To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-09
Kraków: Dostawa systemu do syntezy równoległej z wyposażeniem dla Katedry Technologii i Biotechnologii Środków Leczniczych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-148/ZP/12
Numer ogłoszenia: 5047 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245435 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu do syntezy równoległej z wyposażeniem dla Katedry Technologii i Biotechnologii Środków Leczniczych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-148/ZP/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do syntezy równoległej z wyposażeniem dla Katedry Technologii i Biotechnologii Środków Leczniczych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa: - systemu do syntezy równoległej z wyposażeniem, - akcesoriów do przeprowadzania reakcji w obniżonej temperaturze do -78°C, - systemu bloków termostatujących tzw. heat-on, - systemu chłodzącego do kolb. Parametry techniczne i warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z produkcji 2012r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Instalację i uruchomienie. 3.Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi urządzeń dla 2 osób. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 6.Autoryzowany serwis gwarancyjny. 7.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu na zgłoszoną wadę do 48 godzin liczonych od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b)czas naprawy do 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku naprawy dłuższej wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt urządzenia zastępczego lub jego elementu o parametrach nie gorszych niż naprawiane (na czas naprawy). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WITKO Sp. z o.o., al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66691,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66650,00
Oferta z najniższą ceną: 66650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66650,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych. Zadanie 2- Sukcesywna dostawa klawiatur i myszek.
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie układu 14 masowych regulatorów przepływu gazu (MFC) wraz z systemem dozowania par, na potrzeby NCPS SOLARIS w Krakowie (PF pt.: "Materials Research Hub")
- ZP.16.2025 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
- DOSTARCZANIE HYDROGENII PEROXYDUM 3%
- Świadczenie usług: obsługi Zwiedzających, wystaw/pokazów i obsługa ekspozycji w siedzibie Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie oraz w Oddziale I Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema (2 części)
- Wykonanie i dostawa zestawów wielkanocnych dla Województwa Małopolskiego na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-024/2025 - Dostawa aparatury do diagnostyki kwasów nukleinowych - 6 zadań.
- SZP/242-029/2025 Dostawa komór laminarnych dla Centralnego laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej
- Potencjostat/ galwanostat wraz z oprzyrządowaniem BioLogic
- SZP/242-26/2025 Dostawa systemu oczyszczania przeznaczonego do automatycznego transferu i przetwarzania cząstek magnetycznych w formacie mikropłytki.
- DOSTAWA AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Zakup i dostawa laboratoryjnej platformy edukacyjnej z wyposażeniem w postaci zestawów do badań.
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.