Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-01-23
Ogłoszenie nr 506467-N-2019 z dnia 2019-01-23 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu: Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach projektu pn. Aktywizacja Osób Młodych pozostających bez pracy w Powiecie Brzeskim (V), oraz Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego w ramach projektu Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych, w tym zwłaszcza znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w Powiecie Brzeskim (V), i FP
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, krajowy numer identyfikacyjny
53159670500000, ul.
ul. Armii Krajowej
32
,
49300
Brzeg, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 4441390 do 2, e-mail
informatyk@pup.brzeg.pl, faks
077 4441390 do 2.
Adres strony internetowej (URL): http://pup.brzeg.sisco.info/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://pup.brzeg.sisco.info/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://pup.brzeg.sisco.info/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
49-300 Brzeg, ul. Armii Krajowej 32, sekretariat pok. Nr 16
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych
Numer referencyjny:
OR-3411-1/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części
5
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 Prawo jazdy kat. C ze świadectwem kwalifikacyjnym kierowców, do 15 osób, I. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Prawo jazdy kat. C ze świadectwem kwalifikacyjnym kierowców, finansowane ze środków RPO WO. Szkolenia nauki jazdy kierowców w zakresie bloków programowych określonych odpowiednio do: Prawo jazdy kat. C, przygotowujących do zdania egzaminu na prawo jazdy kat C, oraz uzyskanie uprawnień kierowcy: - kwalifikacji wstępna przyśpieszonej z godnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi. 1. Szkoleniem planuje się objąć do 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu. Ww. osoby będą wysyłane na szkolenie pojedynczo. Wykonawca będzie przyjmował osoby kierowane przez Zleceniodawcę na bieżąco lub w warunkach wysokiej częstotliwości rozpoczynania szkoleń - co najmniej jeden raz w tygodniu. 2. Zleceniodawca przed rozpoczęciem szkolenia skieruje osoby na badania lekarskie oraz psychologiczne, które potwierdzą zdolność do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Zaświadczenie lekarskie wraz z orzeczeniem lekarskim wydane na podstawie art. 229 § 4 kodeksu pracy oraz art. 39j ust. 1 ustawy o transporcie drogowym oraz orzeczenie psychologiczne wydane na podstawie art. 39k ust. 1 ustawy o transporcie drogowym, Zleceniodawca przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia. 3. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2019r. Zadanie nr 2 Świadectwa kwalifikacyjne kierowców, do 10 osób, w tym: Zadanie nr 2A: Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. C lub D, do 5 osób Zadanie nr 2B: Szkolenie okresowe kat. C lub D, do 5 osób Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy w zakresie bloków programowych określonych odpowiednio do kategorii prawa jazdy, finansowane ze środków FP: ? C, C1, C+E, C1+E - kwalifikacja wstępna przyśpieszona lub szkolenie okresowe, ? D, D1,D+E, D1+E E -kwalifikacja wstępna przyśpieszona lub szkolenie okresowe. Szkoleniem planuje się objąć do 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu, jednak nie mniej niż 1 osobę bezrobotną, z tego: Zadanie nr 1: Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. C lub D - 5 osób Zadanie nr 2: Szkolenie okresowe kat. C lub D - 5 osób Ww. osoby będą wysyłane na szkolenie pojedynczo. Wykonawca będzie przyjmował osoby kierowane przez Zleceniodawcę na bieżąco lub w warunkach wysokiej częstotliwości rozpoczynania szkoleń - co najmniej jeden raz w tygodniu. 2. Zleceniodawca przed rozpoczęciem szkolenia skieruje osoby na badania lekarskie oraz psychologiczne, które potwierdzą zdolność do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Zaświadczenie lekarskie wraz z orzeczeniem lekarskim wydane na podstawie art. 229 § 4 kodeksu pracy oraz art. 39j ust. 1 ustawy o transporcie drogowym oraz orzeczenie psychologiczne wydane na podstawie art. 39k ust. 1 ustawy o transporcie drogowym, Zleceniodawca przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia. 3. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2019r. Zadanie nr 3 Barista, do 10 osób 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu w zakresie: BARISTA. Szkolenie jest współfinansowane ze środków Funduszu Pracy. 2. Szkoleniem zostanie objętych do 10 osób bezrobotnych, które będą wysłane grupowo. 3. Termin wykonania zamówienia: II-III kwartał 2019r. Zadanie nr 4 Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa, w dwóch grupach po 10 osób, 1. Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkolenia pn. "Spawacz (metodami MIG-MAG-TIG) z podstawami ślusarstwa" do 10 osób ze środków POWER i do 10 osób ze środków RPOWO. 2. