eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiPoprawa komunikacji lokalnej, ulica 11-ego Listopada w Suwałkach

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-07

Suwałki: Poprawa komunikacji lokalnej, ulica 11-ego Listopada w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 50636 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25834 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa komunikacji lokalnej, ulica 11-ego Listopada w Suwałkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy 41 Pułku Piechoty w Suwałkach. 2. Zadanie obejmuje: -budowę kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, -wykonanie instalacji wodociągowej wraz z przyłączami, -remont i regulacja studni kanalizacyjnych, -ułożenie rur osłonowych dwudzielnych z PCV o śr. 110 mm na istniejących kablach telekomunikacyjnych, -profilowanie i zagęszczanie koryta - ustawianie krawężników betonowych o wymiarach; 15x30cm i 15x22cm, -profilowanie i zagęszczanie koryta - ustawianie obrzeża betonowego o wymiarach 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wraz z wykonaniem rowków pod ławy betonowe w gruncie kategorii I-II i wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu C-12/15, -droga główna KR2 - wykonywanie konstrukcji nawierzchni jezdni - wymiana gruntu, profilowanie i zagęszczanie, podbudowa z kruszyw łamanych 20cm, podbudowa z mieszanki bitumicznej gr. 7,0cm, nawierzchnia bitumiczna ścieralna gr. 5,0cm, -sięgacz - wykonywanie konstrukcji nawierzchni jezdni - wymiana gruntu, profilowanie i zagęszczanie, podbudowa z kruszyw łamanych 25cm, kostka betonowa gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5,0cm, -parkingi - wykonywanie konstrukcji nawierzchni jezdni - wymiana gruntu, profilowanie i zagęszczanie, podbudowa z kruszyw łamanych 25cm, kostka betonowa gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5,0cm, -chodniki - wykonywanie konstrukcji - profilowanie i zagęszczanie, podbudowa z mieszanki kruszywowej o gr. 10cm, kostka betonowa gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5,0cm, -zjazdy na posesje - wykonywanie konstrukcji profilowanie i zagęszczanie, podbudowa z mieszanki kruszywowej o gr. 15cm, kostka betonowa gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5,0cm, -ułożenie rur osłonowych dwudzielnych z PCV o śr. 110 mm na istniejących kablach telekomunikacyjnych, -wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, -wykonanie trawników z mieszanki trawnikowej z dowiezieniem ziemi urodzajnej pozyskanej rozłożyć 15 cm ziemi urodzajnej (na warstwę ziemi urodzajnej należy nawieść co najmniej 3cm kompostu i wymieszać za pomocą glebogryzarki, wygrabić, wyprofilować i zawałować wałem gładkim, zasiać trawę i podlać zraszaczem lub wężem z dyszą rozpylającą) na poboczach i skarpach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Spółka z o.o., ul. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki zgodnie z zawartą umową w dniu 28.12.2015 r. z Miastem Suwałki zapłaci wykonawcy wyłonionemu w drodze przetargu za wykonanie wyodrębnionych w Formularzu cenowym następujących robót: budowa kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, budowa instalacji wodociągowej wraz z przyłączami. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie. 6. Zamawiający nie dopuszcza na etapie przetargu dokonywania zmian w rozwiązaniach technicznych i materiałowych w stosunku do dokumentacji projektowej za wyjątkiem zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 8. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REM BUD Spółka z o.o., ul. Sejneńska 57, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 566137,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 547054,85

  • Oferta z najniższą ceną: 547054,85 / Oferta z najwyższą ceną: 697735,35

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.