Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Warszawa: Produkcja i dostawa gadżetów Politechniki Warszawskiej zaprojektowanych w konkursie J.M. Rektora PW: cz. 1. pamięć USB Klucz do wiedzy, cz. 2. torby bawełniane z motywem witrażu Auli Głównej PW.
Numer ogłoszenia: 50638 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja i dostawa gadżetów Politechniki Warszawskiej zaprojektowanych w konkursie J.M. Rektora PW: cz. 1. pamięć USB Klucz do wiedzy, cz. 2. torby bawełniane z motywem witrażu Auli Głównej PW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Produkcja i dostawa gadżetów Politechniki Warszawskiej zaprojektowanych w konkursie J.M. Rektora PW: cz. 1. pamięć USB Klucz do wiedzy, cz. 2. torby bawełniane z motywem witrażu Auli Głównej PW..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt 8.2., 8.3. Rozdziału 11. b) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty - w przypadku osób fizycznych zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej. c) Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia) - jeżeli dotyczy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1c do formularza oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiana jest nieistotna, b) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy, c) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, d) zmiana wysokości ceny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa wcześniej do przewidzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pe.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska Dział Zamowień Publucznych, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, kl. A, pokój 204..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Warszawska Dział Zamowień Publucznych, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, kl. A, pokój 204..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkcja i dostawa gadżetów Politechniki Warszawskiej zaprojektowanych w konkursie J.M. Rektora PW, cz. 1. pamięć USB Klucz do wiedzy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Gadżet - pamięć USB Klucz do wiedzy ma być odwzorowaniem autorskiego projektu, b) Pamięć USB Klucz do Wiedzy swoim kształtem przypomina klucz oraz posiada: notyfikator świetlny, suwak, zaczep, c) Wykonany z tworzywa sztucznego, d) Jedna wersja kolorystyczna - kolor niebieski, e) Pojemność pamięci USB - 4GB, f)Liczba sztuk: 1 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkcja i dostawa gadżetów Politechniki Warszawskiej zaprojektowanych w konkursie J.M. Rektora PW, cz. 2. torby bawełniane z motywem witrażu Auli Głównej PW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Gadżet - torby bawełniane - ma być odwzorowaniem autorskiego projektu, b) Torba - 38x42 cm, krótkie uszy, c) Gramatura torby: 150 g/m2 d) Kolor - granatowa, nadruk jednostronny w 7 kolorach, e) Liczba sztuk: 1 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Dostawa materiałów promocyjnych dla AIPN (BAG-40/25)
- 4WOG-1200.2712.20.2025 Usługa wykonania materiałów promocyjnych
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych nieużywanych materiałów reklamowych
- Dostawa odzieży reklamowej na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.