eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychDostawa sprzętu i urządzeń medycznych na wyposażenie Zakladu Rehabilitacji A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-06

Wałbrzych: Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych na wyposażenie Zakladu Rehabilitacji A
Numer ogłoszenia: 50547 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych na wyposażenie Zakladu Rehabilitacji A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych na wyposażenie Zakladu Rehabilitacji A Pakiet nr 1- Aparat do magnetoterapii- szt. 2 Pakiet nr 2- Aparat do elektroterapii i ultradźwięków- szt. 1 Pakiet nr 3- Aparat do elektroterapii i diagnostyki- szt.1 Pakiet nr 4- Aparat do elektroterapii- szt. 1 Pakiet nr 5- Lampa statywowa do terapii światłem spolaryzowanym- szt. 1 Pakiet nr 6- Laser biostymulacyjny ze skanerem i sondą punktową- szt. 1 Pakiet nr 7- Aparat do krioterapii ciekłym azotem- szt. 1 Pakiet nr 8- Aparat do presoterapii- szt. 1 Pakiet nr 9- Stół do terapii Bobath- szt. 1 Pakiet nr 10- Stół rehabilitacyjny 2-sekcyjny do kabiny UGUL- szt. 1 Pakiet nr 11- Stół rehabilitacyjny 5-sekcyjny - szt. 1 Pakiet nr 12- Osprzęt do kabiny UGUL - szt. 2 Pakiet nr 13- Szyna CPM- do stawu kolanowego i biodrowego z wózkiem- szt. 1 Pakiet nr 14- Ergometr- szt. 1 Pakiet nr 15- Waga płaska- szt. 2 Pakiet nr 16- Leżanka drewniana- szt. 3 Pakiet nr 17- Rotor do ćwiczeń czynnych i biernych kkd- szt. 1 Pakiet nr 18- Urzadzenie do treningu oporowego kończyny dolnej- szt. 1 Pakiet nr 19- Kozetka metalowa- szt. 1.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 33.19.21.50-8, 33.15.40.00-4, 38.31.00.00-1, 33.19.21.50-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: dla pakietu nr 1 : 780,00 zł., dla pakietu nr 2 : 340,00zł., dla pakietu nr 3 : 220,00zł., dla pakietu nr 4 : 100,00 zł., dla pakietu nr 5 : 100,00zł., dla pakietu nr 6 : 400,00 zł., dla pakietu nr 7 : 690,00 zł., dla pakietu nr 8 : 200,00 zł., dla pakietu nr 9 : 150,00 zł., dla pakietu nr 10 : 80,00 zł., dla pakietu nr 11 : 150,00zł. dla pakietu nr 12 : 120,00 zł., dla pakietu nr 13 : 460,00zł., dla pakietu nr 14 : 84,00zł., dla pakietu nr 15 : 50,00 zł., dla pakietu nr 16 : 75,00 zł., dla pakietu nr 17 : 660,00 zł., dla pakietu nr 18 : 200,00 zł., dla pakietu nr 19 : 30,00zł., DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Konto bankowe: Bank zachodni WBK S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. Nr 109, poz. 1158). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : 1) posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Zał. Nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz Wzór oferty- Zał. nr 2 do SIWZ Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium . Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 Pzp - Zał. Nr 4 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczonyj do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego- Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do magnetoterapii- szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do magnetoterapii- szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamowienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparat do elektroterapii i ultradźwięków- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroterapii i ultradźwięków- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamowienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat do elektroterapii i diagnostyki- szt.1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroterapii i diagnostyki- szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat do elektroterapii- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroterapii- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lampa statywowa do terapii światłem spolaryzowanym- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa statywowa do terapii światłem spolaryzowanym- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Laser biostymulacyjny ze skanerem i sondą punktową- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laser biostymulacyjny ze skanerem i sondą punktową- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamowienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Aparat do krioterapii ciekłym azotem- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do krioterapii ciekłym azotem- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Aparat do presoterapii- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do presoterapii- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Stół do terapii Bobath- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do terapii Bobath- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamowienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Stół rehabilitacyjny 2-sekcyjny do kabiny UGUL- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół rehabilitacyjny 2-sekcyjny do kabiny UGUL- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Stół rehabilitacyjny 5-sekcyjny - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół rehabilitacyjny 5-sekcyjny - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamowienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Osprzęt do kabiny UGUL - szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do kabiny UGUL - szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Szyna CPM- do stawu kolanowego i biodrowego z wózkiem- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyna CPM- do stawu kolanowego i biodrowego z wózkiem- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamowienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Ergometr- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ergometr- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Waga płaska- szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga płaska- szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamowienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Leżanka drewniana- szt. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leżanka drewniana- szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Rotor do ćwiczeń czynnych i biernych kkd- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor do ćwiczeń czynnych i biernych kkd- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Urzadzenie do treningu oporowego kończyny dolnej- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urzadzenie do treningu oporowego kończyny dolnej- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Kozetka metalowa- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kozetka metalowa- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.