To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-24
Ogłoszenie nr 50626 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Wągrowiec: Utrzymanie zieleni oraz terenów miejskich w Wągrowcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 32920-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Wągrowca, krajowy numer identyfikacyjny
570791282, ul.
ul. Kościuszki
15 a,
62-100
Wągrowiec, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
67 2621522,
67 2680320, faks
67 2620325, e-mail
p.hayn@wagrowiec.eu,
m.walkowiak@wagrowiec.eu
Adres strony internetowej (URL): www.wagrowiec.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie zieleni oraz terenów miejskich w Wągrowcu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TI.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na "Utrzymaniu zieleni oraz terenów miejskich w Wągrowcu". Do czynności i obowiązków wykonawcy należeć będzie m.in.: 1) współpraca z Zamawiającym, 2) zapewnienia bezpieczeństwa, w tym bezpieczeństwa osób trzecich oraz ponoszenia odpowiedzialności materialnej za szkody wynikłe w związku z wykonywanymi pracami przedmiotu zamówienia, 3) przestrzegania przepisów bhp i ppoż, 4) zapewnienia sprzętu spełniającego wymogi i normy techniczne niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, 5) wykonania prac objętych niniejszą umową zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem, należytą starannością, przy zachowaniu obowiązujących przepisów prawa, norm i standardów, oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie, 6) właściwego postępowania z odpadami zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.) wraz z powszechnie obowiązującymi przepisami miejscowymi. 7) ponoszenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wynikłe ze złego wykonawstwa i zabezpieczenia robót, 8) ponoszenia kosztów poboru wody oraz unieszkodliwiania odpadów powstałych przy realizacji umowy, 9) wykonywania prac zawartych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy (załącznik nr 4 do zaproszenia,)w tym m.in.: a) utrzymywanie ścieżek - 4343 mb: - gracowanie, naprawa, konserwacja, wyrównywanie nawierzchni, - zbieranie i usuwanie w sposób ciągły papierów i innych zanieczyszczeń, - zamiatanie części utwardzonej, - wiosenne i jesienne grabienie liści oraz ich wywóz, b) utrzymanie trawników (ilość zgodnie z działem VII): - koszenie trawy wraz z zebraniem, - zbieranie i usuwanie w sposób ciągły papierów i innych zanieczyszczeń, - wiosenne i jesienne grabienie liści oraz ich wywóz, Grabienie liści w okresie jesiennym dotyczy wyłącznie ciągów pieszo rowerowych oraz schodów. Liście na trawnikach powinny zostać zgrabione i usunięte - w uzgodnieniu z inwestorem - przed pierwszymi opadami śniegu lub w okresie przedwiośnia. c) pielęgnacja drzew i krzewów: - obcinanie odrostów przy drzewach, - usuwanie suchych konarów, zagrażających bezpieczeństwu użytkowników promenady, - zabezpieczanie miejsc cięć i złamań środkami przeciw patogenom. - usuwanie wiatrołomów, - pielenie, przycinanie, nawożenie i podlewanie młodych drzew, d) utrzymanie w należytym stanie ławek parkowych: - bieżąca naprawa, - malowanie, - czyszczenie e) utrzymanie w należytym stanie koszy na odpady: - wybieranie w sposób ciągły odpadów, - wykładanie worków foliowych w koszach na psie odchody, - mycie koszy, - naprawa oraz malowanie w razie potrzeby, f) bieżąca naprawa i konserwacja elementów małej architektury a także utrzymywanie czystości w obrębie schodów na całej promenadzie oraz w obrębie pochylni przy ul. Letniej oraz przy ul. Wodnej, g) utrzymywanie istniejących kwietników (36 szt.) oraz rabat kwiatowych (63 m2): - dwukrotna obsada kwiatami w ciągu roku (gatunku uzgadniane z inwestorem), - nawożenie, - pielenie, - podlewanie, - przygotowanie kwietników do okresu zimowego, h) utrzymywanie skarpy jeziora wraz z linią przybrzeżną: - koszenie trawy, zbieranie zanieczyszczeń, grabienie liści, pielęgnacja drzew - zgodnie z zasadami określonymi we wcześniejszych punktach, - zbieranie i usuwanie w sposób ciągły odpadów zalegających wzdłuż linii brzegowej jeziora oraz w szuwarach, - usuwanie z lustra wody zwalonych drzew, - usuwanie odrostów drzew oraz samosiewu młodych drzew.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
