Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-01-22
Og³oszenie nr 505681-N-2019 z dnia 2019-01-22 r.
Urz±d Gminy P³o¶nica: Zagospodarowanie dzia³ki nr 864 w Niech³oninie oraz nr 328 po³o¿onej w P³o¶nicy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 -2020
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Gminy P³o¶nica, krajowy numer identyfikacyjny
54089000000, ul.
ul. Dworcowa
52
,
13206
P³o¶nica, woj.
warmiñsko-mazurskie, pañstwo
Polska, tel.
236 968 008, e-mail
budowa@plosnica.pl, faks
236 968 005.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.plosnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.plosnica.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty Wykonawcy sk³adaj± w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie, lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Gminy w P³o¶nicy 13-206 P³o¶nica ul. Dworcowa 52
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zagospodarowanie dzia³ki nr 864 w Niech³oninie oraz nr 328 po³o¿onej w P³o¶nicy
Numer referencyjny:
ZP.271.2.3.03.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na: 1. Zagospodarowaniu dzia³ki nr 864 w Niech³oninie: Przedmiotem zamówienia jest projekt zagospodarowania dzia³ki nr 864 w Niech³oninie. Istniej±ca dzia³ka stanowi w wiêkszo¶ci staw oraz jego nadbrze¿e. Zagospodarowanie ma na celu wykonanie terenu rekreacyjnego ogólnodostêpnego przeznaczonego dla spo³eczno¶ci lokalnej miejscowo¶ci Niech³onin. Zakres robót obejmuje wykonanie nastêpuj±cych prac: a) oczyszczenie i odmulenie stawu, b) umocnienie brzegów p³ytami a¿urowymi, c) umocnienie terenu krat± trawnikow± wraz z wype³nieniem kruszywem granitowym jasnym - alejka wokó³ stawu, d) umocnienie terenu krat± trawnikow± wraz z wype³nieniem otoczakiem 4/16 na skarpach; e) zej¶cia - schody, f) chodnik z betonowej kostki brukowej, g) ³awki, kosze na ¶mieci, h) ogrodzenie, i) o¶wietlenie, j) g³o¶nik solarny bluetooth, k) urz±dzenia si³owni terenowej, l) tor dla modeli p³ywaj±cych, ³) ro¶linno¶æ - krzewy wielosezonowe 2. Zagospodarowaniu dzia³ki nr 328 po³o¿onej w P³o¶nicy: Przedmiotem opracowania jest projekt zagospodarowania dzia³ki 328 w m. P³o¶nica. Istniej±ca dzia³ka stanowi nieu¿ytek bêd±cy w³asno¶ci± Zamawiaj±cego. Zagospodarowanie ma na celu wykonanie terenu turystyczno - rekreacyjnego ogólnodostêpnego przeznaczonego dla dzieci, m³odzie¿y, osób doros³ych - spo³eczno¶ci lokalnej miejscowo¶ci P³o¶nica i turystów. Zakres robót obejmuje wykonanie nastêpuj±cych prac: - wykonanie utwardzenia z kostki betonowej, - wykonanie alejek utwardzonych krat± trawnikow± zasypan± kruszywem, - wykonanie toru dla rowerków biegowych wyposa¿onego w miniprzeszkody - muldy i piramidy, - wykonanie nasadzeñ i trawników, - monta¿ ³awek i koszy na ¶mieci, - wykonanie ogrodzenia terenu, - witacz wraz z monta¿em, - rze¼ba drewniana wraz z monta¿em, - o¶wietlenie terenu - mikroinstalacje Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisuj± Za³±czniki SIWZ- projekty budowlane, przedmiary robót.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45112720-8 |
45111291-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-09-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w niniejszym postêpowaniu dotycz±ce:
1) posiadania przez Wykonawcê zdolno¶ci technicznej i zawodowej tj. w przypadku niniejszego postêpowania Wykonawca:
a) zrealizowa³ nale¿ycie, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres jego dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na urz±dzaniu terenów rekreacyjnych i ka¿da by³a o warto¶ci minimum 150 000,00 z³ netto;
b) dysponuje nastêpuj±cymi osobami do realizacji zamówienia:
o kierownikiem budowy, którego skieruje do realizacji zamówienia, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w bran¿y konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeñ - 1 osoba.Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych, zgodnie
z art. 22 a PZP:
1) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy.
5) Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, podmiotu trzeciego, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego:
a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, o których mowa w punkcie 5.1 ust. 1) SIWZ.
c) Zobowi±zanie, o którym mowa w punkcie 5.3 ust. 1) SIWZ musi byæ z³o¿one w formie orygina³u
i podpisane przez te podmioty.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, Wykonawca sk³ada, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej oraz, w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ; Uwaga 3: Podmioty zagraniczne: Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 7.3. podpunkt a SIWZ sk³ada dokumenty wg zasad okre¶lonych w § 7 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia(Dz. U. 2016 poz. 1126) czyli dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê powy¿szych dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju odpowiadaj±cego wymaganiom okre¶lonym w pkt 5.1 podpunkt 1 a) SIWZ, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (Zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SIWZ); b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pe³nomocnictwo w przypadku: a) gdy prawo do reprezentacji Wykonawcy sk³adaj±cego i podpisuj±cego ofertê nie wynika z dokumentu rejestrowego, Wykonawca zobowi±zany jest do oferty do³±czyæ pe³nomocnictwo dla tej osoby. b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim: - reprezentowanie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego; - zaci±ganie zobowi±zañ w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego; - z³o¿enie oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê ustanowionego jako pe³nomocnika i przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne pe³nomocnictwo winno zostaæ za³±czone do oferty w formie orygina³u pe³nomocnictwa lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci:
1) w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ 1 zamówienia pn. zagospodarowanie dzia³ki nr 864 w Niech³oninie wadium w wysoko¶ci: 9 800,00 z³ (s³ownie: dziewiêæ tysiêcy osiemset z³otych)
2) w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ 2 zamówienia pn. zagospodarowanie dzia³ki nr 328 po³o¿onej w P³o¶nicy - wadium w wysoko¶ci 5 150,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy sto piêædziesi±t z³otych),
3) w przypadku sk³adania oferty na ³±cznie na czê¶æ 1 i 2 zamówienia wadium w wysoko¶ci
14 950,00 z³ (s³ownie: czterna¶cie tysiêcy dziewiêæset piêædziesi±t z³otych).
2. Forma wniesienia wadium:
1) forma pieniê¿na;
2) porêczenie bankowe, porêczenie spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancja bankowa;
4) gwarancja ubezpieczeniowa;
5) porêczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 .).
3. Sposób wniesienia wadium.
1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej:
a) nale¿y dokonaæ przelewu na rachunek bankowy zamawiaj±cego
nr 67 8215 1029 2002 0021 4609 0004 z dopiskiem: wadium w postêpowaniu na
Zagospodarowanie dzia³ki nr 864 w Niech³oninie oraz nr 328 po³o¿onej w P³o¶nicy - wadium na czê¶æ .......
b) nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert tj. do 05.02.2019 r. do godz. 10.00, przy czym za moment wniesienia wadium w pieni±dzu uznaje siê datê wp³ywu ¶rodków na konto Zamawiaj±cego,
c) wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje nieoprocentowanym na rachunku bankowym;
2) W przypadku wniesienia wadium w jednej z form okre¶lonej w pkt 9.2 pkt 2-5 SIWZ
a) dokument musi zawieraæ klauzule gwarantuj±ce bezwarunkow± wyp³atê na rzecz zamawiaj±cego w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP;
b) dokument musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±;
c) orygina³ gwarancji, porêczenia nale¿y z³o¿yæ najpó¼niej w dniu sk³adania ofert tj. do 05.02.2019r. do godz. 10.00 do godz. 1000 w Sekretariacie Zamawiaj±cego (I Piêtro).
