aceton). Zapewnienie kontroli wewnątrzlaboratoryjnej STANDLAB wraz z dostawą materiału kontrolnego do oceny oznaczeń paskowych -poziom negatywny i pozytywny raz na kwartał. , j.m. test , ilość 18000 , wielkość opakowania 1op=100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki dla Pracowni Serologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odczynnik monoklonalny anty-A klon I , j.m. op , ilość 12 , wielkość opakowania 10 but x 5 ml 2. Odczynnik monoklonalny anty-A klon II , j.m. op , ilość 12 , wielkość opakowania 10 but x 5 ml 3. Odczynnik monoklonalny anty-B klon I , j.m. op , ilość 12 , wielkość opakowania 10 but x 5 ml 4. Odczynnik monoklonalny anty-B klon II , j.m. op , ilość 12 , wielkość opakowania 10 but x 5 ml 5. Odczynnik monoklonalny anty-D Blend , j.m. op , ilość 15 , wielkość opakowania 10 but x 5 ml 6. Odczynnik monoklonalny anty-D Rum , j.m. op , ilość 13 , wielkość opakowania 10 but x 5 ml 7. Surowica anty globulinowa poliwalentna płynna , j.m. op , ilość 2 , wielkość opakowania 10 but x 5 ml 8. Odczynnik anty-IgG , j.m. op , ilość 4 , wielkość opakowania 2 but x 2 ml 9. PEG (20% r-r glikolu polietylenowego) , j.m. op , ilość 4 , wielkość opakowania 2 but x 4 ml 10. LISS -L(płynny) , j.m. op , ilość 15 , wielkość opakowania 1 but/100ml 11. Standard anty - D , j.m. op , ilość 36 , wielkość opakowania 10 but x 2 ml 12. PBS - buforowany roztwór soli fiziologicznej , j.m. butelka , ilość 100 , wielkość opakowania 1 but x 500ml 13. Konserwowane Krwinki Wzorcowe do układu ABO , j.m. zestaw , ilość 48 , wielkość opakowania Zestaw 3 x 4 ml 14. Konserwowane Krwinki Wzorcowe do wykrywania przeciwciał , j.m. zestaw , ilość 12 , wielkość opakowania Zestaw 3 x 4 ml 15. Konserwowane Krwinki Wzorcowe Opłaszczone do kontroli BTA , j.m. zestaw , ilość 12 , wielkość opakowania Zestaw 2 x 2 ml 16. Standaryzowane Krwinki Wzorcowe O RH +opłaszczone przeciwciałami anty-D , j.m. zestaw , ilość 12 , wielkość opakowania Zestaw 2 x 2 ml 17. Surowica AB-koloid , j.m. op , ilość 8 , wielkość opakowania 2 but x 5 ml 18. Książka prób zgodnośi dla Laboratoriów , j.m. szt , ilość 3 19. Książka badania grup krwi dla Laboratoriów , j.m. szt , ilość 6 20. Książka obrotu krwią dla Szpitali , j.m. szt , ilość 3 Zamawiający wymaga Odczynniki monoklonalne w buteleczkach z zakraplaczem dla każdej buteleczki w formie zakrętki (nie ampułka). Każda seria zestawu krwinek wzorcowych musi być przed dostarczeniem skontrolowana przez producenta pod względem swoistości (dołączyć stosowne oświadczenie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonych dostaw odczynników pod względem spełniania kryteriów jakościowych zawartych w rekomendacjach Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 22.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Jakość - 35
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odczynniki dla Pracowni Cytometrii do Cytometru BD FACSCALIBUR firmy Becton Dicinson.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kulki kalibracyjne ( FITC,PE,PercP,Unlabled) 25 t , j.m. op , ilość 2 2. Kulki kalibracyjne APC /25 t , j.m. op , ilość 2 3. Płyn do cytometru FACS Flow /20 l , j.m. op , ilość 4 4. Zestaw do immunofentypowania limfocytów krwi obwodowej zawierający: 1 fiolkę z przeciwciałami CD/3/8/45/4, 1 fiolkę z przeciwciałami CD/3/16+56/45/19 + płyn lizujący , j.m. op , ilość 1 5. Płyn do cytometru FACS Rinse / 5l , j.m. op , ilość 1 6. Płyn do cytometru FACS Clean / 5l , j.m. op , ilość 1 7. Płyn do przygotowania próbek FACS Cell Wash /5 l , j.m. op , ilość 1 8. Płyn do cytometru FACS Shoutdown/5l , j.m. op , ilość 1 9. Probówki do cytometru FACS CALIBUR PS 5 ml konsternując/1000 szt , j.m. op , ilość 1 10. Probówki do cytometru FACS CALIBUR (12 x 75) PS z korkiem po 1000 szt , j.m. op , ilość 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odczynniki dla Pracowni Biochemii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do oznaczania przeciwciał IgG anty glista ludzka metodą ELISA op. 10 1 op=96 ozn..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podłoże kompletne do hodowli limfocytów , j.m. butelki , ilość 40 , wielkość opakowania 1 op= 100 ml 2. Kolcemid , j.m. butelki , ilość 24 , wielkość opakowania 1 op= 10 ml 3. Surowica cielęca , j.m. butelki , ilość 6 , wielkość opakowania 1 op= 100 ml 4. PBS koncentrat*10 ph 7,4 , j.m. butelki , ilość 4 , wielkość opakowania 1 op= 500 ml 5. Podloże RPMI 1640 z L-Glutaminą i NaHCO , j.m. butelki , ilość 15 , wielkość opakowania 1 op= 500 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trypsyna , j.m. butelki, ilość 2 1op=25 g 2. Ksylen , j.m. butelki, ilość 1 1op=1000ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odczynniki dla Pracowni Wad Metabolicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mozaika 4 substratów(hep2; watroba małpy,nerka szczura żoładek szczura)do wykrywania przeciwciał ANA, AMA, APCA, ASMA. op , ilość 4 2. Mozaika 2 substratów (jelito cienkie małpy,wątroba małpy do wykrywania przeciwciał;p/endomysium w klasie IgA. op , ilość 2 3. Mozaika 2 substratów (jelito cienkie małpy,wątroba małpy do wykrywania przeciwciał;p/endomysium w klasie IgG. op , ilość 4 4. Kontrole do oznaczania przeciwciał p/endomysium (+) w klasie IgG i IgA op , ilość 4 5. Test potwierdzający dla ANA metodą imunoblotu dla następujących antygenów; nRNP/Sm, SS-A, Ro-52,SS-B Scl-70, Jo-1, centromerowe białko C, PCNA, dsDNA, nukeosomy,histony, rybosomalne białko P, AMA M2 op , ilość 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odczynniki dla Pracowni Biochemii do aparatu Mini Bos.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do oznaczania 17 hydroksyprogesteronu metoda Elisa op. ilość 4 1op=96 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukowanych książek - część 4
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.