Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-01-28
Og³oszenie nr 506761-N-2020 z dnia 2020-01-28 r.
Urz±d Morski w S³upsku: Dostawa oleju opa³owego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Morski w S³upsku, krajowy numer identyfikacyjny
14502300000000, ul.
Al. Sienkiewicza
18
,
76-200
S³upsk, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
598 428 406, e-mail
zp@umsl.gov.pl, faks
059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (URL): http://www.umsl.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
http://www.umsl.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.umsl.gov.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
siedziba Zamawiaj±cego Urz±d Morski w S³upsku al. Sienkiewicza 18, 76-200 S³upsk, pok. nr 20 (II piêtro, Sekretariat).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa oleju opa³owego
Numer referencyjny:
ZP 3510/I/01/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
tylko jednej czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: ROZDZIA£ 2. SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego. 2.2. Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywn± bezgotówkow± dostawê wraz z transportem oleju opa³owego dla potrzeb obiektów Zamawiaj±cego w miejscowo¶ciach: Ustka, £eba, Jaros³awiec, Rowy, £azy, Wicie, w przewidywanej szacunkowej ilo¶ci 50 000 litrów. 2.3. Podane ilo¶ci s± jedynie wielko¶ciami szacunkowymi okre¶lonymi na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiaj±cego dotycz±cej rocznego zapotrzebowania na olej opa³owy stanowi±cy przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy gwarantuje zakup przedmiotowego oleju w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 80% podanej wielko¶ci. W zwi±zku z ograniczeniem przez Zamawiaj±cego przedmiotu dostawy Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego. 2.4. Dostarczany olej opa³owy musi odpowiadaæ parametrom okre¶lonym w obowi±zuj±cej normie jako¶ciowej PN-C-96024:L-1. 2.5. Zgodnie z art. 30 ustawy PZP, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomoc± norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wskazanie równowa¿no¶ci oferowanego rozwi±zania spoczywa na Wykonawcy. 2.6. Opis przedmiotu zamówienia za pomoc± kodów CPV Wspólnego S³ownika Zamówieñ: 09.13.51.00 - Olej opa³owy Olej opa³owy
II.5) G³ówny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
12 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem oraz posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi na podstawie ustawy z 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
ROZDZIA£ 8 SIWZ 8. WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJ¡CYCH SPE£NIENIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: 8.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do z³o¿enia odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8.3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. 8.4. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy odno¶nie terminu stosuje siê odpowiednio. 8.5. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 8.6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotycz±cych kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, ceny, terminu p³atno¶ci oraz terminu przyst±pienia do realizacji zleconych prac, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. 9.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia i dokumenty sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
ROZDZIA£ 8 SIWZ WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJ¡CYCH SPE£NIENIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA:
8.1. W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o którym mowa w pkt. 6.2.1. SIWZ, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia na wezwanie zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem oraz aktualnej koncesji na obrót paliwami p³ynnymi na podstawie art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
NIE DOTYCZY
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ; 2. o¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ; 3. o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku dzia³ania Wykonawcy przez pe³nomocnika, nale¿y do³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo w oryginale lub jego kopiê po¶wiadczon± notarialnie; 5. pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o realizacjê zamówienia, zgodnie z pkt. 10.2. SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto 1 litra oleju opa³owego | 90,00 |