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest uzyskanie uprawnień niezbędnych w zakresie spawania metodami MIG-MAG-TIG oraz zapoznanie się ze specyfiką pracy w zawodzie ślusarza. Uczestnik szkolenia po pozytywnym zaliczeniu egzaminu końcowego otrzyma uprawnienia do spawania metodami MIG-MAG-TIG oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia ślusarz-spawacz z czytaniem rysunku technicznego. Celem szkolenia jest zapoznanie się z zakresem podstawowych operacji ślusarskich takich jak: czytanie rysunku technicznego, trasowanie, cięcie, wycinanie, piłowanie, wiercenie. 3. Planowany termin realizacji: I-II kwartał (POWER) 2019r. do 10 osób II kwartał (RPO WO) 2019r. do 10 osób Zadanie nr 5 Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej z elementami obsługi komputera, w dwóch grupach: jedna grupa do 15 osób, druga grupa do 10 osób, 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa pn: Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej z elementami obsługi komputera w związku z realizacją projektów: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Brzeskim (V) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, oraz Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych, w tym zwłaszcza znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w Powiecie Brzeskim (V), w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego. 2. Planowana liczba osób do przeszkolenia i termin realizacji: ? do 15 osób ze środków POWER Grupa szkoleniowa obejmuje do 15 osób bezrobotnych, skierowanych przez Zleceniodawcę grupowo. Termin: II kwartał 2019r. ? do 10 osób ze środków RPO WO Grupa szkoleniowa obejmuje do 10 osób bezrobotnych, skierowanych przez Zleceniodawcę grupowo. Termin: III kwartał 2019r. Zadanie nr 6 Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych, do 10 osób, 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych do 30 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu - finansowana ze środków POWER w zakresie: Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych. 2. Szkoleniem zostanie objętych do 10 osób bezrobotnych, które będą szkolone grupowo. 3. Termin wykonania zamówienia: I kwartał 2019r. Zadanie nr 7 Kierowca operator wózka jezdniowego, w dwóch grupach, każda do 10 osób, 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu w zakresie: Kierowca operator wózka jezdniowego. Szkolenie jest współfinansowane ze środków RPO WO. 2. Szkoleniem zostanie objętych do 20 osób bezrobotnych, które będą wysłane grupowo, w dwóch grupach, każda do 10 osób. 3. Termin wykonania zamówienia: I i III kwartał 2019r. Zadanie nr 8 Monter rusztowań budowlanych, do 10 osób, 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych w wieku powyżej 30 roku zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu - w zakresie: "Montażysta rusztowań budowlanych" finansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego. 2. Szkoleniem zostanie objętych do 10 osób bezrobotnych, które będą wysłane grupowo. 3. Termin wykonania zamówienia: I kwartał 2019r. Zadanie nr 9 Elektryk z uprawnieniami SEP Gr 1 w branży spożywczej, do 10 osób, 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu, finansowana ze środków RPO WO, w zakresie: Elektryk z uprawnieniami SEP Gr 1 w branży spożywczej. 2. Szkoleniem zostanie objętych do 10 osób bezrobotnych, które będą szkolone grupowo. 3. Termin wykonania zamówienia: III kwartał 2019r. Zadanie nr 10 Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac oraz językiem angielskim, do 10 osób 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu pn.: Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac oraz językiem angielskim. Szkolenie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego w związku z realizacją projektu pn.: Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych, w tym zwłaszcza znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w Powiecie Brzeskim (V). 2. Planowana liczna osób do przeszkolenia: do 10 osób bezrobotnych skierowanych przez Zleceniodawcę grupowo. Warunkiem skierowania na szkolenie jest wskazanie przez osobę bezrobotną uzasadnienia celowości szkolenia. 3. Termin wykonania zamówienia: I Kwartał 2019. Zadanie nr 11 Monter wodno - kanalizacyjny z uprawnieniami spawacza TIG, z dodatkowymi upr. SEP E GR 3 i SEP GR 2, do 10 osób, 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu - w zakresie: Monter wodno - kanalizacyjny z uprawnieniami spawacza TIG, z dodatkowymi upr. SEP E GR 3 i SEP GR 2 Moduł 1 Monter instalacji wodno-kanalizacyjnych Moduł 2 Spawacz metodą TIG-141 Moduł 3 Uprawnienia SEP E Gr. 3 Moduł 4 Uprawnienia SEP E Gr. 2, ? finansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego. 2. Szkoleniem zostanie objętych do 10 osób bezrobotnych, które będą wysłane grupowo. 3. Termin wykonania zamówienia: I-II kwartał 2019r. Zadanie nr 12 Nowoczesny sprzedawca, 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu, finansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, w zakresie Nowoczesny sprzedawca. 2. Szkoleniem zostanie objętych do 10 osób bezrobotnych, które będą wysłane grupowo. 3. Termin wykonania zamówienia: II kwartał 2019r.