4. Zamawiaj±cy zwraca wadium
a) niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a
i 5 PZP dotycz±cego przes³anek zatrzymania wadium;
b) niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
c) niezw³ocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
d) Zamawiaj±cy za¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ bankowych, porêczeñ kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, porêczeñ udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci winno zawieraæ:
a) wskazanie gwaranta lub porêczyciela (nazwa podmiotu udzielaj±cego gwarancji lub porêczenia),
b) wskazanie beneficjenta Gmina P³o¶nica
c) okre¶lenie terminu obowi±zywania gwarancji lub porêczenia (musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±),
d) okre¶lenie kwoty porêczenia lub gwarancji (musi byæ równa kwocie wadium),
e) gwarantowaæ wyp³atê nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie".
6. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania ustawy PZP zawarte w art. 45 i 46.
7. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawid³owy.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych
w ofercie;
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
termin realizacji zamówienia | 20,00 |
termin gwarancji | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne warunki postanowieñ umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak± Zmawiaj±cy ma zamiar zawrzeæ z Wykonawc± wybranym do realizacji zamówienia zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 10 SIWZ. 2. Umowa, która bêdzie podpisana w wyniku rozstrzygniêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, bêdzie zawiera³a wszystkie zapisy podane we wzorze umowy (Za³±cznik nr 10 SIWZ); 3. Wykonawca w ofercie zawiera o¶wiadczenie o zapoznaniu siê z warunkami umowy okre¶lonymi we wzorze - Za³±czniku nr 10 SIWZ i je akceptuje. 4. Zamawiaj±cy przewiduje dopuszczalne zmiany umowy we wzorze umowy Za³±cznik nr 10 SIWZ 5. Zamawiaj±cy, w przypadku wniesienia odwo³ania nie zawrze umowy do czasu og³oszenia przez Izbê wyroku lub postanowienia koñcz±cego postêpowanie.
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
1.Zamawiaj±cy w celu pokrycia ewentualnych roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy zabezpieczenia w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie; 2. Wykonawca wnosi zabezpieczenie w dniu podpisania umowy w jednej z form i na zasadach okre¶lonych w art. 148 PZP. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w innej formie ni¿ pieniê¿na, zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy musi obejmowaæ ca³y okres umowy oraz 30 dni od dnia zakoñczenia Umowy; 3. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego 67 8215 1029 2002 0021 4609 0004. W tytule przelewu nale¿y umie¶ciæ informacjê: "Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania - w postêpowaniu na Zagospodarowanie dzia³ki nr 864 w Niech³oninie oraz nr 328 po³o¿onej w P³o¶nicy czê¶æ ...... Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania za nale¿ycie wykonane przez Zamawiaj±cego. 4. Zamawiaj±cy zwróci w terminie okre¶lonym w pkt 16.3 SIWZ zabezpieczenie w wysoko¶ci 70%, pozosta³e 30% warto¶ci zabezpieczenia zostanie pozostawione na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady i gwarancji.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy okre¶la zakres przewidywanych zmian umowy zgodny z art. 144 ustawy PZP. W szczególno¶ci przewiduje: 1) zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotycz±cych procentowej stawki podatku od towarów i us³ug - zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto, - zmiana wynagrodzenia nast±pi o kwotê wynikaj±c± z ró¿nicy miêdzy dotychczasow±, a now± stawk± podatku od towarów i us³ug; 2) zmiana terminu realizacji w wyniku: a) dzia³ania Si³y Wy¿szej, tj. wydarzenie lub okoliczno¶æ o charakterze nadzwyczajnym, na któr± Wykonawca ani Zamawiaj±cy nie maj± wp³ywu; wyst±pieniu której Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wyst±pienia, Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli unikn±æ lub jej przezwyciê¿yæ; oraz która nie mo¿e byæ zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiaj±cemu .Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianê terminów okre¶la charakter si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej realizacjê umowy w terminie, okoliczno¶ci oraz termin jej zaistnienia oraz uzyskuje podpis inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzaj±cy zaistnienie dzia³ania si³y wy¿szej. - zmiana terminu nast±pi o czas wystêpowania tych zdarzeñ lub okoliczno¶ci, a w uzasadnionych przypadkach równie¿ o czas niezbêdny na usuniêcie skutków tych zdarzeñ lub okoliczno¶ci, b) wyst±pienia przeszkód atmosferycznych stanowi±cych anomalie pogodowe, które uniemo¿liwiaj± wykonanie robót w terminie okre¶lonym przez Wykonawcê w ofercie, w przypadku gdy wyst±pienie tych przeszkód uniemo¿liwia wykonanie robót w sposób zgodny z dokumentacj± projektow± i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz jednocze¶nie ich niewykonanie w zaplanowanym terminie uniemo¿liwia wykonanie ca³ego przedmiotu zamówienia w terminie lub powoduje konieczno¶æ wstrzymania innych robót, co uniemo¿liwia wykonanie ca³ego przedmiotu zamówienia w terminie. udowodnienie spoczywa na stronie, która wnioskuje o zmianê terminu wykonania zamówienia Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianê terminów okre¶la charakter anomalii pogodowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê umowy w terminie, okoliczno¶ci oraz termin ich zaistnienia oraz uzyskuje podpis inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzaj±cy zaistnienie dzia³ania anomalii pogodowej. 3) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekroczy 50 % warto¶ci zamówienia okre¶lonej w niniejszej umowie. 4) zmiany s± nieistotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych; 5) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ 15 % warto¶ci zamówienia okre¶lonej w niniejszej umowie;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-02-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Uczestnicy postêpowania maj± prawo wgl±du do tre¶ci protoko³u postêpowania oraz do tre¶ci z³o¿onych ofert od chwili ich otwarcia w trakcie prowadzonego postêpowania z wyj±tkiem dokumentów stanowi±cych tajemnice przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrze¿onych przez uczestników postêpowania. 2. Za³±czniki do protoko³u postêpowania s± jawne po zakoñczeniu postêpowania. 3. Udostêpniania informacji zainteresowanym odbywaæ siê bêdzie wg poni¿szych zasad: 4. Zamawiaj±cy udostêpnia wskazane dokumenty po z³o¿eniu pisemnego wniosku, 5. Zamawiaj±cy wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostêpnianych dokumentów; 6. Zamawiaj±cy wyznaczy cz³onka komisji, w którego obecno¶ci udostêpnione zostan± dokumenty; 7. Udostêpnianie informacji mo¿e mieæ miejsce w siedzibie Zamawiaj±cego oraz w czasie godzin jego urzêdowania. 8.Informacja dotycz±ca gromadzenia i przetwarzania danych osobowych pozyskanych przez Zamawiaj±cego bezpo¶rednio od osób fizycznych, których dane dotycz± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zagospodarowanie dzia³ki nr 864 w Niech³oninie oraz nr 328 po³o¿onej w P³o¶nicy zgodnie z art. 13 RODO1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: a) administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy P³o¶nica, 13-206 P³o¶nica ul. Dworcowa 52 b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie P³o¶nica jest: Pan Kamil Margalski adres mail: iod@plosnica.pl c) Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn, Zagospodarowanie dzia³ki nr 864 w Niech³oninie oraz nr 328 po³o¿onej w P³o¶nicy ZP.271.3.2.03.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. d) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; e) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z instrukcj± kancelaryjn± obowi±zuj±c± u Zamawiaj±cego, któr± okre¶la Za³±cznik do Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w spawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych tj. w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych przez okres 5 lat, a w przypadku danych osobowych pozyskanych od osób fizycznych dotycz±cych oferty najkorzystniejszej przez okres 10 lat. f) obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio od osób fizycznych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do danych osobowych pozyskanych od osób fizycznych w przedmiotowym postêpowaniu decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) Osoba fizyczna, której dane pozyskano w przedmiotowym postêpowaniu: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych; o na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO; i) nie przys³uguje osobie fizycznej, której dane pozyskano w przedmiotowym postêpowaniu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art 6 ust 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Zagospodarowaniu dzia³ki nr 864 w Niech³oninie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45112720-8, 45111291-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 20,00 |
Termin gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Zagospodarowaniu dzia³ki nr 328 po³o¿onej w P³o¶nicy |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45112720-8, 45111291-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 20,00 |
Termin gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI P£O¦NICA
wiêcej: przetargi P£O¦NICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Kozio³ek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pe³na nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO O¦RODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudow± budynku na Placówkê Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowo¶ci ¯ele¼nikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ¯EROMIN - RUTA
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.