Ogłoszenie z dnia 2005-09-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gidle: dostawa 10000 tys. sztuk kaset styropianowych do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle, do kontaktów: Karol Cudak, Niesulów 3, 97-540 Gidle, woj. łódzkie, tel. (034) 327 29 70, fax (034 ) 327 29 70, e-mail: gidle@lasykatowice.com.pl, http://www.lasykatowice.com.pl/gidle. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 10000 tys. sztuk kaset styropianowych do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa 5000 tyś sztuk kaset styropianowych o pojemności około 300 cm3 oraz 5000 tyś sztuk o pojemności około 200 cm3 do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym. Szczegółowe informacje dotyczące produktu zawarte są w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nadleśnictwo Gidle szkółka leśna Sowin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.16.00.00 - Tworzywa sztuczne w formach podstawowych Kod CPV wg słownika 2008: 24.50.00.00 - Tworzywa sztuczne w formach podstawowych Oryginalny kod CPV: 24.16.30.00 - Polimery styrenu w formach podstawowych Kod CPV wg słownika 2008: 24.53.00.00 - Polimery styrenu w formach podstawowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 10.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości określonej w SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Szczegółowe warunki finansowania i płatności określone zostały we wzorzez umowy załączonym do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: wg. SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: wg. SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wg. SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP16/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.11.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Nadlesnictwa Gidle, przelewem lub przesyłką za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.11.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.11.2005, godzina 11:00, Siedziba Nadleśnictwa Gidle , Niesulów 3 sala narad pokój nr 101.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.09.2005.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawa opakowań z włókniny i krepiny
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.