Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Stawiguda: Budowa infartrukrury wodociągowej, kanalizacyjnej i deszczowej Bartąg, gm. Stawiguda
Numer ogłoszenia: 50487 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stawiguda, ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5126475, fax 089 5126910.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawiguda.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infartrukrury wodociągowej, kanalizacyjnej i deszczowej Bartąg, gm. Stawiguda.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane związane z budową infrastruktury wodociągowej, kanalizacyjnej i deszczowej Bartąg, gm. Stawiguda. Roboty obejmują: 1. Prace przygotowawcze (pomiarowe) i geodezyjne powykonawcze, 2. Kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur PCV o średnicy 200 mm klasy S długość ca. 1299,50 m 160 mm klasy S długość ca. 523 m na odcinkach : od S1 do S11 (po przez S5);od S11 do S20 (po przez S14, S12); od S20 do S51; od S5 do S30; od S11 do S43; od S14 do S46; od studni do granicy działek (na podstawie indywidualnych dokumentacji właścicieli działek). 3. Sieć wodociągowa z rur PE PN 10 o średnicy: 160 mm - długość ca. 299,00 m, 110 mm - długość ca. 334,00 m, 90 mm - długość ca. 119,00 m, 32 mm - długości ca. 600 m na odcinkach: od pkt. III do Hp5, od włączenia do istn. sieci II do TR1 Hp1 po przez TR6 i TR2; od pkt. I do TR1; od TR6 po przez Hp4 do TR2; od włączenia do granicy działek (na podstawie indywidualnych dokumentacji właścicieli działek). 4. Kanalizacja tłoczna z rur PE o średnicy 110 mm długość ca. 10 m na odcinku: Tłocznia - Kz - 10,00 m 5. Kanalizacja deszczowa z rur PCV o średnicy 400 mm klasy S - długość ca. 60 m na odcinku D1 do D2. 6. Tłocznia ścieków wraz z zasilaniem energetycznym i ogrodzeniem -1 kpl. 7. Komora Zasuw KZ - 1 kpl. 8. Naprawa uszkodzonych drenaży o długości ca. 400 m 9. Roboty przygotowawcze pod nawierzchnię dróg. 10. Naprawa drenaży.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : 45.672,00 zł słownie: czterdzieści pięć tysięcy sześćset siedemdziesiąt dwa złote Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania na konto Zamawiającego z dopiskiem BUDOWA INFRASTRUKTURY-BARTĄG 15 1500 1562 1215 6001 2956 0000 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) sposób przekazania: w siedzibie zamawiającego - pokój nr 7 przed terminem składania ofert tj. do dnia 07.04.2008r. godz. 9:30 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji, albo bez zachowania formy określonej w ppkt 1, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzili spełnienie poniższych warunków: a. posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonawca wybudował w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie -co najmniej dwie sieci wodociągowe o długości nie mniejszej niż 700 m i co najmniej dwie sieci kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej z przepompownią o długości nie mniejszej niż 1000 m. każda z tych sieci, o łącznej wartości powyższych zadań nie mniejszej niż 1 800 000,00 zł brutto. c. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych kierowania robotami w branży: sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, z doświadczeniem nie mniej niż trzy lata na stanowisku kierownika budowy, drogowej z doświadczeniem nie mniej niż trzy lata na stanowisku kierownika budowy. d. dysponują potencjałem technicznym - dysponują niezbędnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej jedną koparką, spycharką oraz stalowymi szalunkami do umocnienia wykopów. e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub mają zdolność kredytową z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie niższą niż: 500 000,00zł, f spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Spełnianie wymaganych warunków, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 2) kserokopia dowodu wniesienia wadium, 3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) dokumenty/upoważnienia uprawniające osobę/osoby podpisującą ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu rejestrowego, 6) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 7) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt. 6 posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopię uprawnień drogowych oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależność tej osoby do izby inżynierów i posiadającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 8) Wykaz zrealizowanych robót- wykonawca wybudował w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według Załącznika nr 4. Na potwierdzenie zrealizowanych robót należy dostarczyć dokumenty potwierdzające, że zostały zrealizowane należycie (np. referencje, protokół końcowy odbioru robót itp.) 9) wykaz sprzętu - Załącznik nr 5 10) zaświadczenie lub opinia z banku o posiadaniu środków finansowych lub mają zdolność kredytową z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11) Informacja o podwykonawcach - Załącznik nr 6 12) kosztorys ofertowy 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców: 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo winno określać także Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. 2) każdy z podmiotów występujący wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów lub oświadczeń wymienione w punkcie IX ppkt. 3 - 5, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom realizację części przedmiotu zamówienia, ma obowiązek wskazać tę część zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do specyfikacji. Zakres powierzonych robót dla podwykonawcy nie może przekraczać 20% ceny zaproponowanej w ofercie. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stawiguda.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek przesłany na adres Urząd Gminy Stawiguda ul. Olsztyńska 10 11 - 034 Stawiguda.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Stawiguda ul. Olsztyńska 10 11-034 Stawiguda w pokoju nr 18-sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI STAWIGUDA
więcej: przetargi STAWIGUDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Budowa sieci kanalizacji w miejscowościach Gołaszyn i Popęszyce w gminie Nowe Miasteczko - etap I
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża - Etap II
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.