eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinII - DOSTAWA LEKÓW WETERYNARYJNYCH, ŚRODKÓW MEDYCZNYCH I NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH DLA SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W SZCZECNIE (w podziale na części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Szczecin: II - DOSTAWA LEKÓW WETERYNARYJNYCH, ŚRODKÓW MEDYCZNYCH I NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH DLA SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W SZCZECNIE (w podziale na części)
Numer ogłoszenia: 506238 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II - DOSTAWA LEKÓW WETERYNARYJNYCH, ŚRODKÓW MEDYCZNYCH I NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH DLA SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W SZCZECNIE (w podziale na części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków weterynaryjnych, środków medycznych i narzędzi chirurgicznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie. CPV 24490000-5 2. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na trzy części: CZĘŚĆ I - Dostawa leków weterynaryjnych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie CZĘŚĆ II - Dostawa środków medycznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie CZĘŚĆ III - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie 3. Wykaz leków weterynaryjnych, środków medycznych i narzędzi chirurgicznych zawierają odpowiednio załączniki nr 6, 7 i 8 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zmianami). 5. Dostawa będzie następowała sukcesywnie, w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia. 6. dot. części I: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie przedmiotu umowy i zmianie wynagrodzenia. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) w przypadku wycofania danego leku z obrotu - dostawa zamiennika o takim samym zakresie działania - zmiana wprowadzona aneksem do umowy. 2) w przypadku trudności w dostępie do leku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - dostawa zamiennika o podobnym składzie chemicznym i takim samym zakresie działania - zmiana wprowadzona aneksem do umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dot. części I: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie obrotu produktami leczniczymi weterynaryjnymi, a także substancjami psychotropowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zmianami)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową wraz z tabelą odpowiednio nr 1, 2, 3 do SIWZ - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową wraz z odpowiednią tabelą; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dot. części I: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie przedmiotu umowy i zmianie wynagrodzenia. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) w przypadku wycofania danego leku z obrotu - dostawa zamiennika o takim samym zakresie działania - zmiana wprowadzona aneksem do umowy. 2) w przypadku trudności w dostępie do leku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - dostawa zamiennika o podobnym składzie chemicznym i takim samym zakresie działania - zmiana wprowadzona aneksem do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej. 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2014 r., lecz nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa leków weterynaryjnych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykaz leków weterynaryjnych zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zmianami). 3. Dostawa będzie następowała sukcesywnie, w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków medycznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykaz środków medycznych zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zmianami). 3. Dostawa będzie następowała sukcesywnie, w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykaz narzędzi chirurgicznych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zmianami). 3. Dostawa będzie następowała sukcesywnie, w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.