Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Pabianice: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 504836 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 22 59 285, faks 42 22 59 286.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych. Dokładne określenie zakresu dostaw zostało wyszczególnione w formularzach cenowych będących załącznikami do SIWZ. Przedmiotem dostawy mają być wyłącznie materiały fabrycznie nowe. 2. Dostawa materiałów budowlanych następować do siedzib Zamawiającego usytuowanych przy ul. Warzywnej 6, Warszawskiej 28, Moniuszki 8a i Odrodzenia 15 w Pabianicach. 3. Materiały będą dostarczane sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w terminach i ilościach ustalanych wg bieżących potrzeb Zamawiającego, a dostawa materiału musi nastąpić następnego dnia roboczego do godz. 14:00 od daty złożenia zamówienia, z wyłączeniem materiałów elektrycznych i hydraulicznych gdzie dostawa musi nastąpić w przeciągu czterech godzin od daty złożenia zamówienia. 4. Zamawiający nie gwarantuje odbioru wszystkich wyszczególnionych w formularzach cenowych materiałów budowlanych ani wyszczególnionych ilości. 5. Pozostałe dokładne wymagania dotyczące przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącej część III SIWZ. 6. Termin wykonania zamówienia - od 2.12.2014 do 31.12.2014 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 44.11.10.00-1, 44.80.00.00-8, 44.83.13.00-7, 44.11.42.00-4, 44.33.00.00-2, 03.41.10.00-4, 44.17.10.00-9, 42.21.41.00-0, 44.52.00.00-1, 44.53.00.00-4, 14.21.00.00-6, 44.40.00.00-4, 44.11.24.00-2, 44.19.20.00-2, 44.51.00.00-8, 44.16.00.00-9, 31.00.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie formułuje szczegółowych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie formułuje szczegółowych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie formułuje szczegółowych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie formułuje szczegółowych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie formułuje szczegółowych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. Dokument potwierdzający dysponowaniem zasobami podmiotów trzecich, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 4. Wykaz części zamówienia, która będzie wykonywana przez podwykonawców, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania innym podmiotom. 5. Wykaz zastrzeżonych informacji, jeżeli wykonawca zamierza zastrzec dokumenty stanowiące dla wykonawcy tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany wysokości lub stawki podatku VAT - wartość tego podatku zostanie obliczona wg obowiązującej w chwili wystawiania faktury stawki tego podatku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, pokój nr 16..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, pokój nr 7 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały ogólnobudowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały ścienne, zaprawy, tynki, kleje, płyty, farby, kleje i inne z chemii budowlanej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.80.00.00-8, 44.83.13.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały budowlane z betonu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały drogowe, kręgi, pokrywy, materiały ogrodzeniowe, stropowe, nadproża.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stal kształtowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kształtowniki i pręty walcowane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tarcica budowlana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby tartaczne i wyroby z drewna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.10.00-4, 44.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łączniki i okucia budowlane oraz materiały zduńskie itp.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gwoździe, kołki i inne łączniki, kuchnie i piece węglowe i elektryczne, części do pieców i połączeń z przewodem kominowym, zamki, zawiasy i inne okucia okienne i drzwiowe,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.41.00-0, 44.52.00.00-1, 44.53.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kruszywa budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piasek i żwir budowlany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały do robót dekarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papy, lepiki, rynny i rury spustowe, blacha ocynkowana; z akcesoriami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stolarka okienna i drzwiowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okna, drzwi, ościeżnice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.24.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elementy metalowe ogrodzeń, i inne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Narzędzia budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wszelkiego rodzaju narzędzia do robot budowlanych z wyłączeniem elektronarzędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały do robót hydraulicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rury i łączniki do instalacji wod. - kan., gazowe, c.o., i inne akcesoria do tych instalacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Materiały do robót elektrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewody, bezpieczniki, gniazda, oprawy oświetleniowe, żarówki, listwy, puszki, tablice, wkładki topikowe, wyłączniki, materiały do montażu, itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zakup usługi nadzoru autorskiego oraz aktualizacji systemu PharmaNet
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa sygnalizacji świetlnej w skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 3304E - ul. Grota Roweckiego z ul. Bugaj w Pabianicach"
- Modernizacja kotłowni węglowej na kotłownię zasilaną gazem płynnym w budynku przedszkola Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Piątkowisku, Żytowice 34, 92-200 Pabianice
- Dostawy gazów medycznych na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
- "Opracowanie dokumentacji technicznej na dobudowę przewodów kominowych"
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
- Zakup frezarek do pni na potrzeby ZZ Gliwice oraz ZZ Katowice z podziałem na części
- Dostawa opraw oświetleniowych oraz świetlówek dla Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych
- Dostawa wyposażenia warsztatu - doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp"
- Dostawa i montaż trzech mikroinstalacji fotowoltaicznych na dachach budynków Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie, Wrocławiu oraz Bytomiu, wraz z wykonaniem prac towarzyszących
- Modernizacja Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w Klinice Psychiatrii /bud. G/
więcej: Drewno drzew iglastych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.