eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa domków narzędziowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowaniaZP/D-45/2012/WZZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Wrocław: Dostawa domków narzędziowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP/D-45/2012/WZZ.
Numer ogłoszenia: 504442 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków , ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa domków narzędziowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP/D-45/2012/WZZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zamówienia: dostawa. Przedmiotem zamówienia jest dostawa domków narzędziowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Dotyczy domków narzędziowych do Żłobka nr 3, do Żłobka nr 4, do Żłobka nr 5, do Żłobka nr 6, do żłobka nr 11. 1. Domek narzędziowy metalowy z metalową podłogą do montażu na gruncie nieutwardzonym o wymiarach w rzucie poziomym po obrysie podłogi: ok 3,00 m x 3,00 m. 2. Zamawiający dopuszcza odchylenie + - 0,50 m . 3. Minimalna powierzchnia netto w rzucie poziomym podłogi 8,00 m2 4. Minimalna szerokość drzwi 1,30 m. 5. Minimalna wysokość drzwi 1,70 m. 6. Średnia wysokość do 2,50 m. 7. Dach spadzisty (jedno lub dwuspadowy). 8. Zabezpieczenie antykorozyjne blacha ocynkowana, poliestrowa lub równorzędna o nie niższych parametrach użytkowych i jakościowych (dotyczy zarówno części konstrukcji oraz podłogi) 9. Wyposażenie minimalne: dwie półki ścienne, 4 uchwyty wiszące, 2 zamki wielozapadkowe + 2 komplety kluczy zapasowych lub jeden zamek wielozapadkowy oraz zamkniecie na kłódkę wielozapadkową + 2 komplety kluczy, komplet do mocowania na gruncie, rampa wjazdowa. Dotyczy domku narzędziowego do budynku administracyjnego przy ulicy Fabrycznej 15 we Wrocławiu. 1. Domek narzędziowy metalowy z metalową podłogą do montażu na gruncie utwardzonym o wymiarach w rzucie poziomym po obrysie podłogi: ok 2,60 m x 2,60 m. 2. Zamawiający dopuszcza odchylenie + - 0,40 m . 3. Minimalna powierzchnia netto w rzucie poziomym po obrysie podłogi 6,00 m2 4. Minimalna szerokość drzwi 1,30 m. 5. Minimalna wysokość drzwi 1,70 m. 6. Średnia wysokość do 2,50 m. 7. Dach spadzisty (jedno lub dwuspadowy). 8. Zabezpieczenie antykorozyjne blacha ocynkowana, poliestrowa lub równorzędna o nie niższych parametrach użytkowych i jakościowych (dotyczy zarówno części konstrukcji oraz podłogi) 9. Wyposażenie minimalne: dwie półki ścienne, 4 uchwyty wiszące, 2 zamki wielozapadkowe + 2 komplety kluczy zapasowych lub jeden zamek wielozapadkowy oraz zamkniecie na kłódkę wielozapadkową + 2 komplety kluczy , komplet do mocowania na podłożu betonowym, rampa wjazdowa. Miejsce dostaw: Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamówione domki narzędziowe do niżej wymienionych obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1) do Żłobka nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław; 2) do Żłobka nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław; 3) do Żłobka nr 5 - u. Dokerska 5, Wrocław; 4) do Żłobka nr 6 - ul. Krowia 1 , Wrocław; 5) do Żłobka nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław; 6) do budynku Administracyjnego - ul. Fabryczna 15, Wrocław.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.20 - Konstrukcje różne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie pkt 1,2,3,4,5 Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie pkt 1,2,3,4,5 Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie pkt 1,2,3,4,5 Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie pkt 1,2,3,4,5 Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie pkt 1,2,3,4,5 Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: gdy zmiana ustawowej wysokości podatku od towarów i usług VAT powoduje odpowiednią zmianę łącznego wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Podatek VAT w nowej wysokości dotyczy tylko niezrealizowanej części przedmiotu umowy. zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie adresu dostawy), z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian. gdy artykuły, których dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będą dostępne na rynku z powodu zaprzestania ich produkcji, pod warunkiem, że artykuły zamienne spełniają wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, ze cena nie ulega podwyższeniu. zmiana miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego pod warunkiem, że lokalizacja będzie bliżej siedziby Zamawiającego, zmiana terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej, strajków itp wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, z wyłączeniem zapisów § 9.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzz.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15 53-609 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:00, miejsce: można składać osobiście we Wrocławskim Zespole Żłobków ul. Fabryczna 15 53-609 Wrocław lub można przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.