eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock¦wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci w obiektach S±du Rejonowego w P³ocku



Og³oszenie z dnia 2019-01-17



Og³oszenie nr 504398-N-2019 z dnia 2019-01-17 r.

S±d Rejonowy w P³ocku: ¦wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci w obiektach S±du Rejonowego w P³ocku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Tak


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
30%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: S±d Rejonowy w P³ocku, krajowy numer identyfikacyjny 32489500000, ul. Plac Narutowicza  6 , 09404   P³ock, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 024 2625244 w. 361, , e-mail teresa.jakowska@plock.sr.gov.pl, , faks 242 684 727.
Adres strony internetowej (URL): www.plock.sr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne www.plock.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
S±d Rejonowy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
www.plock.sr.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.plock.sr.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres
S±d Rejonowy w P³ocku, Plac Narutowicza 6, pok. Nr 12


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci w obiektach S±du Rejonowego w P³ocku
Numer referencyjny: OG.213.1.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w S±dzie Rejonowym w P³ocku. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugê sprz±tania pod w³asnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych ¶rodków czysto¶ci oraz profesjonalnego sprzêtu. Wykonawca gwarantuje, i¿ materia³y i ¶rodki czysto¶ci, które bêd± wykorzystane do wykonania us³ug s± dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i bêd± stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowi±zany do pokrycia kosztów zakupu ¶rodków czyszcz±cych, dezynfekuj±cych, zapachowych oraz worków na ¶mieci. W ramach ¶wiadczonej us³ugi wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia ¶rodków zapachowych, zawieszek do WC, myd³a w p³ynie, rêczników papierowych i miêkkiego papieru toaletowego. Wykonawca zobowi±zany jest w czasie wykonywania us³ug zapewniæ na terenie objêtym umow± nale¿yty ³ad, porz±dek, przestrzeganie przepisów BHP i p.po¿. oraz ponosi odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w zwi±zku z realizacj± us³ug oraz wskutek innych dzia³añ osób zatrudnionych przez wykonawcê. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 3.

II.5) G³ówny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90911300-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-03-01   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê co najmniej: o 100.000,00 z³otych przy sk³adaniu oferty na czê¶æ I o 30.000,00 z³otych przy sk³adaniu oferty na czê¶æ II o 50.000,00 z³otych przy sk³adaniu oferty na czê¶æ III W przypadku sk³adania oferty na kilka czê¶ci, Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci co najmniej na kwotê stanowi±c± sumê kwot wskazanych powy¿ej w zakresie ww. czê¶ci (np. w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ I i III Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê 150.000 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek ten spe³niaj± Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e nale¿ycie wykonali lub wykonuj±, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 us³ugi sprz±tania w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej, z których ka¿da trwa³a co najmniej 12 miesiêcy w ramach jednego kontraktu i obejmowa³a powierzchniê: o powy¿ej 2500 m2 w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ I o powy¿ej 900 m2 w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ II o powy¿ej 1300 m2 w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ III W przypadku sk³adania oferty na kilka czê¶ci, Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ 2 us³ugi, ka¿da o warto¶ci stanowi±cej sumê powierzchni us³ug wymaganych dla tych czê¶ci (np. w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ I i III Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykonywa³ 2 us³ugi sprz±tania powierzchni powy¿ej 3800 m2 ka¿da). Zamawiaj±cy przyj±³, i¿ zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 ze zm.) przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - opracowane wg druku do³±czonego do SIWZ - za³±cznik nr 6 do SIWZ. 3. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æz orygina³em. 4. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, W przypadku oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± wykonawca musi z³o¿yæ oddzielne za¶wiadczenie dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielnie za spó³kê. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. 5. za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, W przypadku oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± wykonawca musi z³o¿yæ oddzielne za¶wiadczenie dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielnie za spó³kê. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. 6. O¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.01.1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1445), 7. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert,