II.5) Główny kod CPV: 80411000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
80411200-0 |
80510000-2 |
80530000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: od daty podpisania umowy o świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu powyższego szkolenia, zgodnie z terminami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunku dotyczącego posiadania aktualnego na rok 2019 wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia i poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała aktualny wpis w RIS, jako instytucja aktywna w 2019 roku.
Ponadto dodatkowo dla każdego zadanie odrębnie:
Zadanie nr 1 Prawo jazdy kat. C ze świadectwem kwalifikacyjnym kierowców
? posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie szkolenia kandydatów na kierowców,
? posiada wpis do rejestru prowadzących ośrodek szkolenia kierowców przez właściwego starostę,
? posiada akredytacje na prowadzenie w.w. szkolenia kuratora oświaty, zgodnie z prawem oświatowym,
? posiada instruktorów i wykładowców wpisanych do ewidencji instruktorów prowadzonej przez właściwego wg miejsca ich zamieszkania Starostę,
? na potwierdzenie dołączyć kserokopie odpowiednich dokumentów
Zadanie nr 2 Szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy, w tym:
Zadanie nr 2A: Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. C lub D,
Zadanie nr 2B: Szkolenie okresowe kat. C lub D,
? posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie szkolenia kandydatów na kierowców,
? posiada wpis do rejestru prowadzących ośrodek szkolenia kierowców przez właściwego starostę,
? posiada akredytacje na prowadzenie w.w. szkolenia kuratora oświaty, zgodnie z prawem oświatowym,
? posiada instruktorów i wykładowców wpisanych do ewidencji instruktorów prowadzonej przez właściwego wg miejsca ich zamieszkania Starostę.
? na potwierdzenie dołączyć kserokopie odpowiednich dokumentów.
Zadanie nr 4 Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa
? posiada akredytację programu szkolenia na "spawacza" przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach - na potwierdzenie Oświadczenie Wykonawcy.
Zadanie nr 5 Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej z elementami obsługi komputera
? posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju szkoleń - na potwierdzenie Oświadczenie Wykonawcy.
? Zadanie nr 6 Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych
? posiada akredytację programu szkolenia na "operatora wózka jezdniowego" przez Urząd Dozoru Technicznego - na potwierdzenie Oświadczenie Wykonawcy.
Zadanie nr 7 Kierowca operator wózka jezdniowego
? posiada zatwierdzony program szkolenia na "operatora wózka jezdniowego" przez Urząd Dozoru Technicznego - na potwierdzenie Oświadczenie Wykonawcy.
Zadanie nr 8 Monter rusztowań budowlanych
? posiada akredytację programu szkolenia Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego z siedzibą w Warszawie, na prowadzenie kompleksowych szkoleń zawodowych dla montażystów rusztowań budowlano-montażowych metalowych - na potwierdzenie Oświadczenie Wykonawcy.
? Instruktorzy i wykładowcy posiadają uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego - na potwierdzenie Oświadczenie Wykonawcy - załącznik Nr 2.
Zadanie nr 9 Elektryk z uprawnieniami SEP Gr 1 w branży spożywczej
? posiada uprawnienia do przygotowania do egzaminu przed komisją kwalifikacyjną działającą zgodnie z Ustawą z 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 755) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21 maja 2003 r. Nr 89. poz.828 z późn.zm.) - na potwierdzenie Oświadczenie Wykonawcy - załącznik Nr 2.
