Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Tarnowskie Góry: OBSŁUGA TECHNICZNA URZĄDZEŃ I INSTALACJI DŹWIGOWYCH
Numer ogłoszenia: 505944 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA TECHNICZNA URZĄDZEŃ I INSTALACJI DŹWIGOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna urządzeń i instalacji dźwigowych w obiektach Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A., zlokalizowanych w Tarnowskich Górach przy ulicy: Pyskowickiej 47-51, Opolskiej 21. 2. Zakres prac przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń i instalacji dźwigowych: 2.1.Konserwacja dźwigów: a) osobowych: liczba przystanków 7 1szt liczba przystanków 2 1szt b) szpitalnych: liczba przystanków 7 2szt liczba przystanków 2 1szt c) platforma dla osób niepełnosprawnych 1 szt 2.2. Wykonanie napraw i remontów wykraczających poza zakres konserwacji, jakie okażą się niezbędne do utrzymania w ruchu urządzeń dźwigowych. Pomiary luzów reduktorów, pomiary elektryczne ochronne. Wykonawca przeprowadzać będzie czynności konserwacyjne, zgodnie z wymogami instrukcji obsługi technicznej i eksploatacji opracowanej przez producenta oraz Warunkami Technicznymi DT-DE-90 WO-E, nie rzadziej niż co 30 dni. W przypadku awarii ustala się termin na jej usunięcie do 3 dni od momentu zgłoszenia awarii telefonicznie lub drogą emailową lub faxową. 2.3. Udział w nadzwyczajnych badaniach U.D.T. Powyższe czynności wykonywane będą na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego. 2.4. Udział w badaniach okresowych prowadzonych przez U.D.T. nieodpłatnie. 2.5. Obowiązek prowadzenia stałej konserwacji dźwigów wynika z Przepisów Dozoru Technicznego DT-DE-91 WP-1-4 oraz instrukcji konserwacji IL-1. 2.6. Konserwatorami dźwigów mogą być wyłącznie osoby, które: posiadają kwalifikacje określone Przepisami Dozoru Technicznego, złożyły egzamin z wynikiem pozytywnym uzyskując uprawnienia i zostały dopuszczone do sprawowania konserwacji dźwigów przez właściwy Inspektorat Dozoru Technicznego. 2.7. Konserwacja dźwigu obejmuje czynności: czyszczenie, oględziny wg Wymogów Przepisów Dozoru Technicznego oraz obowiązujących instrukcji konserwacji, smarowanie poszczególnych elementów i zespołów oraz uzupełnieniem smarów i olejów, kontrola i regulacja poszczególnych mechanizmów i zespołów, dociąganie nakrętek , śrub, wkrętów itp., drobnymi naprawami i wymianą niektórych części. 2.8. Zakres czynności konserwacyjnych: 1. Reduktor - wciągarka oględziny przekładni, ślimak - ślimacznica, sprawdzenie stanu oleju, sprawdzenie zagłębienia się lin w kole ciernym, sprawdzenie sprzężenia ciernego uzupełnienie oleju i smarowanie łożysk. 2. Układ hamulcowy sprawdzenie stanu okładzin szczęk hamulcowych, regulacja hamulca, sprawdzenie działania luzownika - regulacja, smarowanie sworzni. 3. Silnik sprawdzenie zamocowania i ustawienia silnika, sprawdzenie stanu oleju w panewkach, sprawdzenie na tulejach gumowych sprawdzenie mocowania przewodów w puszcze zaciskowej - dokręcenie luźnych. 4. Koło zdawcze sprawdzenie stanu rowków, sprawdzenie pracy łożysk tocznych, smarowanie łożysk. 5.Ogranicznik prędkości sprawdzenie działania kontaktu, uzupełnienie smaru w punktach smarowniczych. 6.Aparatura przekaźnikowa sprawdzenie mocowania przewodów na przekaźnikach i listwie zaciskowej - dokręcenie luźnych, sprawdzenie działania i usunięcie przyczyny iskrzenia styków, czyszczenie i regulacja styków. 7.Aparatura stycznikowa sprawdzenie mocowania przewodów na stycznikach i listwie zaciskowej - dokręcenie luźnych, sprawdzenie stanu styków - czyszczenie lub wymiana, sprawdzenie bezpieczników - dokręcenie lub wymiana wkładek topikowych, sprawdzenie działania elementów tablicy stycznikowej - przełączniki, przyciski. 8.Wyłącznik nadmiarowy sprawdzenie mocowania przewodów - dokręcenie luźnych, sprawdzenie działania styków - czyszczenie i regulacja styków. Sprawdzenie prawidłowości ustawień zakresu wyłącznika termicznego, sprawdzenie stanu oleju. 9.Rozdzielnica dźwigowa sprawdzenie mocowania przewodów - dokręcenie luźnych, sprawdzenie bezpieczników - dokręcenie lub wymiana wkładek topikowych. 