Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-11
Gdańsk: Świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w roku 2011
Numer ogłoszenia: 50461 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w roku 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres świadczenia usługi czyszczenia przewodów kominowych obejmuje:
- czyszczenie zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca
2010 r. (Dz.U. z 2010 r. nr 109 poz. 719) w sprawie ochrony przeciwpożarowej
budynków, innych obiektów budowlanych i terenów oraz przepisami
przeciwpożarowymi i przepisami o ochronie środowiska,
- czyszczenie przewodów dymowych tj. czyszczenie przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym 4 razy w roku wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w kominach (gruz, cegły, gniazda ptaków),
- czyszczenie przewodów spalinowych tj. czyszczenie przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym 2 razy w roku wraz z usuwaniem wszelkich
zanieczyszczeń znajdujących się w kominach (gruz, cegły, gniazda ptaków),
- czyszczenie przewodów wentylacyjnych co najmniej 1 raz w roku,
- przegląd wszystkich przewodów 1 raz w roku.
2. Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej obejmować winien:
- dokonywanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych z wykonaniem opinii z wyników przeprowadzonych oględzin co najmniej 1 raz w roku, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. r 156 poz 1118 z późn. zm.),
- powiadomienie lokatorów o planowanym przeglądzie stanu technicznego;
a ponadto obejmować powinien sprawdzanie:
- drożności i szczelności przewodów kominowych,
- stanu technicznego głowic i nasad kominowych,
- czy siła ciągu kominowego (ciśnienia) - ustalona przy pomocy stosownego urządzenia pomiarowego gwarantuje prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń,
- czy nie występują uszkodzenia przewodów kominowych, kanałów, czopów, rur i
łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyciorowo - rewizyjnych), ław
kominiarskich oraz innych elementów urządzeń kominowych,
- czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia przewodów kominowych, kanałów, czopów i nasad, a także otworów do wybierania zanieczyszczeń,
- czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych dymowych,
spalinowych i wentylacyjnych,
- czy są pobielone kominy na strychach,
- czy są składowane materiały łatwopalne na strychach, przez które przechodzą przewody kominowe,
- czy ilość przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych jest wystarczająca,
- czy zachowana jest wymagana odległość łatwo zapalnych części konstrukcyjnych budynku od wewnętrznego lica przewodów i kanałów dymowych oraz spalinowych, a także od pieców, rur i otworów do czyszczenia,
- czy prawidłowo podłączono piece, przybory gazowe, kratki wentylacyjne,
- czy powierzchnie ścian kominowych z cegły i prefabrykatów nie są obciążone
zawieszonymi urządzeniami jak np. przybory sanitarne i gazowe jeśli nie wykonano
na nich specjalnego wzmocnienia,
- czy pomieszczenia (lokale), w których zainstalowane są urządzenia grzewcze ( trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły c.o. itp.) posiadają sprawnie działające urządzenia wentylacyjne w tym: nawiewne i wywiewne,
- czy występują ewentualnie inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi albo mienia.
Z przeprowadzonych przeglądów Wykonawca sporządzi protokół (wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy) wraz z podaniem zakresu kontroli, podpisany przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz uzyska od lokatora lub właściciela lokalu potwierdzenie wykonania przeglądu, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości określi sposób ich usunięcia. Do protokołu należy dołączyć inwentaryzacje przewodów kominowych (usytuowanie, długość, przekrój i szkic) do każdego lokalu.
3. Wydanie opinii kominiarskiej w lokalach do zasiedlenia na pisemne zlecenie Zamawiającego.
4.Uwagi ogólne do pkt. 1, 2, 3:
Szczegółowy wykaz terminów czyszczenia, przeglądów i sporządzenia opinii kominiarskich będzie uzgodniony z Kierownikiem BOM-u lub osobą przez niego upoważnioną.
Wykonawca zobowiązuje się do:
- wykonywania przedmiotu zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje,
- zachowania wszelkich środków ostrożności i aktualnie obowiązujących przepisów bhp i p.poż,
- wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami z należytą starannością,
- przed przystąpieniem do wykonania usługi skontaktować się z kierownikiem BOM oraz wywiesić informację na klatce schodowej o terminie jej wykonania,
- uzyskania od najemcy lokalu mieszkalnego potwierdzenia wykonywanych usług.
5. Ilości przewodów w budynkach mieszkalnych, mieszkalno-użytkowych i w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi: Ilość przewodów dymowych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 10.112 (krotność czyszczenia = 4). Ilość przewodów dymowych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 89 (krotność czyszczenia = 4). Razem ilość przewodów dymowych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych oraz w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 10.201 (krotność czyszczenia = 4). Ilość przewodów spalinowych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 1.909 (krotność czyszczenia = 2). Ilość przewodów spalinowych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 63 (krotność czyszczenia = 2). Razem ilość przewodów spalinowych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych oraz w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 1.972 (krotność czyszczenia = 2). Ilość przewodów wentylacyjnych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 10.650 (krotność czyszczenia = 1). Ilość przewodów wentylacyjnych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 4.274 (krotność czyszczenia = 1). Razem ilość przewodów wentylacyjnych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych oraz w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 14.924 (krotność czyszczenia = 1). Ilość przewodów do przeglądu w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 24.518 (krotność przeglądów = 1). Ilość przewodów do przeglądu w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 4.643 (krotność przeglądów = 1). Razem ilość przewodów do przeglądu w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych oraz w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 29.161 (krotność przeglądów = 1). Razem ilość opinii kominiarskich (ilość lokali) w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 59.
Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 7.650,00 zł , w tym: zadanie 1 - 2.100,00 zł, zadanie 2 - 3.000,00 zł, zadanie 3 - 2 400,00 zł, zadanie 4 - 150,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na świadczeniu usług kominiarskich. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku powoływania się na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów należy przedstawić udział tych podmiotów w wykonywaniu części zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie: - 1 osobą posiadającą dyplom mistrza kominiarskiego na każde wyodrębnione zadanie, - 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; na każde wyodrębnione zadanie, tzn. że w przypadku składania oferty na np. 3 zadania wymagane jest wykazanie 3 osób posiadających dyplom mistrza kominiarskiego oraz 3 osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej: - w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 70.000,00 zł, - w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 100.000,00 zł, - w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 80.000,00 zł, - w przypadku składania oferty na zadanie 4 - 5.000,00 zł. W przypadku składania oferty na kilka zadań wartość ubezpieczenia winna być nie mniejsza niż suma ubezpieczeń na poszczególnych zadaniach. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. 2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ. 4. Złożyć Formularz cenowy - zadanie 1, 2, 3, 4, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie: 1. Wykaz obiektów, gdzie wykonywane będą usługi kominiarskie, określony w załączniku nr 1 do siwz- wykaz przewodów kominowych na 2011 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załączniku nr 2 do siwz - wykaz przewodów kominowych na 2011 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności: 1. Przekazania obiektów w zarząd innemu zarządcy. 2. Przejęcia w zarząd nowych obiektów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 16. Cena brutto 12,30 PLN. Warunki płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 10:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 22.03.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT: Otwarcie ofert odbędzie się dnia 21.02.2011 r. o godz. 10:45 w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 9 - świetlica. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. Marek Skuhra, stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 16, tel. (58) 302 32 82. Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w roku 2011 - BOM 1, 2, 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość przewodów dymowych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 3.178 (krotność czyszczenia = 4). Ilość przewodów dymowych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 13 (krotność czyszczenia = 4). Ilość przewodów spalinowych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 465 (krotność czyszczenia = 2). Ilość przewodów spalinowych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 13 (krotność czyszczenia = 2). Ilość przewodów wentylacyjnych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 2.617 (krotność czyszczenia = 1). Ilość przewodów wentylacyjnych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 1.053 (krotność czyszczenia = 1). Ilość przewodów do przeglądu w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 6.401 (krotność przeglądów = 1). Ilość przewodów do przeglądu w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 1.079 (krotność przeglądów = 1). Opinie kominiarskie (ilość lokali) w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 15. Świadczenie usług kominiarskich obejmuje podane powyżej ilości przewodów zgodnie z załącznikiem nr 1 (do SIWZ) zadanie 1 - wykaz przewodów kominowych na 2011 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem Nr 2 (do SIWZ) zadanie 1 - wykaz przewodów kominowych na 2011 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w roku 2011 4, 5, 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość przewodów dymowych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 4.307 (krotność czyszczenia = 4). Ilość przewodów dymowych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 44 (krotność czyszczenia = 4). Ilość przewodów spalinowych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 692 (krotność czyszczenia = 2). Ilość przewodów spalinowych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 18 (krotność czyszczenia = 2). Ilość przewodów wentylacyjnych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 4.031 (krotność czyszczenia = 1). Ilość przewodów wentylacyjnych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 1.455 (krotność czyszczenia = 1). Ilość przewodów do przeglądu w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 9.324 (krotność przeglądów = 1). Ilość przewodów do przeglądu w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 1.542 (krotność przeglądów = 1). Opinie kominiarskie (ilość lokali) w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 15. Świadczenie usług kominiarskich obejmuje podane powyżej ilości przewodów zgodnie z załącznikiem nr 1 (do SIWZ) zadanie 2 - wykaz przewodów kominowych na 2011 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem Nr 2 (do SIWZ) zadanie 2 - wykaz przewodów kominowych na 2011 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w roku 2011 - BOM 7, 8, 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość przewodów dymowych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 2.604 (krotność czyszczenia = 4). Ilość przewodów dymowych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 32 (krotność czyszczenia = 4). Ilość przewodów spalinowych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 745 (krotność czyszczenia = 2). Ilość przewodów spalinowych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 26 (krotność czyszczenia = 2). Ilość przewodów wentylacyjnych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 3.753 (krotność czyszczenia = 1). Ilość przewodów wentylacyjnych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 1.377 (krotność czyszczenia = 1). Ilość przewodów do przeglądu w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 8.514 (krotność przeglądów = 1). Ilość przewodów do przeglądu w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 1.627 (krotność przeglądów = 1). Opinie kominiarskie (ilość lokali) w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 15. Świadczenie usług kominiarskich obejmuje podane powyżej ilości przewodów zgodnie z załącznikiem nr 1 (do SIWZ) zadanie 3 - wykaz przewodów kominowych na 2011 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem Nr 2 (do SIWZ) zadanie 3 - wykaz przewodów kominowych na 2011 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w roku 2011 - budynki Skarbu Państwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość przewodów dymowych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 23 (krotność czyszczenia = 4). Ilość przewodów spalinowych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 7 (krotność czyszczenia = 2). Ilość przewodów spalinowych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 6 (krotność czyszczenia = 2). Ilość przewodów wentylacyjnych do czyszczenia w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 249 (krotność czyszczenia = 1). Ilość przewodów wentylacyjnych do czyszczenia w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 389 (krotność czyszczenia = 1). Ilość przewodów do przeglądu w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 279 (krotność przeglądów = 1). Ilość przewodów do przeglądu w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi - 395 (krotność przeglądów = 1). Opinie kominiarskie (ilość lokali) w budynkach mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych - 14. Świadczenie usług kominiarskich obejmuje podane powyżej ilości przewodów zgodnie z załącznikiem nr 1 (do SIWZ) zadanie 4 - wykaz przewodów kominowych na 2011 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem Nr 2 (do SIWZ) zadanie 4 - wykaz przewodów kominowych na 2011 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.