Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-08
Siemianowice Śląskie: Naprawa, remont i konserwacja urządzeń zabawowych oraz utrzymanie placów zabaw będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie.
Numer ogłoszenia: 50599 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa, remont i konserwacja urządzeń zabawowych oraz utrzymanie placów zabaw będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy usługi polegającej na naprawie, remoncie i konserwacji urządzeń zabawowych oraz utrzymaniu placów zabaw będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie, zlokalizowanych na terenie: 1. Parku Miejskiego część I - ul. Parkowa, 2. Parku Miejskiego część II - ul. Chopina, 3. Zieleńca Dorotka - Aleja Sportowców, 4. Osiedla Ptasiego - ul. Żurawia, 5. Parku Pszczelnik - Aleja Sportowców, 6. Parku Górnik - ul. Oświęcimska, 7. Parku Bytkowskiego - ul. Królowej Jadwigi, 8. Zieleńca przy ul. Waryńskiego - Plac Skargi, 9. Osiedla Tuwim- Korfantego (Skate Park), 10. Okolic ul. Szeflera, 11. Okolic ul. Matejki ( na przeciw budynku nr 20), 12. Przełajki ul. Rzeczna, 13. Nowego Światu ul. Michałkowicka. Zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia na wszystkich wyszczególnionych placach zabaw obejmuje: 1. naprawę uszkodzonych urządzeń zabawowych zgodnie z Dodatkami 4a-4ł; 2. doposażenie w nowe zabawki, według Dodatków nr 4 a - 4 ł do SIWZ; 3. bieżący nadzór placów zabaw - codzienna kontrola stanu technicznego i sprawności urządzeń zabawowych, zamiatanie wskazanych powierzchni, podgarnianie i uzupełnienie piasku w piaskownicach, dbanie o jego czystość, utrzymywanie porządku na placach - zbieranie papierów, opróżnianie koszy na śmieci, wywóż nieczystości - zagospodarowanie ich we własnym zakresie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm), 4. bieżące naprawy urządzeń zabawowych ( po zatwierdzeniu przez Zamawiającego konieczności realizacji naprawy wpisem do dziennika budowy).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % jego wartości - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówień uzupełniających może być naprawa, remont i konserwacja urządzeń zabawowych oraz utrzymanie placów zabaw będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie, tj.: 1. naprawa uszkodzonych urządzeń zabawowych, 2. doposażenie w nowe zabawki, 3. bieżący nadzór placów zabaw - codzienna kontrola stanu technicznego i sprawności urządzeń zabawowych, zamiatanie wskazanych powierzchni, podgarnianie i uzupełnienie piasku w piaskownicach, dbanie o jego czystość, utrzymywanie porządku na placach - zbieranie papierów, opróżnianie koszy na śmieci, wywóż nieczystości - zagospodarowanie ich we własnym zakresie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm), 4. bieżące naprawy urządzeń zabawowych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, ul. Michałkowicka 105, pokój nr 17 lub za zaliczeniem pocztowym po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 27,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie, w Biurze Obsługi - Kancelarii Podawczej przy ul. Michałkowickiej 105..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa urządzeń i zabawek na placach zabaw na terenie placówek oświatowych Dzielnicy Targówek wraz z wymianą piasku w piaskownicach
- Utrzymanie terenów placów zabaw oraz małej architektury na terenie Gminy Miasto Świnoujście
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.