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. decyzji o przyznaniu statusu zak³adu pracy chronionej lub zak³adu aktywno¶ci zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 511z pó¼n. zm.) lub innych dokumentów potwierdzaj±cych status wykonawcy jako zak³adu pracy chronionej lub potwierdzaj±cych prowadzenie przez wykonawcê, lub jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie publiczne, dzia³alno¶ci obejmuj±cej spo³eczn± i zawodow± integracjê osób niepe³nosprawnych na potwierdzenie spe³nienia warunku, o którym mowa w Cz. X ust.1 pkt 1.4. 2. dokumentów potwierdzaj±cych procentowy wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych, zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawcê lub jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie. 3. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu - powierzchni objêtej us³ug± sprz±tania, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz z za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - zgodny co do tre¶ci z Za³±cznikiem nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wskazan± w czê¶ci X SIWZ ust. 1 pkt. 1.2. 5. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu - powierzchni objêtej us³ug± sprz±tania, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz z za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - zgodny co do tre¶ci z Za³±cznikiem nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wskazan± w czê¶ci X SIWZ ust. 1 pkt. 1.2.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Dokumenty i o¶wiadczenia, które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±, w celu wstêpnego wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia: a) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³±cznik nr 2 do SIWZ, b) o¶wiadczenie o korzystaniu przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu z zasobów podmiotów trzecich - na Za³±czniku nr 2, c) o¶wiadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców - na Za³±czniku nr 2, d) zobowi±zanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg za³±cznika nr 5 do SIWZ (je¿eli dotyczy), e) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik, w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu. UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy, w pierwszej kolejno¶ci dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada czy Wykonawca, którego oferta zosta³a wstêpnie oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - tzw. "procedura odwrócona". Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza uchyla siê od zawarcia umowy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zbadania, czy nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu Wykonawca, który z³o¿y³ ofertê najwy¿ej ocenion± spo¶ród pozosta³ych ofert. 3. Dokumenty i o¶wiadczenia, które ma z³o¿yæ Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego - dotyczy Wykonawcy, który z³o¿y ofertê najkorzystniejsz±. Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, na ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1: a) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu - powierzchni objêtej us³ug± sprz±tania, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz z za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - zgodny co do tre¶ci z Za³±cznikiem nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wskazan± w czê¶ci X SIWZ ust. 1 pkt. 1.2. c) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, ¿e uwzglêdniaj±c dyspozycjê art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania w zakresie wskazanym w pkt. 1 ppkt. 2, samodzielnie pobierze i skorzysta z dokumentów z dokumentów znajduj±cych siê w bezp³atnych i ogólnodostêpnych bazach danych. d) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, W przypadku oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± wykonawca musi z³o¿yæ oddzielne za¶wiadczenie dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielnie za spó³kê. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. e) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, W przypadku oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± wykonawca musi z³o¿yæ oddzielne za¶wiadczenie dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielnie za spó³kê. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. f) O¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.01.1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1445), g) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, h) decyzji o przyznaniu statusu zak³adu pracy chronionej lub zak³adu aktywno¶ci zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 511z pó¼n. zm.) lub innych dokumentów potwierdzaj±cych status wykonawcy jako zak³adu pracy chronionej lub potwierdzaj±cych prowadzenie przez wykonawcê, lub jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie publiczne, dzia³alno¶ci obejmuj±cej spo³eczn± i zawodow± integracjê osób niepe³nosprawnych na potwierdzenie spe³nienia warunku, o którym mowa w Cz. X ust.1 pkt 1.4. i) dokumentów potwierdzaj±cych procentowy wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych, zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawcê lub jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie. 4. O¶wiadczenia, które ma z³o¿yæ ka¿dy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiaj±cego wykazu z³o¿onych ofert: a) O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - opracowane wg druku do³±czonego do SIWZ - za³±cznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 5. