eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-01-16



Ogłoszenie nr 505848-N-2018 z dnia 2018-01-16 r.

Urząd Gminy Kętrzyn: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, krajowy numer identyfikacyjny 53553400000, ul. ul. Kościuszki  2 , 11-400   Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7512474 w. 17, e-mail admidnitrator@bip.ketrzyn.sprint.com.pl, faks 897 512 746.
Adres strony internetowej (URL): bip.gminaketrzyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.gminaketrzyn.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.gminaketrzyn.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty mogą być składane wyłącznie w następujący sposób : drogą pocztową na adres Zamawiającego lub dostarczone do siedziby Zamawiającego, do pokoju nr 16.
Adres:
Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN
Numer referencyjny: RGG.271.6.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Kętrzyn, w sposób zapewniający : - osiągnięcie wymaganych poziomów recyklingu oraz przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami; - ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, przekazywanych do składowania. 2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności w zakresie przeładunku odpadów, ich transportu, dostarczania uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 3. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do : 1) odbioru z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kętrzyn wszystkich zbieranych odpadów komunalnych, zgodnie z wymaganą częstotliwością i zgodnie z harmonogramem; 2) niedopuszczania do wysypywania odpadów podczas załadunku i transportu oraz ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych ; 3) utrzymania właściwego stanu sanitarnego i technicznego pojazdów, urządzeń i pojemników; pojazdy muszą być zabezpieczone przed wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku, transportu, przeładunku; pojazdy, urządzenia i pojemniki muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego; 4) przekazywania Zamawiającemu za każdy okres rozliczeniowy (miesiąc) pisemnej informacji określającej masę zebranych odpadów, w tym : masę odpadów zmieszanych, rodzaj i masę frakcji odpadów zebranych selektywnie; 5) prowadzenia ewidencji odpadów, sprawozdawczości, w tym przekazywania Zamawiającemu sprawozdań podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, zgodnie z wymogami przepisów prawa; podstawą do sporządzenia sprawozdań jest prowadzona przez wykonawcę ewidencja odpadów i karty przekazania odpadów; 6) monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych; w przypadku stwierdzenia, że właściciel nieru-chomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane oraz sporządza na tą okoliczność informację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) w celu wydania przez Zamawiającego decyzji administracyjnej o zmianie wysokości opłaty; 7) przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, do regionalnej instalacji przetwa-rzania odpadów komunalnych właściwej dla regionu, zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2016-2022; 8) zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych w instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami oraz zasadą bliskości, o których mowa w art. 17 oraz 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.o odpadach (Dz.U.z 2016, poz. 1987 z późn.zm.) ; 9) osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, określonych przepisami prawa; 10) osiągnięcia, określonych przepisami prawa, poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 4. Odbiór odpadów. 4.1 Obowiązywać będzie system mieszany odbioru odpadów komunalnych, tj. workowo - pojemnikowy, zgodnie z zapisami SIWZ. Estetyczne i w dobrym stanie worki i pojemniki dostarczy właścicielom nieruchomości Wykonawca zamówienia, gwarantując im stały dostęp do pojemników i worków. Worki i pojemniki powinny być oznakowane w sposób jednoznacznie wskazujący przeznaczenie na odpady określonego rodzaju. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy. Worki zostaną przekazane nieodpłatnie wytwórcom odpadów. Wytrzymałość worków musi być odpowiednia dla niedopuszczenia do pękania worków podczas ich przenoszenia w stanie całkowitego napełnienia. Wykonawca jest zobowiązany również do odbioru odpadów znajdujących się poza pojemnikiem. Wykonawca będzie odbierał odpady tego samego dnia tygodnia z danej nieruchomości lub zbiorczego punktu odbioru odpadów, chyba, że dzień odbioru będzie przypadał na dzień wolny od pracy, wówczas następnego dnia. Wykonawca nie może odbierać odpadów w dni ustawowo wolne od pracy. 