eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie, montaż oraz dostawa mebli biurowych do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-20

Warszawa: Wykonanie, montaż oraz dostawa mebli biurowych do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ
Numer ogłoszenia: 50640 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345468 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5369328, faks 022 5369378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, montaż oraz dostawa mebli biurowych do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania, montażu oraz dostawy mebli biurowych do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ i jest podzielone na 3 zakresy: Zakres nr 1 - Wykonanie i montaż mebli pod wymiar Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 39100000-3 Meble, 39130000-2 Meble biurowe, 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni, 39141300-5 Szafy, 79934000-0 Usługi projektowania mebli, 45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli. Zakres nr 2 - Dostawa mebli Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 39100000-3 Meble, 39516100-3 Meble tapicerowane, 39113000-7 Różne siedziska i krzesła, 39121200-8 Stoły. Zakres 3 - Szafka na dokumentację medyczną Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 39100000-3 Meble. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymaganych parametrów stanowią Załączniki nr 2a, 2b, 2d oraz 2c do SIWZ. Realizacja sukcesywna, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego wg harmonogramu ustalonego z wyłonionym Wykonawcą. Po rozstrzygnięciu postępowania wyłoniony Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ostateczny wygląd i rozmiar zamawianych mebli oraz w przypadku zakresu nr 1, przedstawi rysunki techniczne i projekty - do 2 tygodni od podpisania umowy. Następnie Zamawiający uzgodni z Wykonawcą kolejność wykonywania zamówienia. Całość zamówienia zrealizowana zostanie w 4-5 etapach. Na realizację każdego etapu Wykonawca będzie miał minimum 2 tygodnie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.14.13.00-5, 79.99.34.00-0, 45.42.11.53-1, 39.51.61.00-3, 39.11.30.00-7, 39.12.12.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie i montaż mebli pod wymiar

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BROG-POL Cezary Brogosz, ul. Popularna 9, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110928,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148802,94

  • Oferta z najniższą ceną: 148802,94 / Oferta z najwyższą ceną: 188336,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mebli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GROSPOL s.c. Agnieszka Jędruch, Dawid Jędruch, ul. 1-ej Brygady 1, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57801,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68282,22

  • Oferta z najniższą ceną: 68282,22 / Oferta z najwyższą ceną: 81155,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.