Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-12
Gębice: Sprzedaż z sukcesywną dostawą artykułów nabiałowych, różnych artykułów spożywczych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, świeżych owoców i warzyw, owoców i warzyw przetworzonych, mięs i przetworów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, jaj, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, napoi i produktów podobnych.
Numer ogłoszenia: 506178 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kasztanowa 45, 64-707 Gębice, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2551424 w. 42, faks 0-67 2551424.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/dpsgebice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednosta samorządu terytorialnego-Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż z sukcesywną dostawą artykułów nabiałowych, różnych artykułów spożywczych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, świeżych owoców i warzyw, owoców i warzyw przetworzonych, mięs i przetworów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, jaj, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, napoi i produktów podobnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 1 dostawa artykułów nabiałowych; Zamówienie częściowe nr 2 dostawa różnych artykułów spożywczych; Zamówienie częściowe nr 3 dostwa mięsa wieprzowego, wołowego i przetworów mięsnych; Zamówienie częściowe nr 4 dostwa mięsa drobiowego i podrobów; Zamówienie częściowe nr 5 dostwa ryb przetorzonych i konserwowanych; Zamówienie częściowe nr 6 dostwa pieczywa i wyrobów cukierniczych; Zamówienie częściowe nr 7 dostwa jaj świeżych; Zamówienie częściowe nr 8 dostwa świeżych warzyw i owoców; Zamówienie częściowe nr 9 dostwa ziemniaków jadalnych; Zamówienie częściowe nr 10 dostwa mrożonych warzyw i owoców oraz produktów pochodnych głeboko mrożonych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.41.12.00-4, 15.33.00.00-0, 15.11.30.00-3, 15.11.10.00-9, 15.11.40.00-0, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0, 15.11.21.00-7, 15.20.00.00-0, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 15.33.11.00-8, 15.32.21.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przwidziane składnie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy spełniaja warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Oświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom. Dostarczane wyroby spełniają odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośrednie zgodnie z Polską Normą, EN i ustwą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U z 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późniejszymi zmianami.);- Załącznik nr 7 do SIWZ 2) Oświadczenie potwierdzające spełninie wymogów jakościowych. Oświadczenia, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normą lub specyfikacją technicznym: Certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie wdrożenia lub stosowania systemu HACCP wystwione przez organy uprawnione do urzedowej kontroli żywności- załącznik nr 7 SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postepowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpsgebice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Gębicach
ul. Kasztanowa 45
64-707 Gębice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Gębicach - Sekretariat ul. Kasztanowa 45 64-707 Gębice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż z sukcesywną dostwą artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w gębicach - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - formularz cenowy- zamówienie częściowe nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach- szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ-formularz cenowy- zamówienie częściowe nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.41.12.00-4, 15.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostwa mięsa wieprzowego, wołowego i przetrworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż z sukcesywną dostawą mięsa wieprzowego, wołowego i przetrworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach- szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ-formularz cenowy- zamówienie częściowe nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.11.10.00-9, 15.11.40.00-0, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mięsa drobiowego i podrobów dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż z sukcesywną dostawą mięsa drobiowego i podrobów dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach- szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ-formularz cenowy- zamówienie częściowe nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.11.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostwa ryb przetworzonych i konserwowanych dla Domu Pomocy Społecznej w Gebicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż z sukcesywną dostawą ryb przetworzonych i konserwowanych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach- szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ-formularz cenowy- zamówienie częściowe nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż z sukcesywną dostawą pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach- szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ-formularz cenowy- zamówienie częściowe nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa jaj świeżych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż z sukcesywną dostawą jaj świeżych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach- szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ-formularz cenowy- zamówienie częściowe nr 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostwa świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż z sukcesywną dostawą świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach- szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ-formularz cenowy- zamówienie częściowe nr 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa ziemniaków jadalnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż z sukcesywną dostawą ziemniaków jadalnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach- szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ-formularz cenowy- zamówienie częściowe nr 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz produktów pochodnych głęboko mrożonych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż z sukcesywną dostawą mrożonych warzyw i owoców oraz produktów pochodnych głęboko mrożonych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach- szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ-formularz cenowy- zamówienie częściowe nr 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8, 15.33.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wędlin.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i mrożonek
- Dostawa mięsa wołowego, piersi z indyka oraz tuszek króliczych z podrobami do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, wyrobów wędliniarskich oraz drobiu do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju
- Dostawy artykułów spożywczych ZP 4/2025
- Dostawy różnych produktów spożywczych (dżemy i koncentraty) dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.