eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobyłkaOCHRONA I DOZÓR MIENIA PRZEMYSŁOWEGO INSTYTUTU MASZYN BUDOWLANYCH Sp. z o.o..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Kobyłka: OCHRONA I DOZÓR MIENIA PRZEMYSŁOWEGO INSTYTUTU MASZYN BUDOWLANYCH Sp. z o.o..
Numer ogłoszenia: 506094 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238323 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych Sp. z o.o., ul. Napoleona 2, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-23-26, faks 0-22 786-18-30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziału Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA I DOZÓR MIENIA PRZEMYSŁOWEGO INSTYTUTU MASZYN BUDOWLANYCH Sp. z o.o...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Ochrona i dozór mienia Przemysłowego Instytutu Maszyn Budowlanych Sp. z o.o., położonego w Kobyłce przy ul. Napoleona 2. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania zadania podwykonawcom. W takiej sytuacji Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 2. Świadczenie usług odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy z 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 tekst jednolity ze zm.) o ochronie osób i mienia oraz Rozporządzenia MSWiA z dnia 17 listopada 1998 r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz. U. z 1999 r. Nr 4, poz. 31 z późniejszymi zmianami) i obejmuje całodobowy nadzór nad obiektami Zamawiającego przez wszystkie dni kalendarzowe okresu realizacji zamówienia. 3. W czasie trwania każdej zmiany na terenie chronionym musi być: a. w dzień 2 pracowników ochrony w tym 1 pracownik z licencją I stopnia w godz. 6:00 - 18:00, b. w nocy 2 pracowników ochrony w tym 1 pracownik z licencją I stopnia w godz. 18:00 - 6:00. c. w godz. 19:00 - 7:00dodatkowo 1 pracownik ochrony 4. Do zadań pracowników Wykonawcy należeć będzie zapewnienie bezpieczeństwa osób oraz ochronę mienia na terenie i w obiektach Zamawiającego poprzez: 4.1. Nadzorowanie i kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego odbywającego się przez bramę wjazdową i furtkę od ul. Napoleona (przy ul. Polnej) całodobowo i przez furtkę od ul. Napoleona od strony stacji PKP Kobyłka-Ossów w godz. 630 - 730 i 1430 - 1530 w dni 1 z 8 robocze. Zamawiający wyraża zgodę na wyrywkowe kontrole zawartości bagażników samochodów wjeżdżających i opuszczających teren Zamawiającego. 4.2. Ochronę przed włamaniem do obiektów. 4.3. Ochronę przed kradzieżą lub uszkodzeniem wyposażenia i dokumentów. 4.4. Kontrolowanie przepustek stałych pracowników Zamawiającego oraz firm wynajmujących, wchodzących i wjeżdżających na teren Zamawiającego prywatnymi samochodami. 4.5. Wydawanie i ewidencjonowanie przepustek jednorazowych dla samochodów wjeżdżających na teren Zamawiającego oraz osób obcych wchodzących na teren Zamawiającego i udzielanie im stosownych informacji. 4.6. Ewidencjonowanie, gromadzenie i przekazywanie na koniec każdego miesiąca do Działu Księgowości i Płac (FK) dokumentów dotyczących wwożonych i wywożonych materiałów i urządzeń takich jak: - przepustka materiałowa wg ogólnie stosowanego wzoru, - dowód sprzedaży lub zakupu, - wydanie na zewnątrz (WZ), - jednorazowe przepustki materiałowe, - list przewozowy wg wzoru ogólnie stosowanego. 4.7. Wydawanie i przyjmowanie kluczy od wskazanych pomieszczeń wg wykazu pracowników upoważnionych do pobierania kluczy oraz prowadzenie ewidencji pobrań kluczy za pokwitowaniem. 4.8. Stałe patrolowanie terenu i obiektów oraz miejsc szczególnie zagrożonych wraz z opisem obchodów w książce pełnienia dyżurów. 4.9. Interweniowanie w przypadkach zagrożenia osób lub zakłócenia porządku i ładu oraz nie wpuszczanie na teren osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, akwizytorów oraz osób o podejrzanym wyglądzie. 4.10. Zamykanie po godz. 16:00 i otwieranie o godz. 6:40 w dni robocze drzwi do budynków Łącznik i Laboratorium i w przypadku potrzeby innych budynków. 