eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaDostawa materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Iławie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Iława: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Iławie
Numer ogłoszenia: 50511 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6490742, faks 089 6496600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ilawa-sp.bip.wm.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Iławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem wymaganych parametrów zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 3. Miejsce wykonania zamówienia Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po każdorazowej dostawie do Wydziału Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa, pok. 100. Osobą upoważnioną do odbioru przedmiotu zamówienia jest Pani Anna Wnuk 4. Wymogi jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia 4.1. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i oryginalne. 4.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (innych niż wyprodukowanych przez producentów urządzeń w których będą stosowane). 4.3. Za artykuły fabrycznie nowe należy uznać artykuły eksploatacyjne, do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty niepochodzące z recyklingu, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, w szczególności dotyczy to takich elementów jak: głowice drukujące, bębny optyczne, listwy czyszczące, listwy rozprowadzające, dysze. Ponadto fabrycznie nowe tonery muszą posiadać plomby samoprzylepne. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. 4.4. Za artykuły oryginalne należy uznać artykuły eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane. 4.5. Za materiały równoważne Zamawiający uzna tylko takie produkty: a) których wydajność jest nie mniejsza (co oznacza co najmniej równa lub większa) niż materiałów eksploatacyjnych opisanych w pkt 3.1. SIWZ przez Zamawiającego i została przebadana zgodnie z normami do mierzenia wydajności tuszy i tonerów zatwierdzonymi przez Organizację ISO (Iinternational Organization for Standardization), pozwalającymi porównać tusze i tonery różnych producentów do produktów oryginalnych (produkowanych przez producenta urządzenia) a mianowicie normami: - ISO/IEC 19752 lub równoważną - stosowaną do określenia wydajności kartridży z monochromatycznym tonerem do drukarek laserowych i kopiarek; - ISO/IEC 24711 lub równoważną - stosowaną do określenia wydajności nabojów do drukarek atramentowych. b) których pojemność jest nie mniejsza (co oznacza równa lub wyższa) niż materiałów eksploatacyjnych opisanych przez Zamawiającego - dotyczy tylko produktów dla których wskazano pojemność. c) które są w pełni kompatybilne ze sprzętem do którego są zamawiane. 4.5.1. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wydajności zaoferowanych tuszy i tonerów równoważnych poprzez dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających przeprowadzenie testu wydajności zgodnego z normą ISO/IEC 19752; ISO/IEC 24711 lub inną równoważną normą - na każdą pozycję zaoferowanego równoważnego tuszu lub tonera. Dokument winien być podpisany przez podmiot dokonujący badania. 4.5.2. Dokumenty określone powyżej muszą zawierać informację na temat wydajności zaoferowanego tuszu/tonera 4.5.3. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych ciężar udowodnienia, że oferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów oryginalnych opisanych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. UWAGA! Przy oferowaniu równoważnych tonerów do drukarek LEXMARK należy uwzględnić, iż są przeznaczone do druków kart pojazdu, dowodów rejestracyjnych, tymczasowych dowodów rejestracyjnych itp. wydawanych przez Wydział Komunikacji. Druki PKWiU zawierają znaki wodne oraz powleczone są śliską powłoką. W trakcie stosowania w drukarkach LEXMARK nieoryginalnych tonerów, druk nie utrwala się na dokumentach, rozlewa się i rozmazuje. Powoduje to niszczenie druków ścisłego zarachowania i jest powodem zgłoszeń reklamacyjnych. 4.5.4. W przypadku zaoferowania dla pozycji 38 Toner do drukarki LEXMARK E 120 tonera równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty próbki oferowanego tonera. Próbka posłuży do sprawdzenia, czy zaoferowany toner równoważny zostaje w sposób prawidłowy utrwalony na wyżej wymienionych drukach. Sposób przeprowadzenia próby opisany został szczegółowo w punkcie 12.1.4 SIWZ. Niedołączenie do oferty próbki, w przypadku zaoferowania tonera równoważnego do ww. drukarki, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Gwarancja: Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony towar na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru. 6. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do siedziby Zamawiającego. Realizacja poszczególnych dostaw odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy. 7. W przypadku wcześniejszego wyczerpania ilości materiałów eksploatacyjnych wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawarta z wybranym Wykonawcą umowa zostanie rozwiązana przed obowiązującym terminem realizacji. 8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez dostawy częściowe w ciągu 48 godzin od momentu przekazania WYKONAWCY faksem zapotrzebowania na daną partię towaru określającego ilość oraz rodzaj dostarczanego towaru. 9. Ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. Potwierdzeniem odbioru danej partii towaru będzie przyjęcie przez Zamawiającego faktury VAT. 10. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a więc: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;W zakresie warunku wskazanego w pkt 1. SIWZ Wykonawca przedkłada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W zakresie warunku wskazanego w pkt 2 ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;W zakresie warunku wskazanego w pkt 3 ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; W zakresie warunku wskazanego w pkt 4. Wykonawca musi wykazać, iż nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym na załączniku Nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty i oświadczenia: 1. OŚWIADCZENIA: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego; 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa powyżej: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. POZOSTAŁE DOKUMENTY: 3.1.Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2 do formularza ofertowego. 3.2..Dokument potwierdzający przeprowadzenie testu wydajności zgodnego z normą ISO/IEC 19752; ISO/IEC 24711 lub inną równoważną normą - na każdą pozycję zaoferowanego równoważnego tuszu lub tonera. Dokument winien być podpisany przez podmiot dokonujący badania, oraz musi zawierać informację na temat wydajności zaoferowanego tuszu/tonera. 3.3. Próbka oferowanego tonera do drukarki LEXMARK E 120 - w przypadku zaoferowania równoważnego. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. zamiast dokumentu określonego w pkt 2.1. i 2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłania ofert oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ilawa-sp.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 2A 14-200 Iława pokój 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 2A 14-200 Iława pokój 115 (sekretariat-I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.