4.2 Miejsce odbioru odpadów przez Wykonawcę: a) nieruchomości wytwórców odpadów, wyposażone przez Wykonawcę w worki do zbiórki selektywnej i pojemniki na pozostałości ze zbiórki selektywnej - zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ; b) zbiorcze punkty odbioru odpadów (gniazda), wyposażone przez Wykonawcę w po- jemniki na pozostałości z segregacji i na odpady zbierane selektywnie - zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. Z zastrzeżeniem pkt 4.6 i 5.3 szacunkową liczbę osób objętych odbiorem odpadów oraz liczbę zbiorczych punktów odbioru odpadów określa załącznik Nr 6 do SIWZ. 4.3 Pozostałości ze zbiórki selektywnej odpadów oraz odpady zmieszane gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki wytwórcom odpadów dostarczy Wykonawca zamówienia. Wielkość pojemników : od 110 litrów do 1100 litrów. Wielkość i ilość pojemników musi być dostosowana do ilości odpadów powstających na nieruchomości i uzgodniona z Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i odbioru odpadów : - zabudowa jednorodzinna i zagrodowa - jeden raz na 2 tygodnie, - zabudowa wielorodzinna - jeden raz na tydzień . 4.4 Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym poza zbiorczymi punktami odbioru odpadów, oraz pojemnikowym w zbiorczych punktach odbioru odpadów. Wykonawca nie może mieszać ze sobą odpadów zebranych selektywnie oraz mieszać ich z innymi odpadami. Worki i pojemniki dostarczy wytwórcom odpadów Wykonawca zamówienia. Wielkość pojemników : od 110 litrów do 1100 litrów . Wielkość worków : co najmniej 60 litrów. Wielkość i ilość pojemników oraz ilość worków muszą być dostosowane do ilości zbieranych odpadów i uzgodniona z Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i odbioru odpadów : - szkło : jeden raz w miesiącu, - odpady zielone i biodegradowalne : jeden raz w tygodniu z zabudowy wielorodzinnej i raz na dwa tygodnie z zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej; - pozostałe odpady zbierane selektywnie - jeden raz na 2 tygodnie. 4.4.1 Rodzaje pojemników, w jakie wykonawca wyposaży zbiorcze punkty odbioru odpadów, zgodnie z pkt 4.2 lit. b : - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriało- wych i metalu, - niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - brązowy - do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych, - zielony - do szkła, - pojemnik na pozostałości ze zbiórki selektywnej. 4.4.2 Rodzaje worków i pojemników, w jakie Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość, zgodnie z pkt 4.2 lit. a : a) worki : - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych i metalu, - niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - brązowy - do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych, - zielony - do szkła, b) pojemnik na pozostałości ze zbiórki selektywnej. 4.4.3 Odbiór przeterminowanych leków i chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne, realizowany będzie przez Wykonawcę poprzez odbieranie tych odpadów od właścicieli nieruchomości i złożonych w zbiorczych punktach odbioru odpadów- zbiórka objazdowa w ustalonych z Zamawiającym terminach. Częstotliwość załadunku i odbioru odpadów- zgodnie z ofertą Wykonawcy lecz nie rzadziej niż 2 razy w okresie realizacji zamówienia. 4.5 Na wniosek zamawiającego Wykonawca wyposaży, wskazane nieruchomości lub zbiorcze punkty odbioru odpadów, w pojemniki na popiół. Wielkość pojemników : od 110 litrów do 1100 litrów. Wielkość pojemników dla konkretnych nieruchomości lub zbiorczych punktów odbioru odpadów wskaże zamawiający. Szacunkowa liczba pojemników na popiół: 110 litrów - 100 szt., 1100 litrów - 50 szt. Częstotliwość załadunku i odbioru odpadów - jeden raz na 2 tygodnie. 4.6 Po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową . Szczegółową lokalizację na terenie gminy zbiorczych punktów odbioru odpadów wykonawca uzgodni z zamawiającym . Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby tych punktów (gniazd) w stosunku do ich liczby podanej w załączniku Nr 6 do SIWZ. Zmiana liczby gniazd nie stanowi zmiany warunków umowy. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po podpisaniu umowy sporządzić harmonogram odbioru odpadów i przedstawić go Zamawiającemu do akceptacji . 5. Wielkość zamówienia. 5.1 Szacunkowe dane określające wielkość przedmiotu zamówienia zawarte są w załączni- ku Nr 6 do SIWZ. 5.2 Szacunkowa ilość odpadów objętych zamówieniem - 650 ton. Zmiana ilości odpadów nie stanowi zmiany warunków zamówienia. 5.3 Na wniosek zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany odbierać odpady również z nieruchomości zamieszkałych, wskazanych przez Zamawiającego, a nie ujętych w załączniku Nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby nieruchomości zamieszkałych, z których odbierane będą odpady. 5.4 Na wniosek Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany do dodatkowego odbioru odpadów, tj. odbioru poza harmonogramem i zbiórką objazdową. Liczba tych odbiorów będzie równa liczbie wskazanej w ofercie wykonawcy. Liczba ta jest liczbą zbiorczych punktów odbioru odpadów, liczbą adresów lub łącznie liczbą zbiorczych punktów odbioru odpadów i adresów, wskazanych przez Zamawiającego. Odbiór dodatkowy obejmuje rodzaje odpadów objęte zamówieniem. 6. Za realizację zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane przez Zamawiającego po upływie każdego okresu rozliczeniowego, tj. miesiąca. Jeżeli okres realizacji zamówienia nie będzie obejmował pełnego miesiąca kalendarzowego, wynagrodzenie Wykonawcy za ten miesiąc będzie proporcjonalne do długości okresu świadczenia usługi. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy będzie zgodna z ofertą wykonawcy, z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian, określonych w SIWZ. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie Wykonawcy w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy lecz nie krótszym niż 14 dni i nie dłuższym niż 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów 90.51.31.00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00-3 Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami 8. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ wraz z załącznikami stosuje się obowiązujące przepisami prawa, a w szczególności przepisy: - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017r. poz.1289 z późn. zm.), - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 z późn.zm.), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r., w sprawie szczegóło- wych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r., poz. 122), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 roku roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2016r., poz. 2167) - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. Poz. 676); - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegóło- wego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017r. Poz.19), oraz UCHWAŁĘ NR XXIII/524/16 SEJMIKU WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2016-2022 (Dziennik Urzędowy Województwa warmińsko-mazurskiego z dnia 20 stycznia 2017 r. poz. 372 ). 9. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. osób : a) wykonujących czynności załadunku i rozładunku odpadów, b) obsługujących pojazdy służące wykonaniu zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kętrzyn;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalne zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje łącznie: - co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, w tym pojazdem o ładowności do 2,5 tony do odbioru odpadów z zabudowy rozproszonej i kolonijnej, do której dojazd nie jest możliwy dużymi i ciężkimi pojazdami ze względu na skrajnię dróg i stan nawierzchni gruntowej (szczególnie w okresie wiosennym), - co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, - bazą magazynowo - transportową usytuowaną w Gminie Kętrzyn, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Kętrzyn, na terenie, do którego posiada tytuł prawny, - pojemnikami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Wymienione wyżej pojazdy oraz baza magazynowo - transportowa muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunych od właścicieli nieru- chomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzajace, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbie - rania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kętrzyn; b) wykaz narzędzi, wyposażenia lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wzór wykazu stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2018.01.24 do godz. 10:00. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 4 000,- PLN, słownie : cztery tysiące, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wymagane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę w przypadku formy pieniężnej wadium. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 71 2030 0045 1110 0000 0287 4780, z tytułem: WADIUM "Przetarg na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kętrzyn ". Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w wymaganym terminie znajdować się będzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 7. Zatrzymanie wadium nastąpi w przypadkach wynikających z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Oferty wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą wadium w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Częstotliwość zbiórki objazdowej20,00
Termin płatności faktur10,00
Liczba dodatkowych odbiorów odpadów10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy i dopuszczalne są wyłącznie w granicach nienaruszających art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy dopuszczalne są następujące istotne zmiany zawartej umowy: a) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy : w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, wynagrodzenie brutto będzie równe dotychczasowemu wynagrodzeniu netto, powiększonemu o kwotę podatku Vat, wynikającą z zastosowania nowej stawki; b) ) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy: w przypadku zmiany ceny w RIPOK właściwej dla regionu (regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych) w stosunku do ceny obowiązującej w dniu zawarcia niniejszej umowy - zmiana wynagrodzenia o procentowy wskaźnik zmiany ceny w RIPOK; wskaźnik zmiany ceny w RIPOK będzie równy procentowej zmianie średniej ważonej cen wszystkich frakcji odpadów dostarczonych do RIPOK na podstawie niniejszej umowy; do obliczenia w/w średniej ważonej cen przed zmianą ceny w RIPOK i po zmianie ceny w RIPOK będą przyjmowane ilości odpadów przekazanych do RIPOK przed dniem zmiany ceny w RIPOK; c) w zakresie dotyczącym zmiany sposobu realizacji zamówienia, jeżeli zmiana sposobu realizacji zamówienia podyktowana jest zmianami przepisów prawa, w tym prawa miejscowego i nie prowadzi do wzrostu kosztów ponoszonych przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.