Zadanie nr 11 Monter wodno - kanalizacyjny z uprawnieniami spawacza TIG, z dodatkowymi upr. SEP E GR 3 i SEP GR 2
? posiada akredytację programu szkolenia na "Spawacza metodą TIG" przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach - na potwierdzenie Oświadczenie Wykonawcy.
? posiada uprawnienia do przygotowania uczestników szkolenia do egzaminu państwowego powołaną przez komisję powołaną przez Instytut Spawalnictwa (uprawnienia spawacza) jak również do egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną w celu uzyskania Świadectwa Kwalifikacyjnego (SEP E Gr.3) oraz Świadectwa Kwalifikacyjnego (SEP E Gr.2) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku, w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) - na potwierdzenie Oświadczenie Wykonawcy.
Zadanie nr 12 Nowoczesny sprzedawca
? posiada zatwierdzony program szkolenia na "operatora wózka jezdniowego" przez Urząd Dozoru Technicznego - na potwierdzenie Oświadczenie Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży ogólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek 1
Zadanie nr 1 Prawo jazdy kat. C ze świadectwem kwalifikacyjnym kierowców
Zadanie nr 2 Świadectwa kwalifikacyjne kierowców, w tym:
Zadanie nr 2A: Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. C lub D,
Zadanie nr 2B: Szkolenie okresowe kat. C lub D
? posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
? posiada sprzęt dydaktyczny do prawidłowego przebiegu szkolenia, tj. filmy lub inne dostępne pomoce dydaktyczne prezentujące zagadnienia poruszane w trakcie szkolenia, środki audiowizualne do prezentowania filmów lub odpowiednie urządzenia do wizualizacji prezentowanych zagadnień zgodnie z szczegółowymi przepisami, załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
? zapewnia pojazdy samochodowe w liczbie zapewniającej należytą realizację szkolenia, spełniające wymagania szkolenia kandydatów na kierowców i kierowców w zakresie kwalifikacji, załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
Pojazdy samochodowe muszą być przystosowane do nauki jazdy, a także posiadać ważne badanie techniczne oraz dokumenty potwierdzające zawarcie obowiązkowego ubezpieczenia OC.
Zadanie nr 3 Barista
? posiada lub dysponuje w czasie szkolenia 10 ekspresami, załącznik Nr 6 do SIWZ.
? posiada lub dysponuje w czasie szkolenia, co najmniej 5 młynkami, załącznik Nr 6 do SIWZ.
? posiada lub dysponuje w czasie szkolenia sprzętem: zmywarki, wyparzarki, ekspresy, młynki, wyciskarki do soków, kostkarki, lodówki, zamrażarki, blendery, dzbanki do spieniania, aeropressy, zestawy kawowe, naczynia, załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
Zadanie nr 4 Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa
? posiada lub dysponuje prostownikowymi zasilaczami spawalniczymi min. 5 na każdą metodę, urządzenia ślusarskie, załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
Zadanie nr 5 Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej z elementami obsługi komputera,
? posiada lub dysponuje w czasie szkolenia odpowiednim zapleczem technicznym, jakim jest strzelnica,
? należy przedłożyć wraz z ofertą szkoleniową kserokopie świadectw broni, które będą używane podczas szkolenia,
? posiada lub dysponuje w czasie szkolenia sprzętem komputerowym do nauki podstawowej obsługi komputera - w ilości 15 sztuk, załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
Zadanie nr 6 Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych
? posiada lub dysponuje na czas realizacji szkolenia plac manewrowy.
? posiada lub dysponuje w czasie szkolenia, co najmniej 2 wózkami jezdniowymi.
? posiada lub dysponuje w czasie szkolenia 10 skanerami magazynowymi.
? posiada lub dysponuje w trakcie szkolenia 1 drukarką.
? posiada lub dysponuje w trakcie szkolenia laptopami, sprzętem komputerowym,
- na potwierdzenie załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
Zadanie nr 7 Kierowca operator wózka jezdniowego
? posiada lub dysponuje na czas realizacji szkolenia plac manewrowy.
