eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówDrwal - operator pilarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-24

Ogłoszenie nr 50641 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.

Człuchów: Drwal - operator pilarki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego, Projekt "Aktywizacja osób bezrobotnych w powiecie człuchowskim( III)"oraz Programu Regionalnego "Wspieranie tworzenia nowych miejsc pracy na obszarach wiejskich w oparciu o wykorzystanie lokalnych zasobów-Gryf".

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie, krajowy numer identyfikacyjny 77128805300000, ul. ul. Jerzego z Dąbrowy  , 77300   Człuchów, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 059 8343442, 8343443, e-mail pintos@pupczluchow.pl, kobierski@pupczluchow.pl, faks 598 343 441.
Adres strony internetowej (URL): http://czluchow.praca.gov.pl/ , http://pupczluchow.ssdip.bip.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://czluchow.praca.gov.pl/ , http://pupczluchow.ssdip.bip.gov.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://czluchow.praca.gov.pl/ , http://pupczluchow.ssdip.bip.gov.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drwal - operator pilarki
Numer referencyjny: PUP.OA.261/06/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizację szkolenia pn. "Drwal - operator pilarki" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego, Projekt "Aktywizacja osób bezrobotnych w powiecie człuchowskim( III)"oraz Programu Regionalnego "Wspieranie tworzenia nowych miejsc pracy na obszarach wiejskich w oparciu o wykorzystanie lokalnych zasobów-Gryf".; 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestnika umiejętności niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie drwal- operator pilarki.; 3. Całkowity czas trwania szkolenia - 150 godzin w tym 114 godzin zajęć praktycznych.; 4. Liczba uczestników szkolenia - min. 7, max. 10 osób.; 5. Termin szkolenia - kwiecień - aj 2017r, do 31 maja 2017r.; 6. Miejsce szkolenia - teren miasta Człuchów (zajęcia teoretyczne), (zajęcia praktyczne) winny by przeprowadzone w warunkach naturalnych na terenie wskazanym przez właściwe nadleśnictwa w obrębie powiatu człuchowskiego przez uprawnionych instruktorów;.

II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 23500.00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/05/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wystawiony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby instytucji szkoleniowej (wystawiony w roku, w którym wykonawca ubiega się o zamówienie) /art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 645 z późn. zmianami)/
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch usług w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły itp.). Za usługę w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń zamawiający uzna: przeprowadzenie 1 szkolenia grupowego o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia dla grupy minimum dziesięcioosobowej. Szkolenie grupowe to 1 usługa szkoleniowa niezależnie od ilości grup wchodzących w jej skład realizowanych w różnych terminach. o wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje potencjałem niezbędnym do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że: -Wykonawca będzie dysponował odpowiednią salą wykładową na terenie miasta Człuchowa, wyposażona w dostateczną ilością stolików/ławek oraz miejsc siedzących oraz w niezbędne pomoce dydaktyczne (np. tablica, projektor, rzutnik obrazu itp.). - Wykonawca będzie dysponował miejscem do realizacji zajęć praktycznych na terenie nadleśnictwa w obrębie powiatu człuchowskiego tj. drzewostanem na terenie ćwiczeniowym, -Wykonawca będzie dysponował sprzętem szkoleniowym, w tym min. 3 pilarki , 2 kosy mechaniczne oraz materiałami eksploatacyjnymi niezbędnymi do korzystania z tego sprzętu tj. paliwo, smary, oleje, części zamienne. - Wykonawca będzie dysponował zestawem apteczek medycznych oraz fantomem. a) Wykonawcy winni udokumentować posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje co najmniej 2 wykładowcami i dwoma instruktorami zajęć praktycznych przy czym: 1. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia BHP na stanowisku pracy będzie posiadał wykształcenie wyższe oraz przeprowadził min. 1 szkolenie zawierające zagadnienia z BHP na stanowisku pracy;. 2. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z modułu zawodowego będzie posiadał wykształcenie wyższe o kierunku leśnym oraz przeprowadził min. 1 szkolenie o tematyce zgodnej z zagadnieniami przedmiotu zamówienia lub min. 2 letni staż pracy branży leśnej; 3. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z pierwszej pomocy przedmedycznej będzie posiadał wykształcenie wyższe o kierunku medycznym lub ratownictwo medyczne oraz przeprowadził min. 1 szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej lub 2 letni staż pracy w zawodzie lekarz lub ratownik medyczny; 4. Instruktorzy zajęć praktycznych modułu zawodowego będzie posiadał wykształcenie min. średnie i posiada uprawnienia instruktorskie w zakresie nauczania ścinki drzew i pozyskania drewna oraz obsługi pilarek, nadanych przez Regionalne Dyrekcje Lasów Państwowych po 1995 r. lub zweryfikowanych przez te jednostki po tym terminie lub uprawnienia instruktorskie w zakresie nauczania ścinki i pozyskania drewna oraz obsługi pilarek wydane przez inne jednostki do tego upoważnione niż Regionalne Dyrekcje Lasów Państwowych oraz przeprowadził min. 2 szkolenia z zakresu nauczania ścinki drzew i pozyskania drewna oraz obsługi pilarek lub min.2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku drwala - operatora pilarki, leśnika lub pokrewne.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ, b) oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które stanowi załącznik Nr 12 do SIWZ, Dokumenty, o których mowa w lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane powyżej dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę "za zgodność z oryginałem".

