Og³oszenie z dnia 2020-01-22
Og³oszenie nr 505137-N-2020 z dnia 2020-01-22 r.
Szko³a Podstawowa nr 10: AKTYWNY KOMPLEKS SI£OWY - si³ownia plenerowa wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 10 w Stargardzie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szko³a Podstawowa nr 10, krajowy numer identyfikacyjny
36799522800000, ul.
Szkolna
2
,
73-110
Stargard, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
91573-15-49, e-mail
rachubagim3@gmail.com, faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://www.sp10.stargard.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://www.sp10.stargard.pl/bip/zamowienia.php
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.sp10.stargard.pl/bip/zamowienia.php
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y umie¶ciæ w nieprzejrzystej, zamkniêtej kopercie / opakowaniu, w sposób gwarantuj±cy zachowanie poufno¶ci jej tre¶ci oraz zabezpieczaj±cej jej nienaruszalno¶æ do terminu otwarcia ofert
Adres:
Oferty nale¿y przes³aæ / z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 10, ul. Szkolna 2, 73-110 Stargard, w sekretariacie (pokój nr 3) w godz. od 8:00 do 14:00
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
AKTYWNY KOMPLEKS SI£OWY - si³ownia plenerowa wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 10 w Stargardzie
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbêdnych robót zwi±zanych z budow± AKTYWNEGO KOMPLEKSU SI£OWEGO - si³owni plenerowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 10 w Stargardzie w granicach i w zakresie okre¶lonym przez projekt budowlany i SIWZ, a w tym miêdzy innymi: 1) wykonanie ogrodzenia, 2) wykonanie doj¶æ pieszych z kostki betonowej, 3) wykonanie si³owni zewnêtrznej, 4) wykonanie o¶wietlenia wraz z przebudow± kolizji przy³±cza elektroenergetycznego, oraz: 5) wszelkich innych, nie wymienionych w pkt 1) - 4) robót i prac niezbêdnych dla osi±gniêcia zamierzonego celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i u¿ytkowego). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiaj±cemu na dzieñ wszczêcia postêpowania, okre¶lony jest przez: projekty budowlane, pomocnicze przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST) oraz niniejsz± SIWZ - rzeczywisty, niezbêdny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres robót, mieszcz±cy siê w definicji okre¶lenia przedmiotu zamówienia, mo¿e siê ró¿niæ od zakresu opisanego dokumentacj± projektowo-kosztorysow±.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45112720-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-06-30
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu tj. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umo¿liwiaj±cej realizacjê zamówienia.
Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia w wysoko¶ci minimum 200 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu tj. posiadaj± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli:
a) Wykonawca udokumentuje wykonanie, co najmniej dwóch robót polegaj±cych na budowie zagospodarowania terenów rekreacyjnych lub terenów sportowych
o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da.
Ocena spe³nienia tego warunku, wed³ug regu³y spe³nia/nie spe³nia, dokonana zostanie na podstawie tre¶ci przed³o¿onego wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
Na wykazie nale¿y wskazaæ jedynie te roboty, które odpowiadaj± rodzajowo
i warto¶ciowo okre¶lonym powy¿ej robotom wykazywanym dla spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia. W wykazie nale¿y wskazaæ, co najmniej dwie roboty spe³niaj±ce warunek wiedzy i do¶wiadczenia wykonane przez Wykonawcê sk³adaj±cego ofertê. Zamawiaj±cy wymaga, aby do wykazu za³±czyæ dowody (po¶wiadczenia) do co najmniej dwóch powy¿szych robót. Zamawiaj±cy nie wymaga wskazywania w wykazie informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie.
Uwaga: warunek ten nie podlega sumowaniu - oznacza to, ¿e albo wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych robót, albo jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych robót (warunek nie bêdzie spe³niony, je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± zrealizowanie dwóch robót, ale ¿aden z nich nie wykona³ wymaganych dwóch robót), albo, w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego do¶wiadczenia (nie ma wykonanych dwóch robót) polega na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi wykazaæ zrealizowanie dwóch wymaganych robót.
W sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi byæ wskazany jako podwykonawca, który bêdzie wykonywa³ zasadnicze roboty budowlane. Udostêpnienie zasobów przez inny podmiot musi byæ zwi±zane z wykonywaniem robót.
b) wykonawca posiada lub dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
tj. co najmniej jedn± osob±, pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy posiadaj±cego w³a¶ciwe uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi objêtymi zamówieniem.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedk³ada: a) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - stanowi±ce z³±cznik nr 2 do SIWZ. b) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, d) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postêpowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia znajdowania siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umo¿liwiaj±cej realizacjê zamówienia Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedk³ada:
1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego w wysoko¶ci minimum
200 000,00 z³.
2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedk³ada:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
Na wykazie nale¿y podaæ jedynie te roboty budowlane, które odpowiadaj± rodzajowo okre¶lonym powy¿ej robotom tj. dotycz± budowy zagospodarowania terenów rekreacyjnych lub terenów sportowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Na wykazie nale¿y podaæ jedynie osobê, pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy posiadaj±cego w³a¶ciwe uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi objêtymi zamówieniem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y do³±czyæ do oferty: 1) formularz oferty wype³niony i podpisany zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XI SIWZ; W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 2) zobowi±zanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdzia³em V pkt 4 ppkt 2 SIWZ, je¿eli wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamierza polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; przyk³adowy wzór zobowi±zania podmiotu trzeciego stanowi za³±cznik nr 4a do SIWZ. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 3) odpowiednie pe³nomocnictwa tylko w sytuacjach okre¶lonych w Rozdziale XI pkt 1 ppkt 2 SIWZ lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej (Rozdzia³ XI pkt 2 SIWZ). Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 4) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ, którym nale¿y wskazaæ czê¶æ zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (je¿eli wykonawca przewiduje udzia³ podwykonawców oraz firmy podwykonawców s± znane); W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jedno wspólne o¶wiadczenie. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 5) Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium. 6) Kosztorys ofertowy szczegó³owy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 8 000,00 z³
(s³ownie: osiem tysiêcy z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa | 95,00 |
D³ugo¶æ okresu gwarancji | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres mo¿liwo¶ci dokonywania zmiany umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy). Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania nastêpuj±cych zmian w umowie: 1) zmiana umowy na wniosek Wykonawcy dotycz±cy przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia. Rozpatruj±c wniosek Zamawiaj±cy oceni czy wyst±pi³y przyczyny niele¿±ce po stronie Wykonawcy, dla których konieczne jest przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia. Dopuszcza siê zmianê terminu z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nieuwzglêdnienia wniosku Wykonawcy, je¶li uzna, ¿e przes³anki wniosku Wykonawcy nie mog± stanowiæ podstawy do zmiany terminu, 2) zmiana umowy wynikaj±ca z konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub wprowadzenia robót zamiennych, które nie by³y przewidziane w dokumentacji projektowej a s± niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia. Zmiana polegaæ mo¿e na uwzglêdnieniu robót dodatkowych lub zamiennych w umowie w wymiarze rzeczowym i finansowym, 3) wszelkie inne zmiany postanowieñ zawartej umowy, których wprowadzenie nie jest sprzeczne z tre¶ci± oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz nie narusza zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-02-10, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI STARGARD
- Obs³uga informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. ¯o³nierza 37 oraz nadzór nad posiadan± infrastruktur± informatyczn±.
- "ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ZADASZENIE POWIERZCHNI UTWARDZONEJ STANOWISKA AKUSTYCZNEGO I WIAT ¦MIETNIKOWYCH WRAZ Z DOPOSA¯ENIEM SCENY O SIATKÊ ESTRADOW¡"
wiêcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikaj±cych z bie¿±cych kontroli celem prawid³owego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.