To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-13
Puszczykowo: Dostawa soczewek okulistycznych
Numer ogłoszenia: 50546 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 539414 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o, ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust.1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soczewek okulistycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek okulistycznych.Przedmiot zamówienia obejmuje również utworzenie banku soczewek na Bloku Operacyjnym Oddziału Okulistycznego.Zamawiający wymaga aby bank soczewek został utworzony w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Bank musi zawierać soczewki wg ilości:do 15,0 D po 1 soczewce,od 15,5 D do 17,5 D po 2 soczewki,od 18,0 D do 23,5 D po 4 soczewki,od 24,0 D do 26,5 D po 4 soczewki,27 D i powyżej 27,0 D po 2 soczewce danej dioptrii.Wykonawca zobowiązany będzie uzupełniać bank niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia przekazanego faksem lub pisemnie przez Zamawiającego, w terminie zgodnym z podanym w ofercie. Uzupełnienie banku soczewek będzie odpłatne po cenach określonych w ofercie. Przy dostawie Banku soczewek w części 1 i 2 Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia zestawu do implantacji soczewek. Zestaw do implantacji zostanie przekazany nieodpłatne jest przedmiotem użyczenia i podlega zwrotowi po zakończeniu umowy. Dodatkowo w wymienionych pakietach razem z Bankiem Wykonawca dostarczy 1 zestaw końcówek bimanualnych do usuwania wiskoelastyku po rozszczepieniu sztucznej soczewki.Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 Zestawienie parametrów wymaganych do specyfikacji Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, Oferowany przez Wykonawcę asortyment powinien spełniać wymogi określone przez: Ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679.Wymagania organizacyjne stawiane Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia publicznego:Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;Wykonawca zobowiązany jest do należytej staranności przy wykonaniu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Soczewka zwijana jednoczęściowa hydrofobowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VISIM Sp. z o.o., Foksal 18, 00-372 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166666,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166666,00
Oferta z najniższą ceną: 166666,00 / Oferta z najwyższą ceną: 166666,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Soczewka jednoczęściowa wraz z kartridżem do implantacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alcon Polska Sp. z o.o., Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 435000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 435000,00
Oferta z najniższą ceną: 435000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 435000,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.