Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Międzyzdroje: Remont budynku Balbinka w Międzyzdrojach przy ulicy Promenada Gwiazd , działka nr 60/10 , nr sprawy: ZP 341/N- 4/2008
Numer ogłoszenia: 50529 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, tel. 091 3275652, fax 0913275630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Balbinka w Międzyzdrojach przy ulicy Promenada Gwiazd , działka nr 60/10 , nr sprawy: ZP 341/N- 4/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Balbinka położony jest na terenie zabytkowego Parku Zdrojowego w Międzyzdrojach, u zbiegu ulic Promenada Gwiazd i Parkowa, w sąsiedztwie promenady. Budynek znajduje się pod nadzorem Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Usytuowany elewacją frontową w stronę promenady. 1.2.Przedmiot opracowania. Zakres robót budowlanych: 1.2.1. Fundamenty: -odkopanie, oczyszczenie ścian fundamentowych i fug z pozostałości gruntu, korzeni, - wykonanie tynku cementowego na ścianach fundamentowych , - wykonanie izolacji pionowej, przeciwwilgociowej, - wykonanie izolacji cieplnej z styroduru, grubość 5 cm, - założenie folii kubełkowej - zasypanie ścian fundamentowych urobkiem. 1.2.2.Posadzka: - rozebranie istniejącej posadzki z płytek podłogowych wraz z podbudową - wykonanie podbudowy z betonu B15, grub. 10 cm - wykonanie izolacyji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej lub folii PCV - wykonanie izolacji cieplnej z styropianu FS 200, grub. 10 cm - wykonanie warstwy dociskowej grubości 5 cm z zaprawy cementowej - wykonanie posadzki z płytek podłogowych: terakota, gresy lub inne 1.2.3. Strop drewniany: - usunięcie polepy między belkami stropowymi - odbicie tynku wapiennego na macie trzcinowej - oczyszczenie i impregnacja desek stropowych z belkami środkiem ognioochronnym, grzybobójczym np. FOBOS 2M, OGNIOCHRON - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GKF x 2 na ruszcie metalowym - wykonanie izolacji cieplnej stropu wełną mineralną grub. 22 cm 1.2.4. Tynki wewnętrzne: - skucie istniejących tynków na ścianach - wykonanie tynków cementowo-wapiennych lub płytami GKI - wykonanie gładzi gipsowych - wykonanie powłok malarskich na ścianach i sufitach 1.2.5. Wymiana pokrycia dachowego: - rozebranie istniejącego pokrycia połaci dachu płaskiego z papy na lepiku - rozebranie pokrycia wieżyczki i ścian z łupka naturalnego. - sprawdzenie deskowania połaci dachowej i konstrukcji dachu, uzupełnienie brakujących elementów -sprawdzenie deskowania ścian i dachu wieżyczki,uzupełnienie brakujących elementów - wykonanie impregnacji deskowania połaci, konstrukcji dachu, konstrukcji wieżyczki przeciw grzybom, bakteriom oraz ognioochronnie. - wykonanie nowych elementów drewnianych: końce krokwi wieżyczki i inne elementy zachowując profile, wzory. - przymocowanie kontrłat - podłatników o przekroju 2.5 x 6.0 cm - wykonanie pokrycia połaci dachu płaskiego: 1-sza warstwa papa podkładowa mocowana na łączniki mechaniczne, 2-ga warstwa papa termozgrzewalna nawierzchniowa, - wykonanie pokrycia ścian wieżyczki i wieżyczki łupkiem naturalnym, uzupełnienie brakującego łupka płytkami podobnymi do łupka, płytkami Euronit 1.2.6. Wymiana obróbek blacharskich i instalacji odwodnienia: - ostrożne rozebranie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych - złożenie blachy z obróbek, rynien, rur spustowych we wskazanym miejscu. - oczyszczenie podłoża z gwoździ i szpilek. - wykonanie obróbek blacharskich (pas nadrynnowy, obróbki blacharskie wieżyczki z blachy powlekanej, kolor brąz - umocowanie obróbek blacharskich na klej enkolit z obrobieniem złączy. - założenie rynhaków i rynien z PCV - założenie obejm i rur spustowych z materiału jak wyżej. 1.2.7. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. - ostrożne wykucie stolarki okiennej i drzwiowej - montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, aluminiowej lub z PCV, podział stolarki wg. koncepcji, kolor ram okiennych Palisander, dwustronnie - montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej lub kształtek ceramicznych, glazurowane. 1.2.8. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej. - ostrożne wykucie stolarki drzwiowej - montaż nowej stolarki drzwiowej zgodnie z koncecją 1.2.9. Zaprojektowano dodatkową ściankę działową, systemową np. Solmet do wydzielenia wc + przedsionek, pomieszczenie nr 4. 1.2.10.Elewacja budynku - oczyszczenie powierzchni ścian, - przygotowanie powierzchni ścian do ocieplenia ścian metoda lekką na mokro, kolor elewacji wg. wytycznych Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - odtworzenie elementów sztukatorskich : gzyms, ramek na elewacji 1.2.11. Wykonanie nawierzchni z prawidłowymi spadkami. - rozebranie istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych - wykonanie podbudowy z piasku (kruszywa)- warstwa odsączająca - wykonanie nawierzchni z kostki polbruk, wykonując prawidłowy spadek, odpływ wody. 1.2.12.Instalacje wewnętrzne - wykonanie nowych instalacji : wodno-kanalizacyjne, elektryczne, c.o. 1.3 Zestawienie powierzchni nr 1. Sala obsługi powierzchnia - 17,62 m2, terakota nr 2. Zaplecze powierzchnia - 4,57 m2, terakota nr 3. Pom. gospodarcze powierzchnia - 1,78 m2, terakota nr 4. Wc + przedsionek powierzchnia - 4,09 m2, terakota nr 5. zaplecze powierzchnia - 13,45 m2, terakota nr 6. przedsionek powierzchnia - 1,75m2, terakota Razem powierzchnia - 43,26 m2 Szczegółowy zakres robót zawarto w dokumentacji technicznej , Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót , Przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do określenia ceny przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.2) Wzór umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1), B.3), B.6) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Międzyzdroje ulica Ksiażąt Pomorskich 5 72-500 Międzyzdroje pok. nr 17.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Gmina Międzyzdroje ulica Książąt Pomorskich 5 72 - 500 Międzyzdroje pokój nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN ORAZ ..
- BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
- Wykonanie instalacji współpracy Systemu Kontroli Dostępu z istniejącym Systemem Sygnalizacji Pożarowej Szpitala Klinicznego MSWiA z W-MCO w Olsztynie
- REALIZACJA INWESTYCJI: MODERNIZACJA I USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. WAPIENNE I SĘKOWA, NA TERENIE GMINY SĘKOWA
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy oczyszczalni ścieków i stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Łaszczów
- Remont instalacji Stacji Uzdatniania Wody w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.