? posiada lub dysponuje w czasie szkolenia, co najmniej 2 wózkami jezdniowymi
- na potwierdzenie załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
Zadanie nr 8 Monter rusztowań budowlanych
posiada lub dysponuje w czasie szkolenia, co najmniej 5 rusztowaniami - na potwierdzenie załącznik Nr 6 do SIWZ.
Zadanie nr 9 Elektryk z uprawnieniami SEP Gr 1 w branży spożywczej
? W przypadku zajęć praktycznych, specjalistycznych wykonawca winien zapewnić, m.in.:
1) stanowiska pomiarowe, zawierające stoły laboratoryjne zasilane napięciem 230/400 V prądu przemiennego, zabezpieczone ochroną przeciwporażeniową oraz wyposażone w wyłączniki awaryjne i wyłącznik awaryjny centralny;
2) przyrządy pomiarowe analogowe i cyfrowe, oscyloskopy;
3) zestawy elementów elektrycznych i elektronicznych, przewody i kable elektryczne;
4) trenażery z układami elektrycznymi i elektronicznymi przystosowane do pomiarów;
5) oraz inne urządzenia zgodne ze standardami kwalifikacji zawodowych dostępnych w bazie danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej dotyczącymi uzyskania uprawnień w zawodzie elektryka - https://psz.praca.gov.pl.
? Wykonawca zapewnia warsztat szkoleniowy ze stanowiskami do zajęć praktycznych.
- na potwierdzenie załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
Zadanie nr 10 Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac oraz językiem angielskim
? posiada lub dysponuje w czasie szkolenia sprzętem komputerowym w ilości 10 szt. z legalnym oprogramowaniem - na potwierdzenie załącznik Nr 6 do SIWZ.
? wykonawca zapewni realizację zajęć praktycznych w środowisku zawodowym gdzie uczestnicy poznają zasady pracy w dziale księgowości, kadr i płac. Zajęcia praktyczne powinny być zorganizowane w taki sposób by optymalnie przygotować uczestników do pracy - na potwierdzenie załącznik Nr 1 i 2 do SIWZ.
? zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym: stanowiska komputerowe dla każdego uczestnika - na potwierdzenie załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
Zadanie nr 11 Monter wodno - kanalizacyjny z uprawnieniami spawacza TIG, z dodatkowymi upr. SEP E GR 3 i SEP GR 2
? W przypadku zajęć praktycznych, specjalistycznych wykonawca winien zapewnić stanowiska wyposażone w stół warsztatowy z imadłem, narzędzia do cięcia oraz do mechanicznej i ręcznej obróbki rur z różnych materiałów stosowanych do montażu przewodów sieci komunalnych i instalacji sanitarnych, obcinaki, zaciskarki, praski hydrauliczne, giętarki, zgrzewarki a także miejsca spawalnicze wyposażone w urządzenia i maszyny oraz inne sprzęty zgodnie z standardami zawodu (www.kwalifikacje.praca.gov.pl) - złoży w tym zakresie oświadczenie z wykazem urządzeń i maszyn.
? Wykonawca musi dysponować, co najmniej 10 urządzeniami spawalniczymi przeznaczonymi do praktycznej nauki spawania metodą objętą przedmiotem niniejszego zamówienia.
? Warsztat szkoleniowy ze stanowiskami do zajęć praktycznych.
- na potwierdzenie załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
Zadanie nr 12 Nowoczesny sprzedawca,
1. Wykonawca musi posiadać lub dysponować w trakcie szkolenia placem manewrowym zgodnie ze szczególnymi przepisami dot. szkolenia operatorów.
2. posiada lub dysponuje w czasie szkolenia 10 kasami fiskalnymi.
3. posiada lub dysponuje w czasie szkolenia, co najmniej 2 wózkami jezdniowymi.
4. posiada lub dysponuje w czasie szkolenia sprzętem komputerowym niezbędnym do nauki fakturowania - w ilości 10 sztuk.
- na potwierdzenie załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
Warunek 2.
W zakresie zdolności technicznej i zawodowej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowaną kadrą, wykazaną w załączniku Nr 5 do SIWZ.
