To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Kielce: Świadczenie usługi z zakresu utrzymania porządku i czystości Centrum Handlowego przy ul. Planty 11 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 504 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397338 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o., ul. Młoda 28, 25-619 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3450781, faks 041 3451494.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi z zakresu utrzymania porządku i czystości Centrum Handlowego przy ul. Planty 11 w Kielcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu utrzymania porządku i czystości Centrum Handlowego przy ul. Planty 11 w Kielcach.: a) utrzymanie całoroczne czystości w pomieszczeniach techniczno-administracyjnych, pasażach, korytarzach, opieka nad zielenią oraz utrzymanie w należytym stanie zewnętrznego otoczenia obiektu; w okresie wiosna - jesień utrzymanie czystości i pielęgnacja trawników, zieleni ; w okresie zimowym odśnieżanie i likwidacja śliskości w otoczeniu budynku oraz parkingu. b) utrzymanie w czystości oraz należytym stanie sanitarnym pomieszczeń w.c., administracji( I piętro) oraz w.c. ogólnodostępnych ( parter). c) odśnieżanie dachu i usuwanie sopli. - Powierzchnia wewnętrzna sprzątania to 1121,1 m2, a powierzchnia zewnętrzna to 3349,77m2. - Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. - Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrywania się we własnym zakresie w sprzęt i środki niezbędne do utrzymania porządku i czystości na terenie CH Planty tj. papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, materiały zapachowe i dezynfekujące oraz środki do likwidacji śliskości: piasek, sól. - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność cywilno-prawną za wydarzenia powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania prac porządkowych oraz nie odśnieżanie bądź nieposypanie terenu zabezpieczające przed nieszczęśliwym wypadkiem. - Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania pożytków przez Wykonawcę z tytułu obsługi pomieszczeń w.c. ogólnodostępnych na parterze..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Leśnych Fabian Stąpór
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Leśnych Fabian Stąpór
- Firma Handlowo-Usługowa MBM CLEANING, Niestachów 268, 26-021 Daleszyce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19823,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17280,00
Oferta z najniższą ceną: 17280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99639,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania pn.: "Modernizacja zawodowej bazy dydaktycznej w Powiatowym Zespole Szkół w Chęcinach"
- Świadczenie usług cateringowych podczas stacjonarnych posiedzeń Komitetu Monitorującego FEŚ 2021-2027 oraz RPOWŚ 2014-2020
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Zakup i dostawa rurek tracheostomijnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.