eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnego Centrum Krwiodawstawa i Kwiolecznictwa w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-28

POZYCJA 50461

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnego Centrum Krwiodawstawa i Kwiolecznictwa w Lublinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie, do kontaktów: Jadwiga Kosiarczyk, Piotr Majgier, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5328932, fax 081 5325318, e-mail: przetargi@rckik.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rckik.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnego Centrum Krwiodawstawa i Kwiolecznictwa w Lublinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego oraz jego oddziały na terenie województwa lubelskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy w skład, którego wchodzą komputer, monitor LCD 17, UPS, oprogramowanie Windows XP Professional PL OEM, oprogramowanie obsługi napędu DVD-RW 66 kpl.; 2. Komputer przenośny z oprogramowaniem Microsoft Windows XP Professional PL, Microsoft Office 2003 Small Bussiness Edition OEM PL, oprogramowanie obsługi napędu DVD-RW, komplet sterowników na płycie CD- 4 szt. ; 3. Serwer sieciowy wraz z oprogramowaniem i szafą rack 19 1 szt.; 4. Monitor LCD 17 + przełącznik KVM 1kpl.; 5. UPS o mocy wyj, min. 1800W 1szt.; 6. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka laserowa + skaner) 10 szt.; 7. Drukarka laserowa 11 szt.; 8. Drukarka igłowa 12 szt. ; 9. Serwer druku 15szt.; 10. Switch niezarządzalny 10 szt.; 11. Switch 19 zarządzalny 3 szt.; 12. Czytnik kodów kreskowych 11 szt.; 13. Szafa telekomunikacyjna 10 8 szt.; 14. UPS o mocy wyj. min. 180W 10 szt.; 15. Router VPN (Polpak) 1szt.; 16. Router szerokopasmowy (DSL) 10szt; 17. Oprogramowanie antywirusowe licencja na 90 stanowisk.; 18. Drukarka atramentowa 12 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.26.50.00 - Serwery drukarek Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.40.00 - Serwery drukarek Oryginalny kod CPV: 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego Oryginalny kod CPV: 31.15.60.00 - Przestojowe źródła energii Kod CPV wg słownika 2008: 31.15.60.00 - Przestojowe źródła energii Oryginalny kod CPV: 32.55.24.10 - Modemy Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.24.10 - Modemy Oryginalny kod CPV: 32.41.31.00 - Rutery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.31.00 - Rutery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.24.13.10 - Programy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 01.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamowienie mogą ubiegać się wykonawcy, ktorzy spełnią łącznie warunki przedstawione poniżej: a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 oraz spłniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy b. wykażą iż w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania zrealizowali co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości minimum 350 000,00 PLN brutto c. wykażą się średnim, rocznym przychodem netto ze sprzedaży w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krotszy, w tym okresie, w wysokości nie mniejszej niż rownowartość 650 000,00 PLN brutto d. wykażą się posiadaniem środkow finansowych lub zdolnością kredytową na kwotą co najmniej 80 000,00 PLN Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożone przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumenty, wykazy i oświadczenia, wymienione w niniejszym ogłoszeniu, będą stanowiły podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów, wykazów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. W przypadku gdy więcej niż 10 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy, wobec którego zostanie zastosowana dodatkowa kwalifikacja, punktów odnoszących się do doświadczenia Wykonawcy, w ten sposób że Wykonawca otrzyma po 1 pkt za każdą dodatkowo wykazaną (ponad wymaganą 1 dostawę) dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości co najmniej 350 000,00 PLN brutto dla każdej dostawy. W przypadku gdy Wykonawcy sklasyfikowani na pozycji 10 otrzymają tą samą liczbę punktów, Zamawiający zakwalifikuje tego Wykonawcę, który w załączonym wykazie przedstawi dostawy zrealizowane w okresie ostatnich trzech lat o większej wartości łącznej. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty maksimum dziesięciu Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanych bilansach i rachunkach zysków i strat albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 6. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby informacja jednoznacznie potwierdzała wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę stanowiącą równowartość, co najmniej 80 000,00 PLN. 7. Wykaz (minimum 1) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości minimum 350 000,00 PLN brutto, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 8. dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw muszą odpowiadać dostawom wyszczególnionym w wykazie, o którym mowa w pkt 7 Dotyczy wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma obowiązek złożyć wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale III SIWZ z zastrzeżeniem, że zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt od 3 do 8 mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (opieczętowane imienną pieczątką zawierającą informację o stanowisku służbowym osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, Se taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do wniosku; - każdy Wykonawca, w tym Wykonawca - Pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, a także dokumenty wymienione w pkt 3 i 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Wzór wniosku wraz z instrukcją jego wypełnienia Wykonawcy mogą uzyskać bezpłatnie od Zamawiającego pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; "Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2004-2006. Projekt : "Wdrożenie przez RCKiK w Lublinie systemu komputerowego "Bank Krwi" - Usprawnienie gospodarki krwią" nr Z/2.06/I/1.5/56/06 w ramach Priorytetu 1 - "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów" 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.