eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDOSTAWA PRASY NA 2014 ROK DLA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W KIELCACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Kielce: DOSTAWA PRASY NA 2014 ROK DLA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W KIELCACH
Numer ogłoszenia: 505952 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach , Aleja IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421534, faks 41 3421834.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRASY NA 2014 ROK DLA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W KIELCACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy w 2014 roku tj. dzienników, tygodników, miesięczników i innych wydawnictw periodycznych dla poszczególnych wydziałów / biur / komórek organizacyjnych Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach do siedziby Zamawiającego na adres: al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport prasy na koszt i ryzyko Wykonawcy wraz z dostawą i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Dostarczany przez Wykonawcę przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy i kompletny 4. Wykonawca z zachowaniem należytej staranności dostarczać będzie zamówione w prenumeracie tytuły w odpowiedniej ilości i asortymencie, zapewniając ciągłość prenumeraty i terminową dostawę. 5. Wykonawca zobowiązany jest do segregowania dostarczanej prasy na 3 pakiety tj.: dzienniki, tygodniki, miesięczniki i pozostałą prasę . 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania prasy Zamawiającemu wg następujących zasad: a) Dzienniki będą dostarczane Zamawiającemu w dniu ich ukazania się na rynku (poniedziałek - piątek) w godzinach 6oo - 7oo do siedziby Zamawiającego. Dzienniki ukazujące się w dzień wolny od pracy Zamawiającego będą dostarczane Zamawiającemu pierwszego dnia roboczego po dniu wolnym. O konieczności dostarczenia dzienników w dzień inny niż powszedni (tj. poniedziałek - piątek) Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie przez Zamawiającego z co najmniej 5-cio dniowym wyprzedzeniem. b) Tygodniki będą dostarczane Zamawiającemu w terminie max. 2 dni od dnia ukazania się ich na rynku. W przypadku, gdy drugi dzień jest dniem wolnym od pracy Zamawiającego, Wykonawca dostarczy je w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym. c) Miesięczniki i pozostała prasa będzie dostarczana Zamawiającemu w terminie max. 5 dni od dnia ukazania się na rynku. W przypadku, gdy piąty dzień jest dniem wolnym od pracy Zamawiającego Wykonawca dostarczy prasę w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania dowodów dostawy dla każdego pakietu oddzielnie, które stanowić będą potwierdzenie dostaw wymienionych w nich tytułów prasy. Dokumenty te stanowić będą podstawę do dokonywania rozliczeń finansowych między Zamawiającym a Wykonawcą. 8. Dostarczona przez Wykonawcę prasa, która nie jest objęta umową traktowana będzie przez Zamawiającego jako dostawa prasy bezpłatnej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia Uwaga: Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku gdy ulegnie zmianie stawka podatku VAT- w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia za cenę inną, odpowiednio zmienioną niż wskazana w jego Ofercie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy - w takiej sytuacji termin wykonania umowy przedłuży się o czas trwania całego zdarzenia. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) niedostępności na rynku gazet i czasopism spowodowanej zaprzestaniem wydawania ich lub wycofaniem z rynku tych produktów - w takiej sytuacji Zamawiający zrezygnuje z tych wydawnictw; 2) zmiany ilości zamawianych egzemplarzy, nazw tytułów i rodzajów gazet i czasopism - w ramach pakietów przewidzianych mniejszą umową - polegających na rezygnacji z danego tytułu lub ilości egzemplarzy w ramach danego tytułu lub polegających na rezygnacji z danego tytułu lub zmniejszenie ilości egzemplarzy danego tytułu na rzecz zwiększenia ilości egzemplarzy innego tytułu - w takiej sytuacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na 7 dni wcześniej o planowanej zmianie. 4. Zamawiający dokona w terminie 14 dni zmian postanowień umowy, z przyczyn o którym mowa w ust. 3 pkt 1, jeśli wpłynie do niego wniosek Wykonawcy z prośbą o weryfikację warunków umowy. 5. O zmianach, o których mowa w ust. 3 Zamawiający będzie informował Wykonawcę w formie elektronicznej na adres e-mail:___________________ lub faksem na nr:. ___________________ 6. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana polegająca wyłącznie na zmianie tytułów dostarczanej prasy to jest w przypadku kontynuacji wydawnictwa pod innym tytułem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kielce.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, Biuro Administracyjno-Gospodarcze, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, budynek A, pokój nr 337.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, Biuro Administracyjno-Gospodarcze, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, budynek A, pokój nr 337.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.