4.11. Interweniowanie w przypadkach zakłócenia porządku i ładu na terenie i w obiektach Zamawiającego. 4.12. Włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego oraz wyłączanie oświetlenia wewnętrznego w holach wejściowych. 4.13. Sprawdzanie zamknięcia drzwi do pomieszczeń biurowych po godzinach pracy komórek organizacyjnych Zamawiającego i odnotowanie kontroli. W przypadku nie zamkniętych drzwi - zamknięcie ich i wpisanie tej czynności do książki raportów. 4.14. Sprawdzanie stanu obiektów, terenu oraz zabezpieczeń technicznych t.j. drzwi do budynków i pomieszczeń biurowych, zamków, kłódek, plomb, okien ogrodzenia, alarmów, oświetlenia oraz zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki mogące zawierać ładunek wybuchowy. 4.15. Ochrona strefy bezpieczeństwa i kancelarii tajnej oraz prowadzenie ewidencji przebywania osób w strefie bezpieczeństwa. 4.16. Wykonywanie pracy w ubraniu służbowym (umundurowanie, identyfikator). 4.17. Prowadzenie książki raportów przejmowania i zdawania dyżuru. 4.18. Dokonywania wpisów wszystkich zaistniałych zdarzeń i nieprawidłowości. 4.19. Sporządzanie raportów i przedstawianie ich raz w tygodniu Prezesowi Zarządu Dyrektorowi Naczelnemu. 4.20. Przestrzeganie regulaminu, przepisów bhp i p.poż. 4.21. Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji przesyłek adresowanych do Zamawiającego, po godz. pracy i w dni wolne od pracy. 4.22. Sprawdzanie, czy pracownicy Zamawiającego, którzy zostają po godzinach pracy, mają pisemne zezwolenie od kierownika komórki organizacyjnej oraz Prezesa Zarządu Dyrektora Naczelnego na przebywanie w budynku. 4.23. Współpraca z Policją oraz Strażą Pożarną. 4.24. Bieżące i niezwłoczne informowanie o nieprawidłowościach i wypadkach nadzwyczajnych Pana Mirosława Cegiełkę. 4.25. Stosowanie się do bieżących wytycznych Ministerstwa Skarbu Państwa w sprawie ochrony fizycznej jednostek podległych za pośrednictwem Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych. 5. Trzech pracowników Wykonawcy winno posiadać poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone, Wykonawca dostarczy stosowne poświadczenie przed rozpoczęciem wykonania usługi. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego powiadomienia odpowiednich organów oraz osobę 2 z 8 wyznaczoną przez Zamawiającego, o zaistniałym przestępstwie, pożarze itp. Oraz zabezpieczenia miejsca, w którym zdarzenie nastąpiło. 7. Wykonawca we własnym zakresie zapewni: 7.1. Umundurowanie własnych pracowników z widocznym identyfikatorem firmowym. 7.2. Wyposażenie pracowników w rower, latarki i środki łączności między pracownikami pełniącymi dozór oraz z patrolem interwencyjnym, a pracownika z licencją dodatkowo w środki przymusu bezpośredniego tj. gaz, pałkę, paralizator i kajdanki. 8. Wykonawca ponosi koszty naprawy szkód powstałych w czasie pełnienia dyżurów przez pracowników Wykonawcy, w szczególności spowodowanych kradzieżą lub kradzieżą z włamaniem. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy, którym zostało powierzone wykonywanie obowiązków. 10. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za straty materialne pracowników Zamawiającego (np. kradzież telefonu komórkowego, pieniędzy itp.). 11. Podstawowym dokumentem pełnienia obowiązków będzie książka dyżurów, w której należy dokonywać bieżących wpisów zgodnie z §8.1. pkt. 1, 2, 3 Rozporządzenia MSWiA z dnia 17 listopada 1998 r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz. U. z 1999 r., Nr 4, poz. 31 z późniejszymi zmianami)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzywojewódzka Spółdzielnia Usługowa Zakład Pracy Chronionej, ul. Plac Piastowski 3, 85-012 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 285600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 285600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 387630,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.