Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-12
Łódź: Sprzedaż pustych opakowań po polielektrolicie
Numer ogłoszenia: 505220 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o. , ul. Sanitariuszek 66, 93-469 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6404776, faks (042) 640 47 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż pustych opakowań po polielektrolicie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż przez Zamawiającego pustych paletopojemników typu Mauser jako odpadu (kod odpadu 15 01 02) z terenu GOŚ ŁAM do miejsc ich zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przystępujący do Zamówienia musi posiadać co najmniej jeden z wymienionych poniżej dokumentów - decyzji wydanych bezpośrednio na siebie, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami): 1)zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, uwzględniające zbieranie i transport odpadów z terenu obejmującego działalność Wykonawcy w zakresie zagospodarowania odpadów. Zezwolenie powinno obejmować odpad o kodzie 15 01 02; 2) zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (łącznie) z terenu obejmującego działalność Wykonawcy w zakresie zagospodarowania odpadów wraz z dokumentem potwierdzającym przekazywanie odpadów następnemu posiadaczowi odpadów, który ma zezwolenie właściwego organu na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów wydane przez właściwy organ ochrony środowiska. Zezwolenia powinny obejmować odpad o kodzie 15 01 02;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość, w drodze negocjacji, zmian zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) o charakterze obiektywnym nie mających istotnego wpływu na przedmiot zamówienia, np.: zmiana firmy Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana formy prawnej prowadzonej przez strony działalności gospodarczej, zmiana członków organów zarządzających stron, zmiana osób wskazanych przez strony do kontaktów wzajemnych w związku z realizacją przedmiotu umowy, zmiany przepisów i innych przypadków; 2) zmiany terminu realizacji umowy wynikająca z niezawinionych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z sytuacji nieprzewidzianych, takich jak np.: warunki atmosferyczne, klęski żywiołowe, wystąpienie siły wyższej (zdarzenia zewnętrznego nie posiadającego swojego źródła wewnątrz przedsiębiorstw stron, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane i niemożliwe do zapobieżenia); 3) korzystnych dla Zamawiającego np.: ograniczenie zakresu zamówienia, skrócenie terminu realizacji umowy, zmiana terminu płatności). Ograniczenie zakresu może nastąpić, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana technologii stosowanej na oczyszczalni; 4) Dopuszcza się możliwość waloryzacji wynagrodzenia pozostałego do zapłaty, o którym mowa w ust. 1 raz w roku, lecz nie wcześniej niż po upływie jednego roku od dnia podpisania niniejszej umowy, w drodze negocjacji, w oparciu o udokumentowane wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych, publikowane przez Polski Główny Urząd Statystyczny w Biuletynach Statystycznych (Tabela - inne towary i usługi).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gos.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GRUPOWA OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW W ŁODZI SP. Z O.O. 93-469 ŁÓDŹ, UL. SANITARIUSZEK 70/72.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 09:00, miejsce: GRUPOWA OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW W ŁODZI SP. Z O.O. 93-469 ŁÓDŹ, UL. SANITARIUSZEK 70/72 (SEKRETARIAT BIURA SPÓŁKI).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kryterium przyjęte przez Zamawiającego w związku z przedmiotem zamówienia jakim w tym przypadku jest sprzedaż przez Zamawiającego to NAJWYŻSZA CENA. Zamawiający nie ma możliwości wpisania takiego kryterium w punkcie IV.2.1 niniejszego ogłoszenia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup motocykli przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- Usługa szkolenia dla pracowników zatrudnionych w COP pt. "Konstruktywna komunikacja i budowanie porozumienia w miejscu pracy" obejmująca zapew. sali konferencyjnej, wyżywienia, noclegu oraz transportu
- Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z usuwaniem i wywozem odpadów (w tym wielkogabarytowych) z części wspólnych budynków.
- Budowa placu zabaw dla dzieci niepełnosprawnych w Parku Chojny - Zatorze.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zad. pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji w dniu 26.06.2025 roku".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Rzewnie
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów medycznych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, należących do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOSCI NIEZAMIESZKAŁYCH Z PUNKTÓW ODBIORÓW NA TERENIE AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 i 20 01 11.
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyśmierzyce oraz prowadzenie PSZOK"
- Usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi segregowanymi, kuchennymi ulegającymi biodegradacji oraz wielkogabarytowymi z placówek podległych SPZOZ w Myszkowie
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.