Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Zielona Góra: Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola nr 17 Chatka Puchatka w Zielonej Górze, ul. dr Pieniężnego 22 i realizowanego przez przedszkole ze środków Unii Europejskiej projektu Ene due rabe - w przedszkolu uczę się i bawię z podziałem na zadania - liczba zadań 11
Numer ogłoszenia: 504492 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 17 , ul. Dr. Pieniężnego 22, 65-054 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4527452, faks 68 4527452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mp17.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejskie Przedszkole.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola nr 17 Chatka Puchatka w Zielonej Górze, ul. dr Pieniężnego 22 i realizowanego przez przedszkole ze środków Unii Europejskiej projektu Ene due rabe - w przedszkolu uczę się i bawię z podziałem na zadania - liczba zadań 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa produktów mleczarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 5.1. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3- Produkty mleczarskie. Zadanie nr 2 - dostawa mięsa i produktów mięsnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 5.2. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Zadanie nr 3 - dostawa owoców i warzyw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 5.3. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):15.30.00.00-1 Owoce , warzywa i produkty podobne 03.20.00.00-3- Zboża, ziemniaki, warzywa i owoce, orzechy; 03.21.22.00-2- Warzywa strączkowe, suszone, łuskane; Zadanie nr 4 - dostawa pieczywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku Nr 5.4. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.81.10.00-9- Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie. Zadanie nr 5 - dostawa mrożonek warzywnych i owocowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku Nr 5.5. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0- Przetworzone owoce i warzywa. Zadanie 6 - dostawa ryb i przetworów rybnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku Nr 5.6. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0- Ryby przetworzone i konserwowane. Zadanie nr 7 - dostawa jaj świeżych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku Nr 5.7. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3 - Jaja. Zadanie nr 8 - dostawa artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 zawarty jest w załączniku Nr 5.8. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6- Różne produkty spożywcze; 15.61.00.00-7- Produkty przemiału ziarna; 03.14.00.00-4- Produkty zwierzęce i podobne; 15.41.10.00-2- Oleje zwierzęce lub roślinne; 15.33.14.00-1- Warzywa konserwowane i/lub puszkowane; 15.32.00.00-7- Soki owocowe i warzywne; 15.33.21.00-5- Przetworzone owoce. Zadanie nr 9 - dostawa wody mineralnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 9 zawarty jest w załączniku Nr 5.9. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8- Woda mineralna Zadanie nr 10 - dostawa słodyczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 10 zawarty jest w załączniku Nr 5.10. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.84.20.00-2- Czekolada i wyroby cukiernicze; 15.82.00.00-2- Sucharki i herbatniki, wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej wartości. Zadanie nr 11 - dostawa dań gotowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 11 zawarty jest w załączniku Nr 5.11. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4 Dania gotowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 03.20.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.33.00.00-0, 15.20.00.00-0, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6, 15.61.00.00-7, 03.14.00.00-4, 15.41.10.00-2, 15.33.14.00-1, 15.32.00.00-7, 15.33.21.00-5, 15.98.10.00-8, 15.84.00.00-8, 15.82.00.00-2, 15.89.43.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; - wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; - pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy pzp; - dokładnie wypełniona tabela - wykaz asortymentu (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika Nr 5 (od 5.1 do 5.11) do SIWZ w zależności od ilości zadań (dotyczy każdego zadania oddzielnie); - zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 6 do SIWZ - dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przedszkole17.bipzielonagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 17 Chatka Puchatka
w Zielonej Górze ,ul. dr Pieniężnego 22, gabinet Dyrektora.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 14:00, miejsce: Miejskie Przedszkole nr 17 Chatka Puchatka w Zielonej Górze ,ul. dr Pieniężnego 22, gabinet Dyrektora Otwarcie ofert 20.12.2012 godz. 14:15 - siedziba Zamawiającego, gabinet Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa żywności do Miejskiego Przedszkola nr 17 w Zielonej Gorze jest częściowo finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (realizacja projektu Ene due rabe - w przedszkolu uczę się i bawię ).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 5.1. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa i produktów mięsnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i produktów mięsnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 5.2. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa owoców i warzyw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa owoców i warzyw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 5.3. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.20.00.00-3, 03.21.22.00-2, 15.33.14.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku Nr 5.4. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mrożonek warzywnych i owocowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek warzywnych i owocowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku Nr 5.5. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa ryb i przetworów rybnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb i przetworów rybnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku Nr 5.6. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa jaj świeżych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj świeżych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku Nr 5.7. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 zawarty jest w załączniku Nr 5.8. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.61.00.00-7, 03.14.00.00-4, 15.41.10.00-2, 15.33.14.00-1, 15.32.00.00-7, 15.33.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa wody mineralnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wody mineralnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 9 zawarty jest w załączniku Nr 5.9. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa słodyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa słodyczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 10 zawarty jest w załączniku Nr 5.10. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00-2, 15.82.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa dań gotowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dań gotowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 11 zawarty jest w załączniku Nr 5.11. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego,przy ul. Stanisława Wyspiańskiego w Zielonej Górze
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do Zespołu Edukacyjnego nr 3 w Zielonej Górze
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- Dostawa warzyw i owoców do Zespołu Edukacyjnego nr 3
- Dostawa produktów mleczarskich do Zespołu Edukacyjnego nr 3
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych w 2025 roku
- Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Szkoły Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu w okresie styczeń - grudzień 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola Publicznego im. Jana Brzechwy w Górze w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 4 im. J. Brzechwy w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Sanoku w okresie 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
więcej: Produkty zwierzęce i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.