eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaRemont ciągu dróg powiatowych nr 1013R Turbia - Zbydniów, nr 1012R Zaleszany - Zbydniów, nr 1017R Zaleszany - Zabrnie wraz z miejscową budową chodników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-11

Stalowa Wola: Remont ciągu dróg powiatowych nr 1013R Turbia - Zbydniów, nr 1012R Zaleszany - Zbydniów, nr 1017R Zaleszany - Zabrnie wraz z miejscową budową chodników
Numer ogłoszenia: 50553 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stalowowolski , ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 643 37 09, faks 015 643 36 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągu dróg powiatowych nr 1013R Turbia - Zbydniów, nr 1012R Zaleszany - Zbydniów, nr 1017R Zaleszany - Zabrnie wraz z miejscową budową chodników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont trzech dróg powiatowych przebiegających przez teren Gminy Zaleszany w powiecie Stalowowolskim. Zakres opracowania obejmuje remont ciągu dróg powiatowych na łącznym odcinku o dlugości12 179, m w tym remont nawierzchni - 66 961 ,65 m2 i budowę chodników z kostki brukowej - 2 668,9 m2. Przedmiotowy ciąg dróg powiatowych na odcinkach przeznaczonych do remontu posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokościach od 5,00 m do 6,50 m, pobocza gruntowe o szerokości średnio 1,50 m, lokalne chodniki z kostki brukowej betonowej oraz rowy przydrożne. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych dróg obejmuje wykonanie: 1. Droga powiatowa nr 1013R Turbia - Zbydniów na odcinku od km0 + 007 do km 1 + 180, od km 2 + 430 do km 4 + 250, od km 7 + 200 do km 7 + 978 wraz z budową chodnika na odcinku od km 0 + 007 do km 0 + 772. Przedmiotem remontu jest przywrócenie pierwotnych parametrów geometrycznych i konstrukcyjnych drogi ze wzmocnieniem konstrukcji nawierzchni jezdni oraz wykonaniu chodnika poprzez: - miejscowe uzupełnienie korpusu drogowego poprzez formowanie i zagęszczanie nasypów pod nowy docinek chodnika, - regulację i uzupełnienie urządzeń odwadniających, - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej typu betonowego, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej typu betonowego, - regulację i uzupełnienie poboczy pospółką, - oczyszczenie z namułu istniejących rowów przydrożnych, - ułożenie krawężników, obrzeży i nawierzchni chodnika z kostki brukowej, - uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego w obrębie skrzyżowań z drogami bocznymi ( gminnymi i powiatowymi), - wymianę wyeksploatowanych barier drogowych żelbetowych na stalowe w obrębie przepustu drogowego pod korpusem drogi z remontem murków czołowych i przewodu przepustu 2. Droga powiatowa nr 1012R Zaleszany -Zbydniów na odcinkach od km 1+ 380 do km 5 + 530, od km 6 + 580 do km 9 + 568 wraz z budową chodnika na odcinkach od km 6 + 868 do km 7 + 180 i od km 8 + 760 do km 9 + 540. Przedmiotem remontu jest przywrócenie pierwotnych parametrów geometrycznych i konstrukcyjnych drogi ze wzmocnieniem konstrukcji nawierzchni jezdni oraz wykonaniu odcinków chodnika , a szczególności remont polega na: - miejscowym uzupełnieniu korpusu drogowego poprzez formowanie i zagęszczanie nasypów pod nowy docinek chodnika, - regulacji i uzupełnieniu urządzeń odwadniających, - mechanicznym profilowaniu istniejącej nawierzchni jezdni, - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej typu betonowego, - wykonaniu wzmocnienia ( zbrojenia) konstrukcji jezdni z zastosowaniem geosyntetyku, - wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej typu betonowego, - regulacji i uzupełnieniu poboczy pospółką, - oczyszczeniu z namułu istniejących rowów przydrożnych, - ułożeniu krawężników, obrzeży i nawierzchni chodnika z kostki brukowej, - uzupełnieniu oznakowania pionowego i poziomego w obrębie skrzyżowań z drogami bocznymi ( gminnymi i powiatowymi), - wymianie barier drogowych żelbetowych na stalowe. 3. Droga powiatowa nr1017R Zaleszany - Zabrnie na odcinku od km 0 + 006 do km 1+ 476 wraz z budową chodnika na odcinku od km 1 + 131 do km 1 361. Przedmiotem remontu jest przywrócenie pierwotnych parametrów Geometrycznych i konstrukcyjnych drogi ze wzmocnieniem konstrukcji nawierzchni jezdni oraz wykonaniu odcinka chodnika , a szczególności remont polega na: - miejscowym uzupełnieniu korpusu drogowego poprzez formowanie i zagęszczanie nasypów pod nowy docinek chodnika, - regulacji i uzupełnieniu urządzeń odwadniających, - mechanicznym profilowaniu istniejącej nawierzchni jezdni, - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej typu betonowego, - wykonaniu wzmocnienia ( zbrojenia) konstrukcji jezdni z zastosowaniem geosyntetyku, - wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej typu betonowego, - regulacji i uzupełnieniu poboczy pospółką, - oczyszczeniu z namułu istniejących rowów przydrożnych, - ułożeniu krawężników, obrzeży i nawierzchni chodnika z kostki brukowej, - uzupełnieniu oznakowania pionowego i poziomego w obrębie skrzyżowań z drogami bocznymi ( gminnymi i powiatowymi),.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy PLN). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia robót budowlanych - drogowych, o wartości nie niższej niż 2 500 000 zł każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą - kierownik budowy posiadającą uprawnienia wymagane ustawą Prawo budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość równą co najmniej 1 000 000 zł ( słownie: jeden milion złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oswiadczenie o spelnieniu warunków udziału w postępowaniu, formularz oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy: 1 zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie 2.zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy, d) konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, e) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, f) konieczności wykonania prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejsza umową, g) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań , w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji, h) wstrzymania realizacji robot przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewypałów i niewybuchów, i) jakiegokolwiek opóźnienia , utrudnienia lub przeszkody spowodowanej lub dającej się przypisać Zamawiającemu, jego personelowi lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 3. zmiana przedstawicieli stron- kierownika budowy, inspektora nadzoru, w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (zdarzenie losowe, rezygnacja z pracy, zmiana pracy) 4. zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem że wynagrodzenie brutto wykonawcy nie może być wyższe niż określone w § 5 umowy. 5.powierzenie podwykonawcy określonego zakresu robót na skutek którejkolwiek okoliczności wskazanej w pkt. 1,2, niniejszego ustępu. 6.zmiany umowy przewidziane w ust. 2 niniejszego paragrafu dopuszczalne są na następujących warunkach : - pkt.1. - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększenia ceny, - pkt.2.lit.a - w zakresie uzasadnionego Interesu Zamawiającego, - pkt. 2.lit.b- o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia skutków tego działania, - pkt.2.lit.c - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, - pkt.2.lit.d,e - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz, - pkt.2. lit. f, g, h - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych umową, - pkt.2.lit. i - o czas opóźnienia utrudnienia lub przeszkody, - pkt.3. - gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki określone w SIWZ, - pkt.4.- w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stalowowolski.bip.podkarpackie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, pokój nr 310 i 311..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, pokój nr 108 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie Remont ciągu dróg powiatowych nr 1013R Turbia - Zbydniów, nr 1012R Zaleszany - Zbydniów, nr 1017R Zaleszany - Zabrnie wraz z miejscową budową chodników jest dofinansowywany w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.