eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnówdostawa, konfiguracja i uruchomienie Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-09-27

POZYCJA 50431

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Tarnów: dostawa, konfiguracja i uruchomienie Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Karpacka Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. w Tarnowie, do kontaktów: Grzegorz Padło, ul. Wita Stwosza 7, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6323100, 6323127, fax 014 6323111, e-mail: ksg@ksg.pl, www.ksg.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Karpacka Spółka Gazownictwa Sp. z o.o., Grzegorz Padło, ul. Wita Stwosza 7, Sekretariat Prezesa KSG Sp. z o.o., pokój nr 202, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. +48 14 6323100, fax +48 14 6323111, www.ksg.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, konfiguracja i uruchomienie Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa, konfiguracja i uruchomienie Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych (SZiPDP)dla Karpackiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. w Tarnowie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren działania Karpackiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. w Tarnowie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Ze względu na brak miejsca w niniejszej rubryce Całkowitą wartość lub zakres zamówienia zamieszczono w sekcji III.2.1.4) Inne informacje. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 270;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 100000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: a) Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu zawierający nazwę i adres Wykonawcy (Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólne), deklarację o chęci udziału w przetargu z powołaniem na nazwę przetargu, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, d) dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III.2.1.1, III.2.1.2, III.2.1.3 ogłoszenia, 2. Wszystkie wymagane dokumenty można przedstawić w formie oryginału, kopii poświadczonej przez notariusza albo kserokopii Wykonawcy lub na podstawie ważnego pełnomocnictwa należy składać w formie oryginału. 3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w językach obcych należy złożyć z ich tłumaczeniem, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: a) składają wniosek zgodnie z zasadami okreslonymi w art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych, b) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 3 , 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować ich spełnienie, c) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych, wymagania te muszą być spełnione przez wykonawców wspólnie, d) oświadczenie o którym mowa w sekcji III.2.1. pkt. 2 lit. b) i c) ogłoszenia podpisują w swoim imieniu wszyscy wykonawcy. 5) Wykonawca winien wykazać się zakończoną realizacją na terenie Polski, co najmniej dwóch zamówień w przedsiębiorstwach energetycznych (elektroenergetycznym, ciepłowniczym) lub jednego w przedsiębiorstwie energetycznym z branży gazowniczej, w zakresie budowy i dostawy systemów informatycznych o charakterze centralnym spełniającym funkcjonalność i poziom złożoności zbliżony do przedmiotu zamówienia. a) Celem określenia przez Zamawiającego funkcjonalności i poziomu złożoności wdrożonych przez Wykonawcę systemów określonych w pkt 5 z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca powinien przedstawić pełny opis i referencje nie więcej niż trzech z pośród zgłoszonej zgodnie z pkt 5 puli ilościowej zrealizowanych systemów, które będą poddane ocenie. b) Wykonawca może przedstawić w swoim wniosku również realizacje systemów dokonane przez swoich podwykonawców pod warunkiem, że: - sam spełnia warunek określony w pkt 5 tzn. sam zrealizował wymaganą w tym punkcie minimalną ilość systemów, - do oceny zgodności określonej w pkt 5 a) może zgłosić najwyżej jeden zrealizowany system przez swoich podwykonawców, - dołączy do wniosku poświadczoną kopię umowy z danym podwykonawcą o wspólnej realizacji przedmiotu przetargu, określającą m. in. Zakres współpracy przy realizacji przedmiotu przetargu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10) Wykonawca może załączyć do wniosku oświadczenie na temat tego, które informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, zawarte we wniosku, nie mogą być ogólnie udostępniane. Zastrzeżenie może dotyczyć wyłącznie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji:Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Dołączenie do oferty oświadczenia zastrzegającego nie udostępnianie danych, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przytoczonych przepisów, zobowiązuje zamawiającego do odrzucenia oferty jako sprzecznej z ustawą. UWAGA: wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisującą/e ofertę. Poświadczenia za zgodność z oryginałem może również dokonać notariusz, adwokat lub radca prawny. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Wykonawca powinien wykazać się minimalnym obrotem średniorocznym wysokości 20 mln PLN, liczonym jako średnia arytmetyczna z lat 2002, 2003, 2004 według wzoru: Obroty śrd. = (O2002 + O2003 +O2004)/3. 2. Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie 8 mln PLN. 3. Wykonawca powinien być ubezpieczonyny od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia 5 mln. III.2.1.3. 1. Wykonawca powinie wykazać się minimalnym obrotem średniorocznym wysokości 20 mln PLN, liczonym jako średnia arytmetyczna z lat 2002, 2003, 2004 według wzoru: Obroty śrd. = (O2002 + O2003 +O2004)/3. 2. Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie 8 mln PLN. 3. Wykonawca powinien być ubezpieczonyny od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia 5 mln. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykonawca powinien posiadać certyfikat w zakresie zarządzania projektami związanymi z wytworzeniem i wdrażaniem systemów informatycznych. 2. Wykonawca zobowiąże się do stawienia i usunięcia awarii w siedzibie Zakładu Głównego Karpackiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. w Tarnowie, ul. Wita Stwosza 7 oraz siedzibach Oddziałów Zakładów Gazowniczych w czasie nie dłuższym jak 8 godzin licząc od momentu przekazania wezwania przez zamawiającego. 2.1.4) Inne informacje: W zakres zadania wchodzą następujące główne elementy Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych (SZiPDP): 1. Dostawa, montaż, konfiguracja i rozruch oprogramowania Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych i jego elementów, składającego się z niżej wymienionych głównych modułów funkcjonalnych: a) Oprogramowania narzędziowego, tzn. systemów operacyjnych, baz danych i innych niezbędnych programów dla serwerów baz danych pomiarowych i stanowisk klienckich, b) Oprogramowania baz danych serwerów internetowych (dla potrzeb udostępniania danych poprzez ogólnodostępną sieć Internet), c) Oprogramowania zasadniczego użytkowego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych, d) Oprogramowania narzędziowego i użytkowego stanowisk klienckich - razem 141 stanowisk. 2. Dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie następujących urządzeń komputerowych i sieciowych, które będą platformą pracy Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych (SZiPDP): a) Centralnego Serwera Bazy Danych Pomiarowych w Oddziale OSD Tarnów - składającego się 2 serwerów pracujących w systemie pełnej automatycznej redundancji. b) Oddziałowych Serwerów Baz Danych Pomiarowych - 7 sztuk, po jednym dla każdego z pozostałych Oddziałów. c) Serwera(-ów) Internetowego(-wych) - liczba zależna od zaoferowanego przez wykonawcę rozwiązania systemu SZiPDP. d) Serwera(-ów) komunikacyjnego(-nych) - liczba zależna od zaoferowanych przez wykonawcę rozwiązań systemu SZiPDP. e) Komputerów dla stanowisk komputerowych z monitorami min. 20 cali - 56 szt. f) Drukarek laserowych kolorowych formatu A3 z modułem kserokopiarki - 8 szt. g) Urządzeń sieci informatycznych: przełączniki sieci LAN dla SZiPDP, podsieci Internet, urządzenia Firewall pomiędzy sieciami, szafy dystrybucyjne, itd. - w ilości zależnej od zaoferowanego przez wykonawcę rozwiązania systemu SZiPDP. h) Urządzeń zasilania awaryjnego zabezpieczające pracę systemu SZiPDP i jego stanowisk klienckich przez okres do 15 minut na wypadek przerwy w zasilaniu elektrycznym. i) Stacji telemetrycznych do pomiaru warunków atmosferycznych wyposażone w interfejs komunikacyjny standardu RJ45 z protokołem TCP/IP oraz w czujnik temperatury - razem 30 szt. 3. Przeszkolenie na koszt Wykonawcy pracowników Karpackiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. i jej Oddziałów w zakresie: - administracji i serwisu dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych (SZiPDP) w pełnym zakresie - szkolenie dla 16 pracowników, - bieżącego korzystania oraz obsługi dostarczonego oprogramowania Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych (SZiPDP) przez pracowników Działów, które będą wykorzystywać w/w system - szkolenie dla 80 pracowników. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 110 - 109811 z dnia 09.06.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 85% Gwarancja i serwis - 8% Termin realizacji - 7% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/DZ/3/SZiPDP/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 28.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 28.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.12.2005, godzina 10:00, Karpacka Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Wita Stwosza 7 33-100 Tarnów pokój 204.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający zaprosi do negocjacji wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie mniejszej niż pięć. Jeżeli liczba wykonawców którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż pięć, zamawiający zaprosi do negocjacji wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia tych warunków. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż pięć, zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców którzy spełnią te warunki. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż pięć zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków w oparciu o następujące kryteria (maksymalnie 110 pkt): a) ilość wdrożeń systemów (rozwiązań) informatycznych zgodnie z zapisem w sekcji III. 2.1. 5) i 5 b) - za każde wdrożenie w przedsiębiorstwie elektroenergetycznym lub ciepłowniczym wykonawca otrzyma 2 pkt, zaś za każde wdrożenie w przedsiębiorstwie gazowniczym maksymalnie. 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.