Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-12
Biała Podlaska: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
Numer ogłoszenia: 506378 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , Al. 1000-lecia 22, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 0-83 343 85 37, faks 0-83 343 85 37.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - mieszkańców gminy miejskiej Biała Podlaska, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych /Dz.U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm./.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku dysponowania dodatkowymi środkami budżetowymi bądź w przypadku dysponowania środkami nie wykorzystanymi w obrębie bieżącego postępowania / do 50% budżetu zamówienia/.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli zostanie przedłożone oświadczenie stanowiące zał nr 2 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli zostanie przedłożone oświadczenie stanowiące zał nr 2, 4,5 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli zostanie przedłożone oświadczenie stanowiące zał nr 2 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli zostanie przedłożone oświadczenie stanowiące zał nr 2,5 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli zostanie przedłożone oświadczenie stanowiące zał nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o posiadanych zasobach rzeczowych i lokalowych zapewniających realizację zadania. Szczegółowy opis planowanych działań w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia. Dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - doświadczenie - 30
- 3 - kwalifikacje kadry - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops-bialapodlaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS Biała Podlaska
21- 500 Biała Podlaska
ul. Aleja 1000 lecia 22, pokój nr 3 / parter/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 12:00, miejsce: MOPS 21- 500 Biała Podlaska ul. Aleja 1000 lecia 22 pokój 103 / piętro - sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży autystycznej - mieszkańców Gminy Miejskiej Biała Podlaska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży autystycznej - mieszkańców Gminy Miejskiej Biała Podlaska - w wymiarze do 3590 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Kwalifikacje kadry - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i dorosłych z zaburzeniami psychicznymi - mieszkańców Gminy Miejskiej Biała Podlaska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i dorosłych z zaburzeniami psychicznymi - mieszkańców Gminy Miejskiej Biała Podlaska - w wymiarze do 1150 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Kwalifikacje kadry - 20
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Remont drogi powiatowej Nr 1126 L Międzyrzec Podlaski (ul. Berezowska) - Szóstka - Ostrówki - Bezwola - Wohyń w km 11+100 do km 13+375 o długości 2,275 km
- Dostawa leków
- Zapewnienie posiłków i noclegów w zawiązku z organizacją Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych oraz Balu Jubileuszowego z okazji 25-lecia Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- DEMONTAŻ ISTNIEJACEJ WINDY, DOSTAWA I MONTAŻ NOWEGO DŹWIGU WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI PRACAMI BUDOWLANYMI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI
- Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 35 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.05.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.