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 6. Informacja dla wykonawców zamierzaj±cych powierzyæ wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom. a) Wykonawca dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia podwykonawcom wykonania czê¶ci zamówienia wymagaj±cych zastosowania specjalistycznego sprzêtu, dotyczy to mycia okien przy pomocy rusztowañ lub podno¶nika. Pozosta³e us³ugi wykonawca zobowi±zany jest ¶wiadczyæ w obsadzie sk³adaj±cej siê z w³asnych pracowników i nie powierzaæ ich wykonania podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za dzia³ania podwykonawców jak za dzia³ania w³asne. b) Zamawiaj±cy wymaga wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców. 7. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. a) Wykonawcy zamierzaj±cy wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ udzielone w formie pisemnej, wskazywaæ w szczególno¶ci: postêpowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika, zakres jego umocowania. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej Wykonawcy. b) Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena 60,00
Kryterium ekologiczne 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy 1. Umowa mo¿e ulec zmianie w przypadku okre¶lonym w § 13 ust. 3 lit. a i b za porozumieniem stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówieñ publicznych: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy; b) zmiany danych teleadresowych; c) zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy. Zmiany mog± dotyczyæ: a) terminu wykonania umowy, b) zakresu zamówienia 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mog± nast±piæ w nastêpuj±cych sytuacjach: b) zmiana terminu wykonania us³ug objêtych umow± mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej ( np. klêski ¿ywio³owe ); c) na skutek zmian wprowadzonych przez Zamawiaj±cego, które to zmiany s± niezale¿ne od Zamawiaj±cego, a s± efektem dzia³ania jednostki organizacyjnej udzielaj±cej ¶rodki na realizacjê przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotê wynikaj±c± ze zmienionych stawek podatku od towarów i us³ug (VAT), obowi±zuj±cych w dacie powstania obowi±zku podatkowego w trakcie trwania umowy. W przypadku zmiany stawek VAT, Wykonawca wystawia fakturê VAT na kwotê brutto uwzglêdniaj±c± tê zmianê, przy zachowaniu sta³ej miesiêcznej ceny netto . 6. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. 2018.1986, z po¿n. Zm.). 7. Zmiany, o których mowa w ust. 3 i 6 wymagaj± dla zachowania swojej wa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-01-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Czê¶æ I - us³uga ¶wiadczona w budynku S±du Rejonowego w P³ocku, Pl. Narutowicza 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w S±dzie Rejonowym w P³ocku. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugê sprz±tania pod w³asnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych ¶rodków czysto¶ci oraz profesjonalnego sprzêtu. Wykonawca gwarantuje, i¿ materia³y i ¶rodki czysto¶ci, które bêd± wykorzystane do wykonania us³ug s± dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i bêd± stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowi±zany do pokrycia kosztów zakupu ¶rodków czyszcz±cych, dezynfekuj±cych, zapachowych oraz worków na ¶mieci. W ramach ¶wiadczonej us³ugi wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia ¶rodków zapachowych, zawieszek do WC, myd³a w p³ynie, rêczników papierowych i miêkkiego papieru toaletowego. Wykonawca zobowi±zany jest w czasie wykonywania us³ug zapewniæ na terenie objêtym umow± nale¿yty ³ad, porz±dek, przestrzeganie przepisów BHP i p.po¿. oraz ponosi odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w zwi±zku z realizacj± us³ug oraz wskutek innych dzia³añ osób zatrudnionych przez wykonawcê. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 3.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90910000-9,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-03-01
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
kryterium ekologiczne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Czê¶æ II - us³uga ¶wiadczona w budynku S±du Rejonowego w P³ocku przy Al. Kiliñskiego 10B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Czê¶æ II - us³uga ¶wiadczona w budynku S±du Rejonowego w P³ocku przy Al. Kiliñskiego 10B Przedmiotem zamówienia jest us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w S±dzie Rejonowym w P³ocku. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugê sprz±tania pod w³asnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych ¶rodków czysto¶ci oraz profesjonalnego sprzêtu. Wykonawca gwarantuje, i¿ materia³y i ¶rodki czysto¶ci, które bêd± wykorzystane do wykonania us³ug s± dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i bêd± stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowi±zany do pokrycia kosztów zakupu ¶rodków czyszcz±cych, dezynfekuj±cych, zapachowych oraz worków na ¶mieci. W ramach ¶wiadczonej us³ugi wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia ¶rodków zapachowych, zawieszek do WC, myd³a w p³ynie, rêczników papierowych i miêkkiego papieru toaletowego. Wykonawca zobowi±zany jest w czasie wykonywania us³ug zapewniæ na terenie objêtym umow± nale¿yty ³ad, porz±dek, przestrzeganie przepisów BHP i p.po¿. oraz ponosi odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w zwi±zku z realizacj± us³ug oraz wskutek innych dzia³añ osób zatrudnionych przez wykonawcê. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 3.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90910000-9,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-03-01
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
kryterium ekologiczne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.