eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzREMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH ORAZ POMIESZCZEŃ II i III PIĘTRA ORAZ KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKU NR 24 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEGIONÓW 52 W GRUDZIĄDZU sprawa nr 12/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-24

Ogłoszenie nr 50587 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.

Grudziądz: REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH ORAZ POMIESZCZEŃ II i III PIĘTRA ORAZ KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKU NR 24 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEGIONÓW 52 W GRUDZIĄDZU sprawa nr 12/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29469-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32900-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków  3, 86300   Grudziądz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22, e-mail przetargi@13wog.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finsów Publicznych - Wojsko

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH ORAZ POMIESZCZEŃ II i III PIĘTRA ORAZ KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKU NR 24 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEGIONÓW 52 W GRUDZIĄDZU sprawa nr 12/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

12/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest remont węzłów sanitarnych oraz pomieszczeń II i III piętra oraz klatek schodowych w budynku nr 24 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów 52 w Grudziądzu, zgodnie z określonymi wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót oraz na warunkach określonych przez Zamawiającego. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających w szczególności na wymianie instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymianie urządzeń sanitarnych, wymianie grzejników i rur c.o., wymianie skrzynek rozdzielnicowych, wymianie przewodów, gniazd i włączników, wymianie opraw oświetleniowych, wymianie części stolarki drzwiowej i okiennej, robotach murarskich, izolacjach przeciwwilgociowych pionowych i poziomych pomieszczeń natryskowych, skuciu i wykonaniu nowych tynków wewnętrznych, ułożeniu płytek ściennych i podłogowych, naprawie stolarki okiennej, robotach malarskich, wykonaniu warstwy wyrównującej pod ułożenie wykładzin, wymianie wykładzin, wywozie i utylizacji odpadów. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i na swój koszt. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45262522-6 - roboty murarskie KOD CPV: 45421100-5 - instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie KOD CPV: 45431000-7 - kładzenie płytek KOD CPV: 45432111-5 - kładzenie wykładzin elastycznych KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45232460-4 - roboty sanitarne KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ogólne warunki umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45262522-6, 45421100-5, 45410000-4, 45431000-7, 45432111-5, 45442100-8, 45232460-4, 45310000-3, 90500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na fakt, że cena oferty z najniższą ceną przewyższa o 150.208,95 zł kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższa ceną.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT536999.32
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.