To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Kraków: Sprawienie pogrzebu osobie zmarłej
Numer ogłoszenia: 505666 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 481594 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawienie pogrzebu osobie zmarłej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres rzeczowy usługi, którą Wykonawca zobowiązuje się wykonać, obejmuje: 1. zorganizowanie usługi sprawienia pogrzebu, w tym: 1) zabranie zwłok z miejsca zgonu w ciągu 2 godzin od otrzymania zlecenia pochówku, przewiezienie zwłok oraz zapewnienie przechowywania zwłok w okresie od otrzymania zlecenia pochówku do dnia pochówku, (usługa świadczona będzie całodobowo), z zastrzeżeniem postanowień ust. 1 lit. b, 2) zabranie zwłok z miejsca ich przechowywania w ciągu 2 godzin od otrzymania zlecenia pochówku, przewiezienie zwłok oraz zapewnienie przechowywania zwłok w okresie od otrzymania zlecenia pochówku do dnia pochówku, (usługa świadczona będzie całodobowo), 3) ubranie zwłok w przypadku dostarczenia ubrania przez Zamawiającego, 4) zapewnienie worka foliowego w przypadkach zwłok wymagających zabezpieczenia zgodnie z przepisami sanitarnymi, 5) zgłoszenie i zarejestrowanie zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego, w przypadku, gdy zgon nie został zgłoszony przez inne uprawione osoby, 6) załatwienie formalności związanych z organizacją pogrzebu z zarządcą cmentarza, w szczególności ustalenie daty, godziny i miejsca pochówku oraz przekazanie klepsydr do wywieszenia na tablicy ogłoszeń na cmentarzu, 7) zawiadomienie Zamawiającego o terminie pochówku co najmniej 24 godziny przed planowanym terminem pochówku, 8) dostarczenie trumny z drewna sosnowego z wystrojem zewnętrznym i wewnętrznym, 9) transport trumny z ciałem zmarłego z miejsca przechowywania na miejsce pochowku, 10) transport trumny z ciałem zmarłego na cmentarzu wraz z obsługą 4 żałobników, 11) dostarczenie krzyża drewnianego, zabezpieczonego powłoką lakierniczą przed działaniem czynników atmosferycznych, tabliczki z napisem: NN, datę zgonu lub znalezienia zwłok, 2 szt. klepsydr, 12) w przypadku dochowań do istniejących grobów, rozbiórka istniejącego nagrobka oraz prowizorycznego złożenia; w przypadku grobowca, otwarcie oraz zamknięcie grobowca, 13) uwzględniania uwag i wniosków przedstawiciela Zamawiającego uczestniczącego w pogrzebie dotyczących sposobu wykonania usługi, 14) prowadzenia ewidencji grobów zwłok osób pochowanych na koszt Gminy Miejskiej Kraków, 15) dokonywania opłat w imieniu Zamawiającego za korzystanie z cmentarzy i urządzeń cmentarnych oraz opłat za usługi grabarskie, z wyjątkiem opłat cmentarnych na rzecz Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie, które Zamawiający będzie dokonywał osobiście.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.10.00 - Usługi pogrzebowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Strzelców 28, 31-422 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 778,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 962,00
Oferta z najniższą ceną: 962,00 / Oferta z najwyższą ceną: 962,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z dyspozycją przywołanego wyżej przepisu Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W niniejszej sprawie zakład pogrzebowy świadczący usługi sprawiania pogrzebu klientom MOPS nienależycie wykonuje usługi pochówku osób, dla których zamawiana była usługa, w szczególności zaś nieterminowo. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego jest w toku, a jego rozstrzygnięcie przewidywane jest na początek grudnia 2013 roku. Wziąwszy pod uwagę powyższe, a w szczególności koszty przechowywania ciała zmarłego w chłodni spełnione zostały przesłanki zastosowania trybu określonego w art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Łobzowskiej - skrzyżowanie od ul. Siemiradzkiego w Krakowie
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup usługi sieciowego dostępu do kolekcji czasopism elektronicznych w 2025 roku ze wszystkich stanowisk komputerowych UJ oraz spoza sieci uczelnianej za pomocą systemu autentykacji.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- "Zakup specjalistycznego samochodu do 3.5 t do transportu dzieł sztuki"
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby punktu pielęgniarskiego z pokojem przygotowawczym wraz z modernizacją istniejących sanitariów przy salach chorych na oddziale szybkiej diagnostyki w pawilonie M5
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.