43325000-7,
77211500-7,
77300000-3,
90511300-5,
90511400-6,
90610000-6,
90620000-9,
90630000-2,
90914000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT546023.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 665000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W myśl art. 7 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. Zadania własne gminy obejmują m.in. sprawy utrzymania czystości i porządku na gminnych drogach, ulicach i placach, sprawy zieleni gminnej, a także utrzymywanie sprawności urządzeń użyteczności publicznej i dbałość o zadrzewienia i zakrzewienia na podległym gminie terenie. Zgodnie z art. 67 ust. 12 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) Zamawiający, o którym mowa wart. 3 ust. 1-3 ustawy Pzp może udzielić zamówienie osobie prawnej, jeśli spełnione są łącznie wszystkie przesłanki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Zamówienie to ma charakter usługi publicznej i jest usługą w ogólnym interesie gospodarczym. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. (MPWiK) jest spółką handlową, w której 100% udziałów posiada Gmina miejska Wągrowiec. Umożliwia to zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 12 lit. a - c ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (w skrócie Pzp) udzielenie Spółce zamówienia na utrzymanie zieleni oraz terenów miejskich w Wągrowcu. Zlecenie zadania nastąpi w drodze umowy, co powoduje, że aktualizuje się obowiązek po stronie zamawiającego do zastosowania ustawy Pzp, przy zastosowaniu trybu zamówienia z wolnej ręki określonego w art. 67 ust. 1 pkt. 12 lit. a - c. Wprowadzona regulacja zamówienia in-house w oparciu o ww. przepisy i spełnienie wymaganych przesłanek umożliwia realizowanie przedmiotowych zadań własnych gminy o charakterze użyteczności publicznej w celu zaspokojenia potrzeb wspólnoty samorządowej. Przekazanie zadania MPWiK jako spółce zależnej pozwoli na utrzymanie zieleni i terenów miejskich w wyższym standardzie niż dotychczas i pozwoli na ich modernizację, która w dotychczasowej formule była trudna do realizowania. Proponowana formuła będzie przesłanką do planowania i realizowania zadań w okresach wieloletnich, a także daje zamawiającemu większy nadzór nad podmiotem wykonującym zlecone zadanie. Osiągnięcie ww. celów zapewni fakt, że MPWiK posiada określony potencjał tzn. bazę logistyczną, niezbędny "park maszynowy", wymagane zasoby kadrowe oraz doświadczenie. Należy nadmienić, że MPWiK utrzymuje dotychczas tereny zielone w obrębie oczyszczalni miejskiej, stacji ujęcia wody, przepompowni ścieków - co stanowi obszar porównywalny z zamówieniem. Realizując roboty utrzymaniowe i eksploatacyjne na urządzeniach wodno-kanalizacyjnych przedmiotowe zamówienie będzie komplementarne do ww. dotychczasowej działalności i będzie stanowić przesłanki dla preferencji w kierunku obniżenia kosztów i poprawy wskaźników ekonomicznych Spółki. Proponowane rozwiązanie realizacji zamówienia w formie in-house pozwoli na osiągnięcie na terenach zieleni zakładanych korzyści estetycznych, podniesienia walorów krajobrazowych i rekreacyjno-wypoczynkowych, jak również pozwoli efektywniej wykorzystać potencjał Spółki. Szacunkowa wartość zamówienia to 546.023,86zł (bez podatku VAT) co odpowiada równowartości zamówienia w Euro: 130.787,29 EUR (średni kurs złotego w stosunku do euro stanowiący podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych wynosi - 4,1749). Okres na jaki zostanie zawarta umowa wynosi 1 rok.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Dostawa pomocy naukowych, sprzętu dydaktycznego i komputerowego w celu realizacji projektu pn. Edukacja równych szans w Gminie Miejskiej Wągrowiec
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.