Kadra realizująca szkolenie musi posiadać wiedzę z zakresu tematyki szkolenia, doświadczenie, jako wykładowca/instruktor, na co najmniej trzech szkoleniach w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert [dla każdego zadania], ściśle ukierunkowanych tematycznie z tematem szkolenia będącego przedmiotem przetargu, przy czym każde z tych szkoleń musiało być adresowane do grupy, co najmniej 10 osób.
Wykazane osoby muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
Warunek 3.
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń tj. przeprowadzenie po min. 3 szkoleń dla każdego zadania w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym krótszym okresie, jak też każde z tych szkoleń musiało być adresowane do grupy, co najmniej 10 osób, wykazane w załączniku Nr 11 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 Pzp, oraz niepodleganiu wykluczeniu w zakresie dotyczącym podwykonawców i podmiotów trzecich. Załącznik Nr 8 - Informacja dotycząca funkcjonowania w ramach grupy kapitałowej Załącznik Nr 9 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego
Załącznik Nr 5 - Kwestionariusz Osobowy Kadry dydaktycznej
Załącznik Nr 6 - Wykaz dotyczący warunków lokalowych i sprzętowych wykonawcy
Załącznik Nr 7 - Wykaz niezbędnych urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca.
Załącznik Nr 11 - Wykaz wykonanych usług
Załącznik Nr 12 - Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Załącznik Nr 10 - Program szkolenia, wraz z załącznikami.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. UWAGA: Zamawiający prosi o załączenie do oferty odpowiedniego pełnomocnictwa, gdy podpisywał ją będzie pełnomocnik, co pozwoli uniknąć niejasności i przyczyni się do przyspieszenia postępowania o czas na ewentualne uzupełnianie. Pełnomocnictwo załączane do oferty powinno mieć formę oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na wydłużenie /przesunięcie terminu realizacji usługi wynikającej z umowy, gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, a Wykonawca wystąpi do Zamawiającego o niewielkie tj. do 7 dni wydłużenie/przesunięcie terminu realizacji usługi i to szczegółowo uzasadni. Powyższa zgoda jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. W przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przesunięcie/wydłużenie terminu realizacji usługi nie będą naliczane kary umowne. 2. Wykonawca może dokonać wymiany osób, które zaproponował w ofercie, jako wykładowców na szkoleniu. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu inną osobę wykładowcę o kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu nie niższym, niż wymaga tego SIWZ. 3. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać zmiany miejsca szkolenia (sali wykładowej), przy czym lokalizacja sali wykładowej nie może pozostawać w sprzeczności z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ. Zmiana miejsca szkolenia wymaga zgody Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta i dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej zapewniającej pełną czytelność. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie nr 1 Prawo jazdy kat. C ze świadectwem kwalifikacyjnym kierowców, do 15 osób, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411000-8, 80411200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Osoby będą wysyłane na szkolenie pojedynczo. Wykonawca będzie przyjmował osoby kierowane przez Zleceniodawcę na bieżąco lub w warunkach wysokiej częstotliwości rozpoczynania szkoleń - co najmniej jeden raz w tygodniu.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie nr 2A: Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. C lub D, do 5 osób |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie nr 2B: Szkolenie okresowe kat. C lub D, do 5 osób |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie nr 3 Barista, do 10 osób |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa, w dwóch grupach po 10 osób, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zadanie nr 5 Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej z elementami obsługi komputera, w dwóch grupach: jedna grupa do 15 osób, druga grupa do 10 osób, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Zadanie nr 6 Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych, do 10 osób |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Zadanie nr 7 Kierowca operator wózka jezdniowego, w dwóch grupach, każda do 10 osób |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Zadanie nr 8 Monter rusztowań budowlanych, do 10 osób |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Zadanie nr 9 Elektryk z uprawnieniami SEP Gr 1 w branży spożywczej, do 10 osób |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Zadanie nr 10 Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac oraz językiem angielskim, do 10 osób |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Zadanie nr 11 Monter wodno - kanalizacyjny z uprawnieniami spawacza TIG, z dodatkowymi upr. SEP E GR 3 i SEP GR 2, do 10 osób, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Zadanie nr 12 Nowoczesny sprzedawca |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie wykładowców/instruktorów | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu oraz zakup benzyny bezołowiowej.
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części (...)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
więcej: Usługi szkół jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.