sta³y upust cenowy | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ROZDZIA£ 22 SIWZ pkt. 22.5. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w nastêpuj±cym zakresie: 22.5.1. ceny realizacji umowy na skutek zmiany obowi±zuj±cego podatku od towarów i us³ug VAT, o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany ceny wg obowi±zuj±cych stawek podatku VAT, przy czym ceny netto s± sta³e przez ca³y okres obowi±zywania umowy; 22.5.2. terminu realizacji umowy - Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku braku wykorzystania ilo¶ciowego przedmiotu umowy do czasu jej wykorzystania jednak nie d³u¿ej ni¿ na 12 miesiêcy. Przed³u¿enie okresu obowi±zywania umowy nast±pi w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony; 22.5.3. zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, z uwzglêdnieniem zapisów pkt. 11.3. SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-02-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ROZDZIA£ I PKT 1.6. Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych: 1.6.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO w odniesieniu do: ? wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, ? wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, ? pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie), ? cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), ? osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub do kontaktów w sprawie realizacji zamówienia. 1.6.2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1.6.2.1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie Dyrektor Urzêdu Morskiego w S³upsku, maj±cy siedzibê pod adresem: Urz±d Morski w S³upsku, al. Henryka Sienkiewicza 18, 76-200 S³upsk. 1.6.2.2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ w sprawach dotycz±cych danych Zamawiaj±cego, wysy³aj±c email na adres: iod@umsl.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora (jak wy¿ej). 1.6.2.3. Dane Wykonawcy bêd± przetwarzane w celach zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w og³oszeniach w BZP. 1.6.2.4. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu, art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: a) ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). b) dalej ustawa PZP; c) rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126); d) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 553 ze zm.). 1.6.2.5. Odbiorcami danych Wykonawcy bêd± upowa¿nieni pracownicy Zamawiaj±cego oraz podmioty z którymi Zamawiaj±cy zawar³ umowy lub porozumienia w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych oraz ¶wiadczenie obs³ugi prawnej na jego rzecz. 1.6.2.6. Dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mog± byæ przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne (art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP). 1.6.2.7. Ograniczenie dostêpu do danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt 1 i 2 ustawy PZP. 1.6.2.8. Dane Wykonawcy bêd± przetwarzane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy i czasu wynikaj±cego z obowi±zku archiwizacji. 1.6.2.9. Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów wskazanych w pkt. 1.6.2.4. 1.6.2.10. W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: a) Wykonawcy przys³uguj± nastêpuj±ce uprawnienia: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do jego danych osobowych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jego danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jego dotycz±cych narusza przepisy RODO; b) Wykonawcy nie przys³uguje: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.6.2.11. Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów wskazanych w pkt. 1.6.2.4. 1.6.2.12. Administrator na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia oraz po jego zakoñczeniu przetwarza dane osobowe (w tym je udostêpniania) w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem stosuj±c jednocze¶nie dodatkowe zabezpieczenia praw i wolno¶ci osób, których dane dotycz±, w przypadku przetwarzania danych dotycz±cych wyroków skazuj±cych i naruszeñ prawa. 1.6.2.13. Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z S£UPSKA
- Zakup i wdro¿enie systemu do zarz±dzania dostêpami uprzywilejowanymi PAM wraz z dostaw± licencji oprogramowania i wsparciem technicznym na okres 12 miesiêcy - 106/TP/2024
- ¦wiadczenie us³ug kompleksowego sprz±tania w budynkach S±du Rejonowego w S³upsku
- Zakup i dostawa autobusu 17 - miejscowego z przystosowaniem do przewozu osób z niepe³nosprawno¶ciami
- "Us³uga serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodz±cych w sk³ad systemu monitoringu wizyjnego miasta S³upska".
- Sprz±tanie Starostwa Powiatowego w S³upsku w roku 2025
- 20/TP/2024 Opracowanie serwisu internetowego Interdyscyplinarnego Centrum Monitoringu Zagro¿eñ Ludno¶ci i Infrastruktury Krytycznej oraz Opracowanie modu³u bazodanowego do aplikacji IT OPEN SEC LAB
wiêcej: przetargi w S³upsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju lekkiego opa³owego na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych w roku 2025
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego Ekoterm lub równowa¿nego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Mi³owicach
- Dostawa oleju opa³owego do O¶rodka Szkolenia i Wychowania w Jaci±¿ku
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Gustawa Zieliñskiego w Skêpem
- ZAKUP OLEJU OPA£OWEGO WRAZ Z DOSTAW¡
- Dostawa oleju opa³owego do ogrzewania szkó³ z terenu gminy Jednoro¿ec w roku 2025
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.