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ, b) oświadczenie dotyczące wpisu lub aktualizacji wpisu w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych na rok 2017 w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - załącznik Nr 11 do SIWZ. W celu wykazania przez wykonawcę dysponowania odpowiednimi zdolnościami technicznymi lub zawodowymi: a) wykaz zorganizowanych i przeprowadzonych z należytą starannością usług szkoleniowych, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to z okresu prowadzenia działalności - załącznik Nr 9 do SIWZ - wykaz wykonanych usług szkoleniowych, b) dokumenty potwierdzające, że szkolenia zostały zorganizowane i przeprowadzone z należytą starannością np. referencje, protokoły itp. c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik Nr 5 do SIWZ - wykaz kadry dydaktycznej, d) opis miejsca realizacji szkolenia teoretycznego i praktycznego w tym zaplecze sanitarne i socjalne oraz warunków lokalowych z wykazem pomieszczeń, sprzętu, narzędzi, materiałów i innych urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia - załącznik Nr 7 do SIWZ - wykaz potencjału technicznego; e) informację o podstawie do dysponowania pomieszczeniami, narzędziami i sprzętem wskazanym do realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

3. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o zapewnieniu ochrony danych osobowych osób uczestniczących w szkoleniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 922) - załącznik Nr 2 do SIWZ, c) program szkolenia - załącznik Nr 6 do SIWZ, d) zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 8 do SIWZ, e) kalkulację kosztów szkolenia - załącznik Nr 10 do SIWZ, f) wzór ankiety oceniającej przeprowadzone szkolenie - załącznik Nr 13 do SIWZ, g) aktualny certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia/szkolenia, (jeśli posiada) i/lub aktualną akredytację wydaną wykonawcy przez kuratora oświaty na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty ( jeśli posiada) h) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, i) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienie do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty, j) wzór zaświadczenia lub innego dokumentu o nabytych kwalifikacjach. Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: - Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) wraz z suplementem zawierającym następujące informacje : - okres trwania szkolenia - tematy i wymiar godzin edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia dla którego suplement jest dodatkiem wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową lub zaświadczenia lub zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodne z §71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 14 maja 2014 roku w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy Dz. U. z 2014 r. poz.667. Wydane zaświadczenie o ukończeniu kursu winno zawierać: logotyp Unii Europejskiej i Regionalnego Programu Operacyjnego, wraz z informacją o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - dotyczy osób szkolonych ze środków wspólnotowych http://www.rpo.pomorskie.eu/poznaj-zasady-promowania-projektu i Programu Regionalnego "Gryf" dotyczy osób szkolonych ze środków Funduszu Pracy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". Oświadczenia (załączniki i wykazy) Wykonawca składa w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie wykonawcy 20
Jakość uług20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/04/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.