eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowicz › OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SOSNOWICA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Sosnowicz: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SOSNOWICA
Numer ogłoszenia: 50556 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sosnowicy, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowicz, woj. lubelskie, tel. 0-82 5912152, fax 0-82 5912152.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SOSNOWICA.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt zmiany będzie obejmował obszar gminy w granicach administracyjnych wg załącznika graficznego do Uchwały nr XXXVII Rady Gminy Sosnowica z dnia 30 marca 2006r. załącznik do SIWZ

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości : 1500zł, słownie jeden tysiąc pięćset złotych..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków [art. 36 ust. 1 pkt 5) ustawy] Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień [art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy]; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy]; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy]; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy]. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu [art. 36 ust. 1 pkt 6) ustawy] Zamawiający żąda od wykonawców [art. 26 ust. 2 ustawy] oświadczeń lub dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), zawierający następujące załączniki: 1.1.Załącznik nr 1 Cena oferty 1.2.Załącznik nr 2 Oświadczenia Wykonawcy w którym znajdują się następujące oświadczenia: a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli przepisy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień; b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia , c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych 1.3.Do Załącznika nr 2 należy dołączyć co najmniej niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) : a) aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym ( określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.). b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowych w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy 50.000,00zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oo udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00zł. Dokumenty wymienione winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.4.Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty: a) Załącznik nr 3 Formularz wykazu wykonanych usług w latach 1997 2007 minimum 3 studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub zmian całościowych studium z wykluczeniem zmian jednostkowych, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. b) Załącznik nr 4 Formularz wykazu personelu kierowniczego wykonawcy przewidzianego do realizacji zamówienia i informacja o strukturze organizacyjnej wykonawcy i zapewnieniu kadry technicznej, wykazem personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia, wraz z kopiami zaświadczeń o przynależności do Izby Urbanistów. Wszystkie wymienione wyżej oświadczenia stanowić będą integralną część oferty. 2. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum dwu lub więcej podmiotów gospodarczych należy dołączyć oświadczenia tych podmiotów, że za zobowiązania wynikające z wykonania oferty odpowiadają solidarnie. 2.1. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) dokumenty lub oświadczenia wymienione powyżej muszą być złożone odrębnie dla każdego podmiotu, za wyjątkiem wymienionych w pkt. 1.4, które to winien złożyć co najmniej jeden z podmiotów tworzących konsorcjum, b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do założenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnowica.bip.lublin.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sosnowica ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, pokój nr 14..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Sosnowica ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, pokój nr 9 (Sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.