eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 50510 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Jednostka Badawczo - Rozwojowa , ul. Wąwozowa 18, 02-796 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5231200, faks 022 5231391, 5231201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 6.000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art.22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. wymagań na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych poniżej, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą 3. Spełnienie wymagań będzie oceniane w dwóch kategoriach spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ nr 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (patrz rozdział 1. SIWZ), ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium w oryginale. 5. Opis przedmiotu zamówienia zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Rozliczenie kosztów poszczególnych urządzeń w konfiguracji odniesienia, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy - W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. 8. Oświadczenie Wykonawcy, zgodne z art. 44 ustawy pzp z 29 stycznia 2004 r., zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. 9. Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem dostaw, zgodny w treści ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Wykaz wykonanych i/lub wykonywanych w okresie 3 lat dostaw stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Wykaz wykonanych dostaw o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł netto każde, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, dostawy te zostały wykonane należycie. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 12. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 15. Oficjalny i aktualny na dzień złożenia oferty cennik dla klienta końcowego, potwierdzony przez producenta (lub dystrybutora), od którego Wykonawca nabywa sprzęt komputerowy stanowiący przedmiot zamówienia - zwany Cennikiem dla Klienta Końcowego (w skrócie CKK). Cennik ten powinien zawierać ceny sprzętu komputerowego w Konfiguracji Odniesienia (określonej w Załączniku nr 1) i urządzeń składowych tego sprzętu (Załącznik nr 3). Urządzenia określone w ofercie powinny zostać wyróżnione w załączonym CKK (obwiedzione w kolorze zielonym). Jako Cennik dla Klienta Końcowego dopuszcza się także cennik Wykonawcy, o ile jest On producentem lub dystrybutorem przedmiotowego sprzętu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nask.pl/run/n/zamowieniap.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NASK, ul. Wąwozowa 18, 02-796 Warszawa, pok. 127.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: NASK, ul. Wąwozowa 18, 02-796 Warszawa, pok. 127.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.