10.Kabina sprawdzenie stanu rolek lub suwaków, regulacja ustawienia prowadników, sprawdzenie mocowania lin nośnych, sprawdzenie i regulacja zamocowania linki ogranicznika zatrzasku, sprawdzenie działania mechanizmu chwytaczy, sprawdzenie stanu mechanizmu zakleszczającego, sprawdzenie zamocowania linki ogranicznika w bębnie chwytaczy, sprawdzenie stanu i działania kontaktów na kabinie i pod kabiną, czyszczenie wzierników fotodiod, sprawdzenie mocowania i regulacja ustawienia fotoimpulsatora, sprawdzenie działania elementów kasety rewizyjnej, sprawdzenie mocowania kabla zwisowego, sprawdzenie działania przycisków kasety dyspozycji, sprawdzenie sygnału alarmowego, sprawdzenie oraz regulacja działania i współpracy z ryglami krzywki ruchomej, sprawdzenie stanu i uzupełnienie oleju w elektromagnesie krzywki ruchomej. 11.Przeciwwaga sprawdzenie prowadników przeciwwagi, regulacja ustawienia prowadników, sprawdzenie mocowania lin nośnych, sprawdzenie głośności pracy przeciwwagi. 12.Szyb kontrola mocowania prowadnic, kontrola mocowania i ustawienia przysłonek, sprawdzenie stanu i działania wyłączników końcowych i krańcowych oraz regulacja ustawienia, kontrola zamocowania kabla zwisowego w szybie, kontrola i regulacja amortyzatorów, sprawdzenie stanu i działania kontaktów drzwi i rygli, sprawdzenie działania elementów kaset wezwań, sprawdzenie i regulacja dokładności zatrzymania się kabiny, smarowanie oraz regulacja rygli, smarowanie prowadnic. 13.Podszybie sprawdzenie stanu działania wyłącznika sterowania i kontaktu obciążki, smarowanie obciążki, czyszczenie podszybia. 14.Liny sprawdzenie stanu lin nośnych, sprawdzenie wydłużania się lin nośnych, sprawdzenie stanu linki ogranicznika. 15.Maszynownia sprzątanie maszynowni, odkurzanie aparatury sterowniczej. 3. Zamawiający zobowiązuje się do: a) zapewnienia Wykonawcy dostępu do urządzeń dźwigowych objętych niniejszą umową w sposób umożliwiający prawidłowe i bezpieczne prowadzenie prac będących przedmiotem umowy, b) niedokonywanie żadnych zmian i przeróbek w urządzeniach, których dotyczy przedmiot umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: a) wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością, b) wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art.10 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane, oraz posiadające stosowne atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne, które dostarczy Zamawiającemu, c) wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z ustawą z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym, tekst jednolity Dz. U. 2013, poz. 963 wraz z właściwymi przepisami wykonawczymi do ustawy. d) prowadzenia książki konserwacji i napraw urządzeń objętych umową..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr [D] do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr [D] do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr [D] do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr [D] do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr [D] do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] 2. Wzór oświadczeń - część [D] 3. Wzór oświadczeń - część [E]
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje niższą cenę, lub zmiana taka będzie korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S A ul. Pyskowicka 47-51 42-612 Tarnowskie Góry, Dział zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S A ul. Pyskowicka 47-51 42-612 Tarnowskie Góry Budynek administracji - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. "
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
- "Remont dróg gminnych w Tarnowskich Górach - ul. Siewierska"
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO III
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu do budynków Międzygminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa platformy i dźwigów osobowych zlokalizowanych w budynkach objętych zarządem ZZK we Wrocławiu.
- Prowadzenie konserwacji oraz pogotowia dźwigowego urządzeń dźwigowych znajdujących się w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
- Usługi w zakresie wykonywania konserwacji i napraw dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych TBS Wrocław Sp. z o. o. oraz całodobowego dyżuru pogotowia dźwigowego i usuwania usterek
- Świadczenie usług konserwacyjnych oraz usuwanie awarii urządzeń dźwigowych w komunalnych budynkach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Ozn. sprawy: DNZP.261.62.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.