eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa ochrony obiektu Pogotowia Opiekuńczego Nr 1 w Warszawie, ul. Dembińskiego 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Warszawa: Usługa ochrony obiektu Pogotowia Opiekuńczego Nr 1 w Warszawie, ul. Dembińskiego 1
Numer ogłoszenia: 504564 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 472618 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Opiekuńcze Nr 1, ul. H. Dembińskiego 1, 01-644 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 833 17 11, faks 22 833 17 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony obiektu Pogotowia Opiekuńczego Nr 1 w Warszawie, ul. Dembińskiego 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektu Pogotowia Opiekuńczego Nr 1 w Warszawie przy ul. Dembińskiego 1. Usługa świadczona będzie codziennie w okresie od 01.01.2013 roku do 31.12.2013 roku we wszystkie dni tygodnia, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach 1400 - 800 dnia następnego, w soboty, niedziele i święta całodobowo (jeden posterunek osobowy przy bramie wjazdowej do Pogotowia) o łącznej ilości godzin ca. 7230 i monitoring elektroniczny obiektu. Zakres czynności obejmujących ochronę mienia:Nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem obiektu, kontrola terenu, sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń, okien i drzwi wejściowych do budynków.Ochrona obiektu, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem osób nieuprawnionych. Ochrona mienia Zamawiającego przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem. Ujawnienie faktów dewastacji mienia Zamawiającego. Obsługa lokalnego systemu alarmowego. Czuwanie nad prawidłowym zabezpieczeniem jednostki pod względem antywłamaniowym (kontrola systemu uzbrajania pomieszczeń), prowadzenie rejestru systemu uzbrajania. Obsługa bramy wjazdowej - kontrola pojazdów, udostępnianie wjazdu i wyjazdu (karetek pogotowia, policji, patrolu interwencyjnego, pojazdów dostawczych, pojazdów pracowników Pogotowia). Obsługa interesantów, informowanie i kierowanie do poszczególnych komórek organizacyjnych Pogotowia w godzinach urzędowania administracji Pogotowia. Kierowanie osób odwiedzających podopiecznych. Prowadzenie raportu dobowego z dokładnym opisem zaistniałych sytuacji. Przyjęcie i wydawanie kompletów kluczy od wszystkich pomieszczeń, prowadzenie ewidencji wydanych i przyjmowanych kpl. kluczy. Przekazywanie kopii miesięcznych grafików dyżurów kierownikowi administracyjnemu Zamawiającego. Obiekty Pogotowia powinny być oznaczone w sposób stały ( naklejki samoprzylepne ) informujące o monitoringu. Wymagane jest posiadanie licencji przez pracownika zatrudnionego na strzeżonym obiekcie, jednakowego umundurowania z logo firmy świadczącej usługi ochrony, posiadanie pilota antynapadowego. Podłączenie istniejących instalacji alarmowych na terenie Pogotowia do zintegrowanego systemu powiadamiania radiowego wykonawcy usługi. Szczegółowe wymagania wobec pracowników ochrony pełniących służbę w obiekcie Pogotowia Opiekuńczego Nr 1 stanowi załącznik nr 1 do umowy. Dodatkowe obowiązki wchodzące w zakres czynności wykonywanych przez pracowników ochrony pełniących służbę w obiekcie Pogotowia Opiekuńczego Nr 1 zawiera załącznik nr 2 do umowy.System antywłamaniowy i jego konserwacja Konserwacji podlegają urządzenia i instalacja systemu antywłamaniowego, System antywłamaniowy winien być monitorowany drogą radiową. Konserwacji podlegają urządzenia i instalacja antywłamaniowa znajdująca się w budynku i na zewnątrz. Konserwacji podlegają urządzenia pod kątem:utrzymania stałej gotowości systemu antywłamaniowego, prawidłowego funkcjonowania systemu antywłamaniowego, regulacja czujek, sygnalizatorów, prawidłowego funkcjonowania zasilania awaryjnego, sprawdzanie okablowania, sprawdzenie, regulacja urządzeń do transmisji radiowej, usuwanie usterek bez kosztów urządzeń podlegających wymianie (np. czujki) w kosztach konserwacji należy uwzględnić koszty dojazdu. Monitoring urządzeń i instalacji antywłamaniowej poprzez transmisję drogą radiową: utrzymanie w stałej gotowości urządzenia do transmisji zagrożeń drogą radiową, sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania zasilania awaryjnego (akumulatorów), sprawdzenie całości okablowania, prawidłowości działania urządzenia do transmisji radiowej. W kosztach abonamentu: należy uwzględnić koszty związane z uruchomieniem pasma radiowego w urządzeniu do transmisji zagrożeń drogą radiową, konserwacja, opłata za monitoring, usunięcie awarii..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OMEGA OCHRONA Sp. z o.o, ul.Naddnieprzańska, 04-205 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60486,48

  • Oferta z najniższą ceną: 60486,48 / Oferta z najwyższą ceną: 89371,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.