eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkRemont hydroforowni wraz z urządzeniami towarzyszącymi na terenie lotniska wojskowego w Pruszczu Gdańskim administrowanej przez 22 BLT w Malborku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-23

Ogłoszenie nr 50446 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.

Malbork: Remont hydroforowni wraz z urządzeniami towarzyszącymi na terenie lotniska wojskowego w Pruszczu Gdańskim administrowanej przez 22 BLT w Malborku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29876-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 19247126500000, ul. ul. 17 Marca  20, 82200   Malbork, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 261 536 713, 261 536 216,, faks 261 536 275, 261 536 713, e-mail 22blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.22blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont hydroforowni wraz z urządzeniami towarzyszącymi na terenie lotniska wojskowego w Pruszczu Gdańskim administrowanej przez 22 BLT w Malborku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/20/II/2017/AH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont hydroforowni wraz z urządzeniami towarzyszącymi na terenie lotniska wojskowego w Pruszczu Gdańskim administrowanej przez 22 BLT w Malborku. Dokumentacja składa się z: przedmiaru robót oraz Ogólnej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych. Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości. Na przedmiot zamówienia składa się między innymi (Opis planowanych robót): 1.Roboty ogólnobudowlane. 2.Roboty instalacji wodociągowej: 2.1. Studnia - wymiana włazu studni artezyjskiej na szczelny właz wykonany ze stali nierdzewnej z jednolitą pokrywą zewnętrzną i zabezpieczającą pokrywą wewnętrzną. Pokrywy powinny posiadać zabezpieczenie przed samo zamknięciem się, - wykonanie niecki do zbierania się wody i zanurzania pompy odwodnieniowej, - montaż zaworu antyskażeniowego na rurociągu do tankowania beczkowozów, - wymiana wyeksploatowanej zasuwy odcinającej wodę na przepustnicę, - wykonanie odpowiednio wyprofilowanego opływu wody poprzez wykonanie wylewki wokół obudowy studni - woda nie powinna wsiąkać w grunt przy obudowie studni. 2.2. Zbiorniki - wymiana włazów zbiorników na szczelne włazy wykonane ze stali nierdzewnej z jednolitą pokrywą zewnętrzną i zabezpieczającą pokrywą wewnętrzną. Pokrywy powinny posiadać zabezpieczenie przed samo zamknięciem się, - wymiana zaworów pływakowych na bardziej niezawodne automatyczne zawory regulacyjne membranowe, aby umożliwiły pracę zbiorników na poziomie +/- 1,5 ÷ 2 metrów, - wymiana wywietrzników zbiorników, - odkopanie, obetonowanie i oznakowanie zasuw technologicznych na zewnątrz zbiorników. 2.3. Hydrofornia - dobór , montaż i podłączenie falownika i przetwornika ciśnienia do regulacji prędkości obrotowej silnika. - montaż wodomierza który pozwoli na kontrolę pracy pomp i hydroforni. - przed wodomierzem od strony zbiorników należy zainstalować odmulacz. (filtr siatkowy) - zamontować zasuwy na rurociągach wchodzących ze zbiorników w budynku hydroforni, - dobór, montaż i podłączenie automatycznego dozownika chloru do sieci. Wizja lokalna. a) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektu. b) Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu robót w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości ze zdjęciem. Wizja lokalna odbędzie się: 28.02.2017r. o godz. 12.00 Miejsce spotkania: Jednostka Wojskowa 1300 Brama główna przy ul. Powstańców Warszawy 28 83 - 000 Pruszcz Gdański W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego w tym zakresie jest - p. Wanda SELNER tel. 261 271 251

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45332400-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT77427.65
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKO-TECH Karol Słomski,  ,  ul. 27-go Stycznia 7,  83-140,  Gniew,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86667.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86667.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244865.94
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.