To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Grudziądz: PRZEGLĄD OKRESOWY NARZĘDZI HYDRAULICZNYCH HOLMATRO - SPRAWA NR 106/2013
Numer ogłoszenia: 504506 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 466334 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEGLĄD OKRESOWY NARZĘDZI HYDRAULICZNYCH HOLMATRO - SPRAWA NR 106/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2.Zakres wykonania usługi przeglądu okresowego należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1)Zakresem prac wyszczególnionym w Rozdziale III ust. 3 SIWZ; 2)Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym; 3)Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu; 4)Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi. 3.Wymagany minimalny zakres czynności: Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro DPU 62, 1 zestaw Nazwa czynności - wymiana filtrów powietrza - wymiana świec zapłonowych - sprawdzenie układu rozruchu silnika - - sprawdzenie parametrów pracy silnika - sprawdzenie szczelności zwijadeł - sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł - sprawdzenie szczelności króćca zaworu - sprawdzenie szczelności kości przyłącza - sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy - sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi - sprawdzenie szczelności i działania zaworu bezpieczeństwa - sprawdzenie ciśnienia maksymalnego - sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi - wymiana oleju hydraulicznego Ilość czynności w okresie obowiązywania umowy-jednorazowo Ilość zestawów-1 zestaw Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5 4.Realizacja usług odbywać się będzie w miejscowości Jamy Gmina Rogóźno k/Grudziądza. 5.Wykonawca realizując usługi na terenie Jednostki Wojskowej zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na jej terenie. 6.Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią). 7.Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy. 8.Okres ważności przeglądu będzie zgodny z wymaganiami producenta sprzętu i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej sprzętu)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PRZEGLĄD OKRESOWY NARZĘDZI HYDRAULICZNYCH HOLMATRO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Delta Service Stanisław Echilczuk, Iwona Kuziuk, Robert Wargenau Spółka jawna, ul. Marecka 66a, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2616,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3075,00
Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dokumentacja projektowa budowy drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1380C Grudziądz-Nicwałd, drogi powiatowej nr 1384C Pokrzywno-Słup oraz drogi gminnej nr 041431C Annowo-Gruta
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.